حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نگاه نزدیک به لومیا ۹۵۰، لومیا ۹۵۰XL و لومیا ۵۵۰

نوشته

8 سال قبل | 7 دیدگاه | ترنجی

کنفرانس مایکروسافت با تمام محصولات جدیدش هم به اتمام رسید. امشب این شرکت علاوه بر معرفی محصولاتی مانند سرفیس پرو ۴ و سرفیس‌بوک، از سری اسمارت‌فون‌های جدید خود نیز رونمایی کرد. لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰XL پرچمداران جدید مایکروسافت هستند که برای اولین بار با ویندوز ۱۰ عرضه شده‌اند. ویژگی‌های این دو محصول نیز به نوع خود جالب است، کافیست دو ویژگی تبدیل اسمارت‌فون‌ به یک کامپیوتر رومیزی و سنسور قرنیه چشم برای امنیت بیشتر دستگاه را مد نظر بگیرید! همچنین مایکروسافت از لومیا ۵۵۰ با قیمت مناسب ۱۳۹ دلار رونمایی کرد. حال می‌خواهیم نگاهی نزدیک به این سه محصول داشته باشیم. در ادامه با ترنجی همراه شوید.

لومیا ۹۵۰XL

بیایید و با این محصول شروع کنیم. لومیا ۹۵۰XL محصولی با صفحه‌نمایش ۵٫۷ اینچی QHD در کنار پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۱۰ و دوربین ۲۰ مگاپیکسلی است. همچنین یک فلاش LED سه‌گانه، دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ داخلی در کنار پشتیبانی از کارت حافظه جانبی و باتری بزرگ ۳۳۰۰ میلی‌آمپر بر ساعتی قابل تعویض را به لیست مشخصات این محصول اضافه کنید. این محصول با قیمت ۶۴۹ دلار عرضه خواهد شد.

۱٫

E08C9193

۲٫

E08C9195

۳٫

E08C9197

لومیا ۹۵۰

لومیا ۹۵۰ اینجاست، محصولی که مشخصات نسبتا مشابه‌ای با برادر بزرگتر خود دارد، با این تفاوت که اندازه صفحه‌نمایش ۵٫۲ اینچ است، پردازنده از نوع اسنپ‌دراگون ۸۰۸ است و در آن یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعتی استفاده شده است. این محصول با قیمت ۵۴۹ دلار عرضه خواهد شد. می‌‌خواهید درباره این محصولات بیشتر بدانید؟ به بخش معرفی لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰XL سری بزنید.

۱٫

E08C9247

۲٫

E08C9248

۳٫

E08C9254

لومیا ۵۵۰

بالاخره نوبت به عضو کوچک خانواده می‌رسد. صفحه‌نمایش ۴٫۷ اینچی HD، پشتیبانی از شبکه‌های LTE و باتری ۲۱۰۰ میلی‌آمپر بر ساعتی از ویژگی‌های این محصول است. چیزی که این محصول را با ارزش می‌‌کند این است که شما با پرداخت تنها ۱۳۹ دلار می‌‌توانید از ویندوز ۱۰ نهایت استفاده را ببرید.

۱٫

E08C9241

۲٫

E08C9242

۳٫

E08C9243

نظر شما چیست؟ آیا شما‌ هم از این سه‌ محصول جدید خوشتان آمده است؟

[su_button url=”http://wmpoweruser.com/hands-on-with-the-lumia-950-xl-lumia-950-and-lumia-550/”]WMPowerUser[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
riofarina

این ۹۵۰ xl چرا اینقدر دوست داشتنیه، آدم و هیپنوتیزم میکنه.
مایکی لطفا فروشگاه های خودتو هرچه زودتر تو ایران راه بنداز :heart:

sadeghi

نگا تورو خدا این واشر فلزی دور دوربین ۹۵۰ امشب دق نکنم خوبه

Ari khan

تنها قسمت جالب این دستگاه ها واسم،وجود سیستم خنک کننده ی مایع هستش…. :yes:

Ari khan

اسکنر عنبیه هم جالب بود واسم… :whistle:

SAMAN_H

من الان عاشق لومیا ۹۵۰ شدم

shahab

اخ منم، مخصوصا ۹۵۰ XL اصلا محشره، ولی کاش روش برند نوکیا بود، البته ماکروسافت هم یه حس قدرت و نزدیکی محصول با یه کامپیوتر جیبی رو میده :rose:

bvb

عالیه عالیه صفحه کلیر بلک عاشقشم فقط دلم میخواد نگاه کنم صفحشو اینو بزارید کناز بقیه کیو اچ دیا تا بفهمین ساخت نکیا یعنی چی تا بفهمین آمولد هم سفید سفید نشون میده تا بفهمین dxo چقد چاخانه تا بفهمین این گوشی تو ۳۰ دیقه ۵۰ درصد شارژ میشه تا بفهمین روونی و سرعت چیه تا بفهمین ۸۱۰ هم میشه خنک نگهش داشت تا….. ساخت نکیا یعنی این بهترین گوشی حال حاضر جهان ۹۵۰xl

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs