حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری عالی آیفون ۶ اس و ۶ اس پلاس؛ آیفون ۶ اس پلاس، پا به پای گلکسی نوت ۵ سامسونگ [به‌روزرسانی: زمان شارژ]

نوشته

8 سال قبل | 53 دیدگاه | ترنجی

 

با عرضه‌ی پرچم‌دارهای جدید اپل با نام‌های آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس، شاهد کم‌شدن ظرفیت باتری‌های این دو دستگاه بودیم. ظرفیت باتری آیفون ۶ اس نسبت به آیفون ۶، ۹۵ میلی‌آمپر و ظرفیت باتری آیفون ۶ اس پلاس نسبت به آیفون ۶ پلاس، ۱۶۵ میلی‌آمپر کمتر شده است. انتظار داشتیم عمر باتری آیفون ۶ اس پلاس، حدود ۶ ساعت باشد اما با توجه به وب‌سایت فون‌آرنا، عمر باتری آیفون ۶ اس و ۶ اس پلاس، عالی است. در ادامه همراه ترنجی باشید.

ابتدا به سراغ آیفون ۶ اس می‌رویم؛ این گوشی با ظرفیت ۱۷۱۵ میلی‌آمپری، عمر باتری عالی دارد. پرچم‌دار جدید اپل با این ظرفیت باتری توانسته است عمر باتری ۸ ساعت و ۱۵ دقیقه‌ای را بدست بیاورد. لازم به ذکر است که سونی اکسپریا زد ۳ کامپکت با باتری ۲۶۰۰ میلی‌آمپری، موفق شده تا به عمر باتری ۱۰ ساعت و ۲ دقیقه‌ای دست یابد. آیفون ۶ اس در مقایسه با سامسونگ گلکسی اس ۶ اج، گلکسی اس ۶، اکسپریا زد ۳ پلاس و اچ‌تی‌سی وان ام ۹، امتیاز بهتری را بدست آورده است.

عمر باتری با اجرای یک web-script سفارشی اندازه‌گیری شده است. این web-script برای بازسازی مصرف برق در استفاده‌های روزمره معمولی طراحی شده است. میزان روشنایی صفحه‌نمایش دستگاه‌ها در 200 نیت تنظیم شده است.

عمر باتری با اجرای یک web-script سفارشی اندازه‌گیری شده است. این web-script برای بازسازی مصرف برق در استفاده‌های روزمره معمولی طراحی شده است. میزان روشنایی صفحه‌نمایش دستگاه‌ها در ۲۰۰ نیت تنظیم شده است.


و اما به آیفون ۶ اس پلاس، فبلت ۵٫۵ اینچی اپل می‌رسیم. این گوشی، به یک باتری ۲۷۵۰ میلی‌آمپری مجهز شده و عمر باتری آن، ۳۳۰۶۰ ثانیه یا ۵۵۱ دقیقه یا ۹ ساعت و ۱۱ دقیقه می‌باشد که بسیار از آیفون ۶ پلاس (۶ ساعت و ۳۲ دقیقه) بهتر است. جالب است بدانید که عمر باتری آیفون ۶ اس پلاس با سامسونگ گلکسی نوت ۵ با ظرفیت باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری برابر است.

Capture

عمر باتری با اجرای یک web-script سفارشی اندازه‌گیری شده است. این web-script برای بازسازی مصرف برق در استفاده‌های روزمره معمولی طراحی شده است. میزان روشنایی صفحه‌نمایش دستگاه‌ها در ۲۰۰ نیت تنظیم شده است.


 

به‌روزرسانی: وب‌سایت فون‌آرنا، نتیجه‌ی مربوط به زمان شارژ آیفون ۶ اس پلاس را منتشر کرده است. به گفته‌ی این وب‌سایت، آیفون ۶ اس پلاس در ۱۶۵ دقیقه شارژ خواهد شد که کمی از آیفون ۶ پلاس (۱۷۱ دقیقه) کمتر است.

