حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ای ام دی (AMD) پنج درصد دیگر از کارمندان خود را اخراج می کند

نوشته

8 سال قبل | 4 دیدگاه | ترنجی

مدتی است که شرکت ای ام دی (AMD) از لحاظ مالی زیاد خوش شانس نبوده بنابرین این شرکت برای فرار از زیان های مالی آتی، تصمیم گرفته تا  ۵% دیگر از کارکنان خود یا به عبارتی بر اساس اخرین امار از تعداد کارکنان این شرکت، ۵۰۰ نفر از ۱۰۰۰۰ کارمند باقی مانده را اخراج کند. در ادامه با ما همراه باشید.

ای ام دی (AMD) تصمیم دارد تا ۵۰۰ کارمند دیگر خود را اخراج کند تا بتواند در سال ۲۰۱۶ در حدود ۵۸ میلیون دلار در مخارج خود صرفه جویی کند. این تنها یکی از تغییرات بزرگی است که این شرکت در امسال برای بهبود آینده ی مالی خود در نظر گرفته است. گفته می شود یکی از تصمیمات ای ام دی (AMD) در این راستا، واگذاری بخش داخلی پشتیبانی فناوری و گروه های توسعه ی نرم افزاری است. این دومین بار است که بعد از تعویض مدیر عامل شرکت، تعدیل نیرو انجام می شود. در اکتبر سال گذشته شاهد بودیم که به دلایلی ۷ درصد از نیروی کار این شرکت تعدیل شده است و این بار نیز به فاصله یک سال، ۵ درصد دیگر نیز از کار بی کار شدند! همانطوری که اشاره شد AMD علاوه بر تعدیل نیرو تصمیم گرفته است  برون سپاری برخی از خدمات خود را نیز عملی کند تا باز هم در هزینه های جاری صرفه جویی کند.

جزییات بیشتر از این کاهش نیروی ای ام دی (AMD) را می توانید در وال استریت ژورنال مشاهده کنید.

[su_button url=”http://www.marketwatch.com/story/advanced-micro-devices-to-cut-5-of-workforce-amid-struggles-2015-10-01″ target=”blank” background=”#159f84″]marketwatch[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Samsung--Electronics

نههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه 😥 😥 😥 😥 😥 😥 😥 😥 😥 😥 😥 😥 😥

bvb

فقط وایسه من یه لپ تاپ با cpu اینتل بگیرم بعد ورشکست بشه درایوراشو فعلن لازم دارم

Samsung--Electronics

نه نمیشه :yahoo: B-) . چرا باید ورشکست شه؟ کل پردازنده و GPU های کنسول های پی اس ۴ و اکس باکس وان رو ای ام دی میزنه. :yahoo:
اپل هم که توی مک پرو و بیشتر محصولاتش از ای ام دی استفاده میکنه :yahoo: :yahoo: :yahoo:
با Zen و همچنین کارت های ۱۴ نانومتریش در مقابل ۱۶ انویدیا ، دوباره به اوج بر می گرده :yahoo: :yahoo: :yahoo:
تا ۲۰۰۵ اینتل حتی فکر رسیدن به ای ام دی هم براش زیاد بود :whistle: :whistle: :whistle:

MJS.00824

من شخصا intel و nvidia رو ترجیح میدم ولی برای AMD هم ارزش زیادی قایل هستم و اصلا دوست ندارم ورشکست بشه. دوست دارم مثل همیشه AMD و Nvidia به رقابشون ادامه بدن. اگه AMD نباشه NVIDIA قیمت محصولاتش سر به فلک میکشه. :rose:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....