حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنباکسینگ رسمی ساعت هوشمند Gear S2 سامسونگ

نوشته

8 سال قبل | 5 دیدگاه | ترنجی

ساعت هوشمند گیر اس ۲ سامسونگ کم کم آماده ورود به بازار است و به همین سبب ویدیوهای مختلفی از آن منتشر می شود. سامسونگ هم دست به ویدیو ساختنش خوب است این بار برای گیر اس ۲ یک آنباکسینگ رسمی منتشر کرده است که دیدنش خالی از لطف نیست. در ادامه با ترنجی باشید.

Gear S2

در این ویدیو به طرز زیبایی تهیه شده است آنباکسینگ همزمان ۳ گیر اس ۲ که یکی از آن ها گیر اس ۲ کلاسیک است را شاهدیم. مشخصا هدف یک ویدیو آنباکسینگ نشان دادن بسته بندی و لوازم همراه دستگاه است و همه چیز در این ویدیو به خوبی مشخص است. به جز این موارد زیبایی گیر اس ۲ به خصوص در نسخه کلاسیک خود هم قابل توجه است و می تواند به راحتی عنوان بهترین و زیباترین ساعت هوشمند ساخته شده توسط سامسونگ را از آن خود کند.

Gear S2 (3)

بسته بندی هم شبیه به بسته بندی موتو ۳۶۰ است که زیباست اما اگر سامسونگ طرح یکتا تری برای ارایه می داشت، بهتر هم می شد. در ادامه این ویدیو رسمی را می توانید مشاهده کنید:

[aparat]http://www.aparat.com/v/Yry7x[/aparat]

اگر علاقه دارید درباره گیر اس ۲ بیشتر بدانید می توانید آموزش کار با Gear S2 در ۵ ویدیو را از ترنجی ببینید. نظر شما درباره ساعت هوشمند Gear S2 چیست؟

[su_button url=”http://www.sammobile.com/2015/10/02/official-gear-s2-unboxing-video-arrives/” target=”blank” background=”#159f84″]sammobile[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
HALA MADRID

ساعت زیباییه ولی سوالم اینه با گوشی های سونی هم وصل میشه B-)

Chalton

🚶‍♂️

Amin B3DA

بقیه رو مسخره میکنی که دنبال مقامن اما خودت بدتر از همه ای 😂

Amir galaxy

یعنی اینقدر دنبال ترنج هستی؟!
خاعک

pooria

چالتون خاک تو سرت …….. دهنت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)