Capture

نظر شما چیست؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/iPhone-6s-breaks-battery-efficiency-records-manages-excellent-score_id74145″ target=”blank” background=”#159f84″]PhoneArena[/su_button] [su_button url=”http://www.phonearena.com/news/iPhone-6s-Plus-posts-excellent-battery-life-matches-the-Galaxy-Note5-to-the-minute_id74132″ target=”blank” background=”#159f84″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
53 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حسین

خوب اینم از عمر باتری !!!

mostafasaeedix

هاهاها کسانی که میگفتن ۶ اس از نظر باتری حرفی در مقابل اس ۶ اج نداره کجان :)))
این پست مخصوص اوناست :))))
این یعنی بهینگی / هماهنگی سخت افزار & نرم افزار

mortal galaxy

والا منم از اون دسته ای بودم که گفتی.
شوکه شدم الان.
نه خدایی خودت انتظار داشی؟
نه انتظار داشتی؟
نهههههه انتظار داشتی؟

به قول احمد بهترین خبری بود که شنیدم. :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo:

احمد

منم یکی از اونم ولی با این خبر خیلی شکه شدم خیلی

mostafasaeedix

خودمم خدایی انتظارشو نداشتم 😐
کلا انتظار بهبود باتری رو در ایفون ۷ داشتم ولی ۶ اس اینجوری ترکوند , کم کم داشتم خودمو متقاعد میکردم ۶ اس نخرما :))) ولی الان دیگه واجب شد خریدش
بنظرم بهترین سری اس ایفون بوده تا حالا :yahoo: :yahoo:

ناموسن از تعصب خود بکاهید :|

بیاین قبول کنیم انصافا هیچکس انتظار نداشت.

امیدوارم این پیشرفت تو پخش فیلم و مکالمه هم باشه و بتونه بالای ۷۰ ساعت از جی اس ام آرنا بگیره.

مبارک طرفداراش :rose:

فقط از دوستان کسی میدونه این اسکریپت گرافیکیه یا ریاضی و محاسباتی؟

Jahandar

مصرف آیفون ۶ هم در همین حدود ۶ اس بود . قبلا هم گفتم این تست باتری فون آرنا پشیزی ارزش نداره . تنها تست قابل اعتماد ، تست gsmarena می باشد . که من با آیفون ۶ خودم مقایسش کردم و تا حد زیادی مشابه بود .
قبلا هم گفته بودم ، نگهداری شارژ آیفون ۶ من حداقل ۸ ساعت و حداکثر ده ساعت و خورده ای بوده . (این ساعات مدت زمانی‌ست که صفحهٔ گوشی روشن بوده و با گوشی کار میشده.) حالا اسکریپت فون آرنا همین شارژ گوشی ما رو سه چهار ساعت اعلام کرده بود !!! عددی کاملا احمقانه .

احمد

وای خدا بهترین خبری بود که شنیدم

حمید

چه خبر خوبی ! ❤

احمد

واقعا چطوری این کارو کرده من متعجب موندم :wacko: :wacko: :wacko: :wacko:

Ari khan

احتمالا همون کاری که سامسونگ کرده!!!!پردازنده کم مصرفتر+بهینه سازی بیشتر….. 😉

Ari khan

عجببببب!!!درود بر اپل و البته درود بر سامسونگ بخاطر تکنولوژی کم مصرفش…..یکی از اساسی ترین مشکلات اپل مثل اینکه رفع شده….فقط من تعجب میکنم چرا اینقدر اختلاف بین اس۶اج پلاس و نوت۵ هست؟؟؟؟ :scratch:

حمید

باید ببینیم سونی چه میکنه،
امیدوارم رتبش از Z3 Compact بالاتر بشه

12345678

ایول به اپل واقعا نسبت به سال قبل عالی عمل کرده :yahoo: :yahoo: اونایی که میگفتن باتریش افتضاحه ضایع شدن B-) B-) البته همه ی برند ها عالی هستند :mail:

SAMAN_H

دیگه ته بهینه سازیه اپل

عشق ایرانی

خوب این ها نمیتوان به پای اس ۶ اج پلاس و اس ۶ اکتیو برسه :rose: :rose: :rose:

mostafasaeedix

اس ۶ اکتیو که لامصب باتریه دستو پا دراورده :)))

