حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بلک‌بری پریو (BlackBerry Priv)، قیمت ۶۳۰ دلاری در چین خواهد داشت

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

لودهنده‌ی چینی Leaksfly@ در صفحه‌ی Weibo خود، قیمت شایعه شده‌ی بلک‌بری پریو (BlackBerry Priv) را در کشور چین اعلام کرد. طبق گفته‌ی این لودهنده، گوشی اندرویدی بلک‌بری با قیمت ۳۹۹۹ یوان (برابر با ۶۳۰ دلار) عرضه خواهد شد. هفته‌ی گذشته، مدیرعامل بلک‌بری، John Chen تایید کرد که این گوشی، یک دستگاه بالارده خواهد بود. در ادامه همراه ترنجی باشید.

انتظار می‌رود بلک‌بری پریو به یک صفحه‌نمایش ۵٫۴ اینچی QHD با رزولوشن ۲۵۶۰×۱۴۴۰ پیکسل شود. پردازنده‌ی این گوشی، اسنپدراگون ۸۰۸ خواهد بود که دارای شش هسته و پردازنده‌ی گرافیکی ادرنو ۴۱۸ است. از دیگر مشخصات این دستگاه اندرویدی می‌توان به دو گیگابایت رم، دوربین عقب ۱۸ مگاپیکسلی با OIS و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی اشاره کرد؛ جزئیات بیشتری از این گوشی در زمان معرفی منتشر خواهد شد.

شایعه شده است که بلک‌بری پریو در ماه نوامبر (آبان) معرفی خواهد شد و در فصل خرید تعطیلات در دسترس خواهد بود. اخیرا بلک‌بری پریو موفق به دریافت گواهی بلوتوث SIG شد و چند وقت پیش، شاهد لو رفتن تصاویر جدیدی از آن بودیم. دعوت‌نامه‌ی بعدی توسط بلک‌بری برای یک رویداد رسانه‌ای ارسال شد که در آن، شاهد رونمایی از پریو (Priv) خواهیم بود.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Rumored-price-of-BlackBerry-Priv-in-China-converts-to-approximately-630-USD_id74604″ target=”blank” background=”#159f84″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
pika

به نظزم بهتره یه نسخه بدون کیبردشم بسازه
اسم بلکبری میاد یاد ♥passport♥ میافتم.. لامصب خیلی قشنگه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی