حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل احتمالا برنامه‌های خود را برای ویندوز عرضه کند

نوشته

8 سال قبل | 4 دیدگاه | ترنجی

چند روز پیش، خبری درمورد این‌که گوگل و مایکروسافت به اختلافات پتنتی خود پایان خواهند داد، منتشر شد. انتظار می‌رود که این دو شرکت، به اختلافات پتنتی چند ساله‌ی خود پایان دهند. در چند سال اخیر گوگل، برنامه‌ها و سرویس‌های خود را برای سیستم‌عامل موبایلی مایکروسافت یعنی ویندوز فون منتشر نکرده بود اما این شرکت احتمالا در آینده‌ای نزدیک، برنامه‌های خود را برای ویندوز عرضه کند. در ادامه همراه ترنجی باشید.

با وجود محبوبیت سرویس‌هایی مانند Hangouts ،Google Maps ،Youtube ،Gmail و دیگر سرویس‌ها، کاربران ویندوز فون برای استفاده از سرویس‌های گوگل، باید از برنامه‌های شخص ثالث غیررسمی و جایگزین استفاده کنند اما اگر این شایعه درست باشد، گوگل در آینده‌ای نزدیک، برنامه‌ها و سرویس‌های خود را برای این سیستم‌عامل نیز عرضه خواهد کرد.

یک سایت عربی گزارش داده است که گوگل قصد دارد تا در رویداد این هفته‌ی مایکروسافت برای عرضه‌ی سرویس‌های خود برای سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ حضور داشته باشد. هنوز معلوم نیست که برنامه‌های گوگل برای ویندوز ۱۰ دسکتاپ نیز منتشر خواهند شد یا خیر اما به احتمال زیاد، شاهد عرضه‌ی برنامه‌های گوگل به صورت یونیورسال برای دستگاه‌های مختلف ویندوزی خواهیم بود.

[su_button url=”http://www.neowin.net/news/rumour-google-might-finally-be-bringing-its-apps-to-windows” target=”blank” background=”#159f84″]Neowin[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trojan

به نظرم امکان اومدنش زیاد هست
اینم مدیون سیاست های رییس جدید و خوش فکر مایکیه
جدا توی همکاری و اشتراک عالی کار کرد
بیاد به نفع گوگلم هست

euler

من یک سوال دارم میشه جواب بدید دارم با موتور یونیتی یک بازی دوبعدی می سازم اگر بخواهم تو پلی استور انتشار بدم چکار باید کنم ؟ چطوری پول به حساب من ارسال میشه ؟ تبلیفات چه شرکتی رو درون ان باید منتشر کنم ؟ ایا ساخت اکانت پلی استور برای انتشار برنامه و دریافت پول در ایران باز شده ؟

euler

در ضمن درامد متوسط چقدره ؟

Chalton

🚶‍♂️

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی