حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مایکروسافت به طور رسمی از بند ۲ رونمایی کرد

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

مایکروسافت امروز و در کنفرانس خود از محصولات جدیدی رونمایی کرد که یکی از آن ها، نسل جدید ابزار پوشیدنی این شرکت یعنی مایکروسافت بند ۲ بود.

با ترنجی در ادامه مطلب همراه باشید.

این ابزار پوشیدنی مایکروسافت که در تناسب اندام و سلامت و ردیابی فعالیت های بدن کاربر دارد، در نسل جدید خود دچار تغییرات جالبی شده است.

ابزار پوشیدنی جدید مایکروسافت اکنون، دارای یک صفجه نمایش خمیده AMOLED شده که دارای رزولوشن ۳۲۰ در ۱۲۸ پیکسل است. و توسط گوریلا گلس ۳ محافظت می شود. بند ۲ از ماده ای جدید به نام TPSiV ساخته شده که نوعی پلاستیک حرارتیست.

e6.PNG

بند ۲ فعالیت های بسیاری را برایتان ردیابی می کند. از مانیتور ضربان قلب بگیرید تا یک شتاب سنج سه محوره و یک سنسور درجه حرارت پوست به همراه یک فشار سنج، ژیروسکوپ و سنسور UV که همگی از امکانات باند ۲ هستند.

علاوه بر ویژگی های بالا، برخی از ویژگی های قبلی هم همچنان وجود دارند : حالت نظارت بر خواب، مصرف کالری، ارتفاع مسیر و سایر موارد که می توان به آن ها اشاره کرد.

علاوه بر این، می توان از کورتانا هم استفاده کرد و ویژگی های ردیابی در بازی گلف هم در بند ۲ به آن اضافه شده است.

Microsoft-Band-2

مایکروسافت وعده عمر باتری ۴۸ ساعته را برای این گجت داده و همچنین گفته که این دستگاه در کمتر از یک ساعت و نیم شارژ می شود.

بند ۲ با دستگاه های ویندوز فون ۸٫۱ یا بالاتر، آیفون ۴ اس و یا جدیدتر (iOS 8.1.2 مورد نیاز است) و گوشی هایی با اجزای اندروید ۴٫۳ و یا بالاتر کار می کند.

پیش فروش هم از امروز آغاز می شود در ۱۸ آبان (۳۰ اکتبر) هم برای فروش در دسترس خریداران خواهد بود.

مایکروسافت برای این محصول، قیمت ۲۴۹ دلار را در نظر گرفته است.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Microsofts-new-249-Band-fitness-tracker-brings-a-vast-arsenal-of-sensors-to-your-wrist_id74454″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ari khan

جالبه…..

a_041

امروز مایکروسافت ترکوند کلاً ، دمش گرم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسین عامریان