Ali.R

پیشرفتش عالیه!بیشتر شبیه یه معجزه ست.سامسونگ ظرفیت باتری رو کم کرد اما عمرباتریش مثلا قبل باقی موند اما واسه اپل خیلی زیاد شد..افرین. ایفون های قبلی که عمرباتری شرم اوری داشتن
تفاوت اس۶ و اس۶ اج خیلی عجیبه.خیلییی عجیبه

just samsung

عمر خوبش بخاطر پردازنده ای هست که سامسونگ براش تولید کرده با فناوری ۱۴ نانومتری که واقعا مصرف رو بهینه کرده . از اونطرف هم که هم نرم افزار هم سخت افزارش نسبت به بقیه خیلی کمتر و سبک تره و مصرفش کمتر شده

احمد

عزیزم تولید مهم نیس مهم طراحیشه چون الان چند شرکت هستن که این فن اوری تولید رو دارن ولی سامی تونست از بین اونا دل اپلو بدست بیاره.دلیل این عمر باتری ۸۰درصد بخاطر ios9و طراحی عالیه اپل هست ۲۰درصد بخاطر سامی

mortal galaxy

مشکل گرماش هم تقصیر سامسونگه اگه اینجوریه.

ناموسن از تعصب خود بکاهید :|

ببخشیدا ولی هم تولید مهمه هم طراحی.

اگه طراحی و معماری عالی اپل نبود باز شاهد باتری بد میشدیم، از طرفی چند تا شرکت تکنولوژی و توان تولید یه همچین طراحی پیشرفته ای رو دارن؟

abol021

الان به حرفه دوستم رسیدم که میگفت باتریه زد پلاس از اس ۶ بهتره!!!!!

ناموسن از تعصب خود بکاهید :|

دوست عزیز این فقط یه اسکریپته و نمیشه نظر قطعی داد، این تست فقط نوید اینو میده که اپل خوشبختانه مشکل باتریش رو حل کرده و این گوشی بی نقص ترین آیفونی هست عرضه شده.

واسه گفتن این که باتری کدوم دستگاه بهتره باید تو شرایط مختلف مثل وب گردی، پخش فیلم، مکالمه و بازی تست بشن. توصیه میکنم واسه مقایسه باتری زد۳ پلاس و اس ۶ به سایت جی اس ام آرنا مراجعه کنید

http://www.gsmarena.com/battery-test.php3

زد ۳: ۶۵ ساعت
اس ۶: ۷۳ ساعت

abol021

داداش من چیکاره مقایسه دارم طرف دوتا گوشی رو داره حتما بهتر میدونه قضیه چیه

Moazez

دقیقا باتری z3+ بعد از آپدیت آخر سونی در حد باتری z3 شده.

Reza 6s

مهم طراحى پردازنده اس نه تولید،اپل امسال بد جورى ترکونده ماشالا،

Rhasta

ببخشید ک اینه میگم ولی حس کردم یکم داری زیاده رویی میکنی(ببخشیید)

طراحی مهمه قبول ولی نمیشه صنعت و علمی ک سامسنگ استفاده کرده نادیده گرفت

ب نظرم طراحی با روش ساخت ی رابطه خاصی داره(بهترع بگیم مکمل هم اند)

بازم ببخشید دوست عزیز قصد جسارت نداشتم :rose:

ممنون

just samsung

طراحی که همه طراحی میکنن مهم تولیدشه درحالت تئوری میشه پردازنده یک نانومتری هم طراحی کرد ولی میشه تولیدش هم کرد؟؟ فقط سامسونگ میتونست ۱۴ نانو بزنه

iman

دیوونه شدم !!!! موندم زد۵ بخرم یا آیفون ۶ اس ! روانی شدم آقا

SAMSUNG _ The Best Brand

دست متخصصین کارکشته ی سامسونگ اگزینوس بابت توسعه ی لیتوگرافی ۱۴ نانومتری درد نکنه.

