حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بررسی هندزفری بلوتوث TSCO TH 5320 ؛ همیاری کوچک

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

ابزاری نسبتاً قدیمی که در طی سال‌ها زندگی بسیاری از انسان‌ها را در حین رانندگی نجات داده و به‌طور کلی موجب راحتی در ارتباط برقرار کردن با افراد در حال حرکت بوده است؛ درست است، درباره هندزفری بلوتوث صحبت می‌کنیم. این گجت کوچک و دوست داشتی که مدت‌هاست در بین ما وجود دارد، ابعاد کوچکی دارد ولی طبق ضرب‌المثل ایرانی «فلفل نبین چه ریزه بشکن ببین چه تیزه» نباید فقط از روی ابعاد قضاوت کنیم چون این وسیله کوچک کاربردهای بسیاری دارد و می‌تواند در اکثر موقعیت‌های زندگی به شما کمک کند و از دردسرهای شما بکاهد. با ما همراه باشید که نقدی از هندزفری بلوتوث TSCO TH 5320 را باهم مرور کنیم.


طراحی و ساخت

IMG_3532

این هندزفری بلوتوث ابعادی برابر ۵ × ۱٫۴ میلی‌متر و ضخامت ۱ ~ ۰٫۴ میلی‌متر را داراست که برای چنین دستگاهی کاملاً ایده آل و مطلوب ارزیابی می‌شود. تنها رنگ موجود برای هندزفری رنگ مشکی می‌باشد که با حالتی براق حس لوکس بودن را در کمال سادگی ارائه می‌کند. در قسمت بالایی دستگاه دکمه چندمنظوره و در بالای آن پورت میکرو یو اس بی مشاهده می‌شود. در قسمت پایینی دستگاه نیز صدابَر (میکروفون) و در سمت راست دستگاه دکمه تنظیم شدت صدا (ولوم) قرار دارد. به‌طور کلی این هندزفری از طراحی بی‌نقصی برخوردار است و نمی‌توان از آن عیبی خاصی گرفت.


 کیفیت صدا

IMG_3531

احتمالاً در دستگاه‌های این چنینی مهم‌ترین امری که باید در هنگام خرید به آن توجه کنید، کیفیت پخش صوت می‌باشد. مدل توسان سیستم TH 5320 که هم‌اکنون در حال خواندن بررسی آن هستید از کیفیت بسیار خوبی در این زمینه برخوردار است و به احتمال زیاد همه‌ی کاربران از استفاده از این هندزفری خشنود خواهند بود. بلندی صدا به‌قدری است که سنگین‌ترین گوش‌ها نیز صدای آن را خواهند شنید اما این به آن معنا نیست که کیفیت صدا فدای حجم صدا شده است؛ اسپیکر این هندزفری نیز  از کیفیت خوب و باس رضایت بخشی برخوردار است. لازم به ذکر است که سیستم بخش صوت در این هندزفری به‌صورت استریو می‌باشد؛ ممکن است در وهله اول این موضوع زیاد به چشم نیاید اما خوب است بدانید در هندزفری های مونو امکان شنیدن دیگر صداهای پخش‌شده از موبایل و… را ندارد و تنها استفاده‌ی آن‌ها پاسخ دادن به تماس‌ها می‌باشد ولی در هندزفری های استریو شما می‌توانید به تمامی صداهای بخش شده از دستگاه خودتان گوش دهید و لذت ببرید.


 قابلیت‌ها

IMG_3523

این هندزفری کوچک و دوست‌داشتنی دارای یک چراغ اعلان کوچک در پشت دستگاه است که وظیفه آن اعلام حالت روشن بودن با رنگ آبی و یا حالت شارژ شدن با رنگ قرمز است. آیا کنجکاو شده‌اید که از کجا بفهمیم که چقدر شارژ برایمان باقی‌مانده؟ به‌راستی نیازی ندارید که در این مورد چیزی بدانید چون خود دستگاه به‌صورت مرتب درجه‌های متوسط و پایین را به‌صورت صوتی به شما اعلام می‌کند. در مورد رنج کارکرد بلوتوث نیز می‌توان تا ۵ متر بر روی آن حساب کرد که ممکن است با قرار گرفتن در پشت دیوار یا فاصله‌ی بیشتر شاهد قطع و وصل شدن صدا شوید. راستش را بخواهید درباره قابلیت‌های این دستگاه همین‌قدر کفایت می‌کند چون چیز دیگری برای ذکر کردن نمانده و تمامی خوبی‌های این دستگاه به همین‌جا خلاصه می‌شود.


عمر باطری

IMG_3524

عمر باطری این هندزفری کوچک معادل ۴ ساعت با استفاده ممتد که شامل پخش موسیقی و پاسخ دادن به تماس‌ها می‌باشد که با استفاده‌ای سبک‌تر می‌توانید تا ۶ الی ۸ ساعت از آن استفاده کنید. زمان موردنیاز برای شارژ شدن نیز حدود ۲ ساعت می‌باشد که برای چنین باطری کوچکی کمی عجیب است. برای شارژ کردن دستگاه نیز درون جعبه یک کابل یو اس بی ۲۰ سانتی قرارگرفته که نکته خاصی برای بررسی ندارد.


 جمع‌بندی

IMG_3521

این هندزفری کوچک و ساده کار خودش را به خوبی بلد است و نمی‌توان به‌راحتی از آن عیب‌های کوچک و بزرگ گرفت. طراحی ساده و امکانات بی نقص موجب شده تا این هندزفری یکی از بهترین انتخاب های موجود برای تمامی کاربران باشد. نظرات خود را درباره این هندزفری بلوتوث کاربردی با ما در میان بگزارید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
VHAhoora

جای خالی چنین بررسی هایی تو فضای نت ایرانی واقعا احساس میشه .
سپاس از ترنجی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....