حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اینوگرافیک جدید سامسونگ قابلیت های برتر گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس اس ۶ اج+ را نشان می دهد

نوشته

8 سال قبل | 9 دیدگاه | ترنجی

سامسونگ هموار سعی می کند تنور تبلیغات را گرم نگاه دارد و برای این کار تبلیغات ویدیویی مستمر، حرکت خاص یا تیکه های مشخص به رقبا و یا انتشار قابلیت های دستگاه های خودش تحت عنوان اینوگرافیک های رسمی را در نظر دارد. این بار دو اینوگرافیک جالب از گلکسی اس ۶ اج+ و گلکسی نوت ۵ منتشر شده است که در اامه با هم خواهیم دید.

Galaxy note 5 review-toranji (58)

گلکسی نوت ۵ دستگاهی است که خیلی ها شاید آن را به گلکسی اس ۶ اج+ ترجیح دهند و این را مدیون قلم مخصوصش است. البته که دستگاه های دیگری هم از قلم بهره می برند اما سری نوت سامسونگ یک بهینه سازی عمیق و خوبی را دارد که هیچ  دستگاهی دیگری آن را ندارد و البته این قابلیت ها کاملا کاربردی و متقاعد کننده هستند. به جز قلم، قابلیت های سخت افزاری به روز و خوبی دارد که می تواند به عنوان پرچمدار نیمه دوم سال ۲۰۱۵ سامسونگ به حساب بیاید.

galaxy-note-5-infographic

اما گلکسی اس ۶ اج پلاس چه نکات برتری دارد؟ شاید در نگاه اول بگویید هیچ اما همانطور که در نقد و بررسی ترنجی خواندید، مسلما این دستگاه هم وسوسه های خاصی خود را برای خرید دارد.

Galaxy-S6-Edge-Plus-Ex-Toranji-Cortexs-2

گلکسی اس ۶ اج+ سبک تر و باریک تر است، در حقیقت سبکترین ۵٫۷ اینچی بازار که تنها ۱۵۳ گرم وزن دارد. این خیلی خوب است و البته این دستگاه یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری را در زیر نمایشگر QHD سوپر امولد دو لبه خمیده خود دارد. این دستگاه از گلکسی اس ۶ اج زیباتر است و برای کسانی که نمایشگر بزرگتر را می خواهند و کاربری قلم را ندارند، ایده آل است.

galaxy-s6-edge-plus-infographic

این ها نقاط قوت گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ اج پلاس بود که خب البته شاید شما آن ها را مهم ندانید یا موارد دیگری را در این دستگاه ها، وسوسه خرید ببینید. نظر شما درباره این دو دستگاه چیست؟ گلکسی نوت ۵ یا گلکسی اس ۶ اج پلاس؟ برای پاسخ به این سوال می توانید نقد و بررسی اخصاصی ترنجی از این دستگاه ها را بخوانید:

نقد و بررسی سامسونگ گلکسی اس ۶ اج+ (+Galaxy S6 edge)

نقد و بررسی گلکسی نوت ۵ (Galaxy Note 5) : نوت با طعم پروژه صفر

[su_button url=”http://www.sammobile.com/2015/10/12/new-infographics-highlight-best-features-of-the-galaxy-s6-edge-and-the-galaxy-note-5/” target=”blank” background=”#159f84″]sammobile[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
milad7

ادج پلاس خاص تر و زیباتره

hojjatoskouie

نوت ۵ خداییش گوشی محشری هستش من تقریبا ۱ ماه خریدم و روز به روز احساسم نسبت بهش بیشتر میشه .
دوربین فوق العاده – طراحی بی نظیر – خوش دستی .و کلی حسن های دیگه
واقعا گوشی کاملیه.
از رو تعصب نگفتم این حرفارو قبل از خریدش عاشق htc m9 بودم ولی بد جور نظرمو رو جلب کرد NOTE 5

SONY 1946

به نظر من هیچکدوم 🙂 🙂 🙂
: ||

massoud

من اج ۶ پلاس رو ترجیح میدم چون خیلی قلم واسه من کاربردی نداره، لامصب وقتی دستت میگیری کاملا حس می کنی یه گوشی پیشرفته رو داری لمس می کنی و بقیه گوشیا واست کاملا معمولی و تکراری به نظر میان اما حیف که به خاطر این خاص بودن دقت نگه داری بالایی لازم داره و مهمتر از اون فکر نکنم بعدها کاستوم رام آنچنانی واسش ایجاد بشه که وقتی سامسونگ پشتیبانیشو قطع کرد همچنان از آخرین نسخه های اندروید استفاده کنی!!!

SAMSUNG _ The Best Brand

اینفوگرافیکه عالی بود.

اج پلاسه نقره ای تیتانیومی بی نظیره!!!!!! B-)

نوت۵ هم که دیگه جای خود دارد… 😉

Hoseyn Zx

تمام گوشیهای دنیا یه طرف نوت هم یه طرف ..بهترین و کاملترین گوشی نوته حرف نداره. :rose:

محمد کردزنگنه

انصافا هر دو از بهترین های بازار هستن از لحاظ دوربین و صفحه نمایش و باتری و قدرت و استحکام ولی هر کاری می کنم نمیتونم این تیکه رو به سامسونگ نندازم که:
رم ۴ رو خوب اومدی.

mostafasaeedix

انصافا اگه این مشکل مسخره ی مدیریت رم رو نداشتن گوشی های شایسته ای بودن مخصوصا نوت

Hoseyn Zx

مشکل مدیریته رم اصلا مشکل نی یه مزیته ..

گوشیهای سامسونگ اس ۶ و نوت ۵ از مدیریت استاندارده رم در اندروید استوک استفاده نمیکنند بلکه از مدیریت رم به اسم DHA استفاده میکنند برخلاف بقیه گوشیهای اندرویدی که از نوعه LMK استفاده میکنند..
که هم خوبه هم بد … بدیش اینه که بعضی مواقع برنامه ها از اول لود میشن
و خوبیش اینه که باعث میشه گوشیهای سامسونگ همیشه روون و بدون لگ باشند . :rose:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)