حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اندروید ۶ امروز عرضه شد اما چه زمانی دستگاه‌های سونی اکسپریا بروزرسانی می‌شوند؟

نوشته

8 سال قبل | 5 دیدگاه | ترنجی

گوگل اندروید ۶ یا مارشملو را برای کاربران دستگاه‌های نکسوس عرضه کرد و به تازگی دو گوشی  نکسوس ۵ایکس و نکسوس ۶پی را معرفی کرده است که با اندروید ۶ همراه هستند. اما این بروزرسانی برای  نکسوس ۵ نکسوس ۶ نکسوس ۷ نسخه ۲۰۱۳ و نکسوس ۹ به صورت مستقیم(OTA) خواهد آمد.چه زمانی دستگاه‌های سونی اکسپریا این بروزرسانی را دریافت می کنند؟ در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اندروید ۶ با قابلیتی جدید به نام دُز(Doz) یا حالت استراحت همراه است که کنترل بیشتر و هوشمندتری بر روی مصرف باتری دارد تا زمان شارژدهی یا به اصطلاح زمان حیات باتری را بهبود دهد و همچنین پشتیبانی از حسگر اثر انگشت برای دسترسی به بخش پرداخت آنلاین اندروید و فروشگاه نرم افزاری گوگل پلی و شارژ شدن با درگاه جدید یواس‌بی نوع سی و گوگل ناو جدید را به اندروید ۶ اضافه کرده است.

تا الان لیست‌های متفاوت برنامه بروزرسانی رسمی و غیر رسمی شرکت‌های مختلفی به بیرون درز کرده که دیروز نیز در خبری به اطلاع شما رساندیم. اما بخش موبایل سونی در مورد برنامه بروزآوری گوشی‌ها و تبلت‌های اکسپریا سکوت کرده است امیدواریم این شرکت نیز مانند اچ‌تی‌سی و موتورولا برنامه رسمی خود را هرچه سریع‌تر اعلام کند.

براساس تجربه از گذشته‌ی سونی معمولا  برنامه گسترده بروزآوری سونی سه ماه بعد از بروزرسانی دستگاه‌های نکسوس آغاز می‌شود.اگر سونی بر همین قاعده پیش برود انتظار می‌رود که پیش از پایان سال میلادی جدید اندروید ۶ به کاربران دستگاه‌های اکسپریا برسد.اگر این گونه نباشد چطور؟ آیا باید انتظار بیشتری کشید؟

[su_button url=”http://www.xperiablog.net/2015/10/05/android-6-0-marshmallow-released-today-when-will-hit-xperia-devices/” target=”blank” background=”#159f84″]xperiablog[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Moazez

خیالمون راحته

HALA MADRID

خیلی این آقای معزز باحالن اگه سونی بیاد ماشنم تولید کنه میگه بنز بی ام و و پورش و … کلا به درد نمیخورن فقط سونیه که بهترین ماشین ها رو تولید میکنه . خوبه آدم منطقی باشه و تعصب نداشته باشه

Mehdi2554

مگه سونی تا حالا مشکلی توی بروزرسانی داشته دوست من؟ :unsure:

HALA MADRID

نه اتفاقا خیلی خوب بوده من اکسپریا تی رو تا ۴٫۳ آپپ کردم و ازش تقریبا راضی بودم به صورت کلی عرض کردم.

JOHN

مشکل اینه که اپدیت هاش ناقصه.یعنی مثلا هر سه تا اپدیتش یه رام خوب توش در میاد.دو ساله سونی دارم همیشه اینطوری بوده.و یه سری سیاست های ناجور دیگه.اما درکل راضی کنندس. :heart:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان تودجی