حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مدیر اجرایی اچ‌تی‌سی “توقع بروزرسانی های امنیتی ماهانه نداشته باشید”

نوشته

8 سال قبل | 4 دیدگاه | ترنجی

طبق رقابت بازار، شرکت‌هایی مثل ال‌جی و سامسونگ همپای با گوگل -برای دستگاه‌های نکسوس- به مشتریانشان قول ارائه بروزرسانی‌های امنیتی را داده اند، آقای جیسون مکنزی مدیر اجرایی اچ‌تی‌سی آمریکا دیروز طی تویتتی این آپدیت ها را غیر واقعی خواند. آیا این بروز رسانی ها دروغین هستند؟ درادامه با ترنجی همراه باشید.

او می‌گوید بروزآوری ماهانه که ابتدا در خرداد ماه امسال صورت گرفت برای  رفع آسیب پذیری از مشکل امنیتی استیج‌فرایت بوده است، در بدترین حالت راه حمله هکرها با استیج‌فرایت بر روی ۹۵ درصد از دستگاه‌ها باز است. هکر‌ها می‌توانند با یک پیام چند رسانه ای(MMS) آلوده از فرصت سو استفاده کنند  و کنترل میکروفن و دوربین را در گوشی‌های اندرویدی بدست گیرند و اطلاعات شخصی را سرقت کنند.

در نیمه تیر ماه سامسونگ از برنامه‌اش برای ارسال بروزرسانی‌های امنیتی ماهانه پرده برداشت. یک هفته بعد گوگل قابلیتی با اندروید ۶ همراه کرد که به شما آخرین زمان دانلود و نصب بروزرسانی امنیتی را نشان میدهد. طی روزهای آخر هفته مکنزی در توییت‌هایی کم سابقه کاربران گوشی هوشمند مکنزی تگ شد که متعحبیم چرا سامسونگ و ال‌جی وعده آپدیت ماهانه داده ند اما اچ‌تی‌سی خود را متعهد به این کار نمی‌داند و مکنزی در پاسخ میگوید که مسوولان  یک برنامه زمانی غیر واقعیی را ساخته اند و اچ‌تی‌سی نمی‌خواهد وعده دروغین بدهد.این قول به همه شما می‌بایست انتظار بروزرسانی‌هایی با تاخیر زیاد باشید که دقیقا می‌دانید از کجا می‌آیند.

ja

کل این بحث در مورد امنیت اندروید تنها یک لبخند را به چهره جان‌چن مدیر عامل بلک‌بری  می‌نشاند، کسی که یک ماه پیش خبر از ساخت بلک‌بری پرایو(BlackBerry Prive) گوشی اندرویدی این شرکت داد. این دستگاه که انتظار می‌رود ماه آینده عرضه شود بر اساس گزارش‌ها بر پایه امنیت استوار است. به هر حال  نام این وسیله پرایو است مخفف کلمه لاتین حریم شخصی(Privacy) . به نظر شما آیا این اسم به حقیقت می‌پیوندد؟ آیا بلکبری در امنیت اندروید همانند امنیت عالی سیستم‌عامل خود پیشرو می‌شود؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Dont-expect-HTC-to-promise-monthly-security-updates-says-company-executive-Jason-Mackenzie_id74374″ target=”blank” background=”#159f84″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
REZA

اقا دمش گرم داره رسما خودش و خراب میکنه.

از سونی یاد بگیر.یاد گرفت چطور اپدیت بده،

منکه اگه اچ تی سی اپدیتاش مث سونی نشن،کوچ میکنم به ای او اس.

mohammadkhan

اپدیت اندروید منظورش نیست

Ali.R

بدبخت روش نشد بگه پول نداریم که خرج اپدیت کنیم

MJS.00824

چرا شما همه چی رو به نیت بد تعبیر میکنین!!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان تودجی