حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه دوم LG Watch Urbane معرفی شد ؛ اولین ساعت هوشمند اندرویدی دارای دیتای سیم‌کارت[بروزشد]

نوشته

8 سال قبل | 6 دیدگاه | ترنجی

امروز اولین های الجی معرفی شدند. این شرکت به خوبی توانست گرد و خاک زیادی به پا کند. در ابتدا با گوشی LG v10 آشنا شدیم که به اندازه کافیه از اولین های خود رونمایی کرد اما اکنون به اولین دیگری رسیدیم. اولین ساعت هوشمند اندرویدی که به صورت مستقیم سیم‌کارت می‌خورد و می‌توانید از دیتای سیم کارت استفاده کنید. همراه باشید.

اسمارت فون ندارید؟ یا مثلا از سیستم عامل اندروید دستگاهی ندارید؟ هنوز تکلیف اندروید ور کاملا مشخص نشده است که می‌تواند با iOS همگام شود یا خیر اما اگر اهل دیگر اکوسیستم ها هستید و قصد دارید یک ساعت اندرویدی داشته باشید، در ابتدا تعریف خود از ساعت هوشمند را بیان کنید. اگر می‌خواهید نوتیفیکیشن های شما به بدستتان برسد و یا ایمیل های خود را بخوانید ادیشن دوم LG Watch Urbane می‌تواند گزینه خوبی باشد. این دستگاه سیم کارت می‌خورد تا بدین صورت بتوانید به صورت مستقل جدای از دستگاه اصلی توسط اپلیکیشن های در نظر گرفته شده کار خود را انجام دهید.

صفحه نمایش  ۱٫۳۸ اینچی از نوع  P-OLED با رزولوشن  ۴۸۰ در ۴۸۰ پیکسل و چگالی ۳۴۸ppi یک ارتقای خوبی را به نسبت نسل قبلی تجربه می‌کند. نسل قبل این ساعت هوشمند دارای صفحه نمایش ۱٫۳۸inch P-OLED و رزولوشن ۳۲۰ در ۳۲۰ پیکسل بود. ۱٫۲GHz Snapdragon 400 همراه با ۷۶۸MB رم LPDDR3 و ۴GB حافظه داخلی این ساعت هوشمند را تکمیل کرده است.

nexus2cee-LGWatchUrbane2ndEdition035B201510011053417535D

tn

nexus2cee-LGWatchUrbane2ndEdition015B201510011053417465D

[aparat]http://www.aparat.com/v/AD5XV[/aparat]

نظر شما در مورد این ساعت هوشمند چیست؟ آیا اتصال سیم کارت را لازم می‌دانید؟ حالت استقلال ساعت هوشمند می‌تواند یک معنی جدید باشد؟

 

 باید گفت این ساعت هوشمند، اولین ساعت هوشمند اندرویدیست که مجهز به تکنولوژی LTE است. پوشش بدنه این ساعت از فولاد ضد زنگ ۳۱۶L ساخته شده است که در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است. در کنار این، گفته شده ال جی ساعت جدیدش را در رنگ های انتخابی مطابق با گوشی هوشمند LG V10 خود ارائه خواهد داد. به لطف باتری شش گوشه جدید ال جی، این شرکت توانسته ظرفیت باتری را در این ساعت از ۵۷۰ میلی آمپر بالاتر ببرد. نکته جالب در این ساعت این است که وای فای و شبکه های موبایل در بند این ساعت قرار دارند و برخلاف سایر ساعت ها، خبری از خضور سخت افزاری آن ها در داخل بدنه اصلی ساعت نیست. این ساعت همچنین، مجهز به حسگر ضربان قلب، فشارسنج، گام شمار، ژیروسکوپ، و قطب نماست. ساعت هوشمند اربن جدید ال جی می تواند با دستگاه های اندروید و iOS مچ شود و هنوز قیمت آن برای عرضه مشخص نشده است.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/LG-Watch-Urbane-2nd-Edition-is-official-the-first-Android-Wear-device-with-cellular-connectivity_id74273″ target=”blank” background=”#159f84″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
pika

اینم مثل نسخه اولش بهترین ساعت هوشمند سال میشه , خیلی خوشگله لامصب :heart:

riofarina

اولین دیگری از الجی، مثل همیشه زیبا و کارا :good:

Ari khan

یکم شبیه گیر اس۲ کلاسیکه اما مثل اون زیباست…..باتریش خیلی عالیه!!!امیدوارم عمر باتری خوبی داشته باشه!!! :yes:

pika

البته خود گیر اس ۲ شبیه urbane نسخه اول بود یکم

Chalton

🚶‍♂️

_V_

#گدا

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....