حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

Meter؛ والپیپر خلاقانه گوگل در جهت نمایش اطلاعات به شکلی متفاوت

نوشته

8 سال قبل | 5 دیدگاه | ترنجی

لابراتوار برنامه‌های خلاقانه گوگل به‌تازگی برنامه جدیدی را منتشر کرده که به طرزی بسیار نوآورانه میزان باطری، سیگنال وای فای و اعلان های خوانده‌شده را در قالب یک والپیپر زنده به نمایش می‌گزارد. اطلاعات به نمایش درآمده توسط این والپیپر تنها به صورتی خشک و ساده نبوده و امکان واکنش دادن به حرکات شمارا دارند به صورتی که با حرکت دادن گوشی والپیپر نیز همراه شما حرکت خواهد کرد. با ما همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم به این والپیپر خلاقانه.

Screenshot (80)

به لطف قابلیت پشتیبانی از والپیپر زنده در اندروید همواره درهای زیادی برای قدرت‌نمایی توسعه‌دهندگان وجود دارد که برای اثبات این امر ، گوگل والپیپر زنده Meter را منتشر کرده است. این والپیپر که هم اکنون می‌توانید آن را از گوگل پلی دانلود کنید شامل چندین صفحه مختلف می‌شود که در هر صفحه اطلاعاتی مفید درباره وضعیت های مختلف گوشی به نمایش درمی‌آید. دریکی از صفحه‌ها شاهد به نمایش درآمدن سیگنال وای فای در شکل شمایل عادی هستیم که در نگاه اول زیاد جالب به نظر نمی‌رسد. اما کافی است فقط گوشی را کمی تکان دهید؛ آن وقت است که سیگنال‌های وای فای شما به شکلی آب در لیوان به اعوجاج در خواهد آمد. یکی دیگر از صفحه‌ها نیز میزان باطری شما را به صورت توپی در یک چاله نشان می‌دهد که اگر باز هم گوشی را تکان دهید توپ درون چاله به چرخش درمی‌آید. به‌طور کلی تنها فایده‌ی این والپیپر اضافه کردن زیبایی به صفحه خانگی شما به سبک طراحی متریال می‌باشد که در نوع خود بی نظیر است. نظرات خود را درباره این والپیپر زیبا و دیگر پروژه‌های Android Experiments با ما در میان بگزارید.

 [aparat]http://www.aparat.com/v/TlNrk[/aparat]

play

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Googles-new-live-wallpaper-measures-your-battery-life-notifications-and-network-signal-strength_id74597″ target=”blank” background=”#159f84″]Phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
riofarina

یعنی کی میشه مثل همه دنیا بدون فیل تر شک ن از گوگل پلی دانلود کنیم. یکی نیست به این گوگل اح مق بگه چرا این تحریم لعنتی و برنمیداری. :negative:

YotaByte

:yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo:

armin sat

دوستان یکی لطف کنه لینک دانلود اینو بزاره

H.Et

دمت گرم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....