حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سهم ۶٫۶۳ درصدی ویندوز ۱۰ از بازار سیستم‌عامل پی‌سی در ماه سپتامبر

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

در ماه آگوست (۱۰ مرداد تا ۹ شهریور)، سیستم‎عامل جدید مایکروسافت با نام ویندوز ۱۰ توانست ۵٫۲۱ درصد از سهم بازار سیستم‌عامل پی‌سی را بدست بیاورد. در ماه آگوست، ویندوز ۱۰ به موفقیت‌های بزرگی دست یافت اما داده‌ها نشان می‌دهند که این سیستم‌عامل در ماه سپتامبر (۱۰ شهریور تا ۸ مهر)، بر روی ۶٫۶۳ درصد از کامپیوترها نصب شده است. سهم این سیستم‌عامل در ماه سپتامبر نسبت به ماه آگوست، افزایش پیدا کرده است. در ادامه همراه ترنجی باشید.

این آمارها، امروز توسط Net Applications منتشر شده که از ده‌ها هزار وب‌سایت جمع‌آوری شده است. به گفته‌ی Net Applications ویندوز ۱۰ هنوز هم در جایگاه چهارم در میان همه‌ی سیستم‌‎عامل‌های پی‌سی در سراسر جهان قرار دارد. ویندوز ۷ با سهم ۵۶٫۵۳ درصدی (۵۷٫۶۷ درصد در آگوست)، پرطرفدارترین سیستم‌عامل پی‌سی در سراسر جهان است. ویندوز XP که دیگر توسط مایکروسافت پشتیبانی نمی‌شود، در ماه سپتامبر سهم ۱۲٫۲۱ درصدی (۱۲٫۱۴ درصد در ماه آگوست) را بدست آورده بود. بعد از ویندوز XP، ویندوز ۸٫۱ قرار دارد که در ماه سپتامبر بر روی ۱۰٫۷۲ درصد (۱۱٫۳۹ درصد در ماه آگوست) از کامپیوترها نصب شده بود.

پیش از این، مایکروسافت اعلام کرده بود که ویندوز ۱۰ در چهار هفته‌ی اول بعد عرضه بر روی بیش از ۷۵ میلیون پی‌سی و تبلت نصب شده است. گزارش‌های تایید نشده، می‌گویند که این عدد به بیش از ۱۰۰ میلیون رسیده است.

[su_button url=”http://www.windowscentral.com/windows-10-increases-its-share-pc-os-market-663-september” target=”blank” background=”#159f84″]Windows Central[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی