حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نگاهی به لپتاپ دل XPS 12 مدل ۲۰۱۵

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

مدل های ۱۲ اینچی سری لپتاپ های XPS دل معمولا سعی در ارایه یک دستگاه متفاوت تبدیل شونده داشته اند. این بار و در سال ۲۰۱۵ دل یک لپتاپ-تبلت ویندوزی ۱۲ اینچی معرفی کرده است که در این مطلب به آن خواهیم پرداخت. با ترنجی همراه باشید.

VLS_7978.0شاید با دیدن آن به یاد سرفیس بوک مایکروسافت بیفتید اما واقعیت این است که این تبلت به نسبت سرفیس بوک کاستی هایی دارد. اولین مسئله خیلی مهم طراحی آن است که مسلما مایکروسافت با آن لولا منعطف و مکانیسم اتصال تبلت به کیبرد بسیار عالی تر ظاهر شده است. اما به مشخصات دل اکس پی اس ۱۲ برسیم. نمایشگر دل XPS 12 با رزلوشن ۴K ارایه شده است که سبب چگالی تصویر فوق العاده ۳۵۲ پیکسل در هر اینچ مربع می شود. روشنایی این نمایشگر ۴۰۰ نیت است و البته همانند نسخه ۱۵ اینچی، مدل FHD این لپتاپ-تبلت هم موجود است. این نمایشگر با شیشه گوریلا گلس پوشانده شده است.

VLS_7990.0

دل برای پردازنده اصلی این لپتاپ از آخرین نسل پردازنده های Skylake اینتل بهره برده است. پردازنده m5-6Y54 در قلب اکس پی ای ۱۲ در کنار ۸ گیگابایت حافظه رم DDR3 می تپد. برای ذخیره سازی اطلاعات می توانید روی حافظه های ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت SSD حساب کنید. باتری این تبلت ۳۰ کیلووات ساعت است.

VLS_8025.0 VLS_7993.0 VLS_8000.0

وزن کیبرد کمی زیاد و نزدیک به ۸۰۰ گرم است و سنگین به نظر می آید. البته دل کیبرد کامل دارای نور پس زمینه مخصوص سفر و به ضخامت ۱٫۳ میلی متر را برای این تبلت طراحی نموده است. این تبلت ۲ پورت USB Type-C دارد. در ادامه شما را به تماشای ویدیو هندزآن دل اکس پی اس ۱۲ دعوت می کنیم:

[aparat]http://www.aparat.com/v/wzZyc[/aparat]

نظر شما درباره لپتاپ دل XPS 12 چیست؟

[su_button url=”http://www.anandtech.com/show/9707/dell-xps-lineup-is-reinvigorated-with-skylake-on-the-new-xps-12-xps-13-and-xps-15″ target=”blank” background=”#04c076″]anandtech[/su_button]

[su_button url=”http://www.theverge.com/video/2015/10/8/9474441/dell-xps-12-hands-on-specs-pricing” target=”blank” background=”#04c076″]theverge[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
md4956

توی لپتاپ های ویندوزی٬ سری ایکس پی اس رو کاملا میپسندم .. عالین

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)