عارف کمانی

آفرین اپل
واقعا باید به اپل تبریک گفت
اخر بهینه سازی بود این حرکت
واقعا ios 9 از لحاظ بهینه سازی باتری بهبود فوق العاده داشته . همچنین پردازندهA9 نیز بسیار خوب عمل کرده. بنده اگر روزی بخوام از ویندوزفون به اکوسیستم دیگه ای مهاجرت کنم انتخابم حتما ios هست و حتما یکی از گوشی های سری S ایفون (مثلا ۵ اس یا ۶ اس)
چون گوشی های سری اس دیوایس هایی کم نقصی هستند و البته پخته

Definition of insanity

بچه ها نکته عکسو گرفتید؟؟
اینقدر میگن اکسپریا زد۳ پلاس باتریش ضعیفه با این وجود بالای گلکسی اس ۶ه. :yahoo:

abol021

باو من دوستم میگفت ولی میگفتم محاله ولی الان به حرفش رسیدم

Poyan

عالیه من با باتری ایفون ۶ خیلی مشکل دارم

mostafam

دوستان یک سوال؟؟؟؟
برای انتقال موزیک و فیلم از اندروید یا pc به آیفون من از زاپیا استفاده میکنم ولی مشکلش اینه که برای پخش باید حتما از داخل زاپیا پخش کنی و اینطور نیست که تو موزیک پلیر یا گالری بشه پخش کرد.
آیا راهی هست که بشه این مشکلو حل کرد؟

Ari khan

نه نیست….لااقل من نمیدونم…

mostafasaeedix

با ایتونز که راحت میشه انتقال داد موزیک و فیلم ها رو .
من برای فیلم ها چون از پلیر ace player استفاده میکنم با ایتولز فیلمامو میریزم به document نرم افزار و راحت همه رو پخش میکنه .

Nfs

دوست عزیز یه روش رو میگم امتحان کن شاید بشه شایدم نشه
وقتی که از طرف ایتونز اهنگ بفرستی میاد رو پلیرت. شما اون اهنگ هایی که روی زاپیا هست رو بریزید رو کامپیوترتون بعد دوباره با ایتونز بریزید روی گوشیتون شاید بیاد رو پلیرتون :rose:

HM-R O Y A L

nplayer را از اپ استور نصب کن (حدود ۹ دلاره) بوسیله قابلیت SMB/CIFS به کلیه اطلاعات سیستم یا لپتاپ خود دسترسی دارید و هر گونه فایلی را بدون کابل و بیسیم از طریق WIFI میتوانید به دیوایس خود انتقال دهید. و هر فایل را میتونید اجرا یا open in کنید یا استریم کنید و فیلم تماشا کنید با کیفیت FullHD با صدای دابی و Dts و بدون افت فریم هنگام پخش
( طرز کارش هم ساده است کافیه گزینه Share پارتیشنهای هارد سیستم خود را فعال و برای لاگین سیستم خود یک رمز بگذارید .سپس وارد اپلیکیشن شده و لاگین کنید سپس تنظیمات را Saveنمایید .
https://www.google.com/search?q=nplayer+itunes&ie=utf-8&oe=utf-8

mostafam

ممنون از همه دوستان روشهای خوبی هست ولی امیدوارم اپل یک اپ مخصوص بده واسه این کار تا بشه با اندروید براحتی تعامل کرد.صفحه نمایش که عالی.باتری هم که پیشرفت خیلی خوبی داشته دوربین هم که اگه بهترین نباشه چیزی هم کم نداره.سخت افزار هم که دیگه حرفی واسه گفتن نذاشته.اپهای فراوان با کیفیت هم که تا دلت بخواد هست.اپ ایرانی مثل تقویم و نرم افزار بانکی هم که ردیفه.جنس بدنه و کیفیت آن هم که زبانزده.پشتیبانی هم که عالیه.فقط امیدوارم نمایندگی اپل در ایران هم افتتاح بشه تا کمی قیمتها معقول بشه.افت قیمت خیلی پایینی هم که داره.دیگه میشه یک سیستم همه چیز تمام واین برا ما مصرف کننده ها خیلی عالیه.اندروید هم خیلی خوبه ولی نیاز به سخت افزار خیلی بالا در سالهای بعد براش مشکل ساز میشه مگه میشه تا چه حد فرکانس هسته یا تعداد هسته ها رو بالا برد و به نظرم این برگ برنده اپل در مفابل اندروید در سالهای آتی خواهد شد.

Agil abadani

سلام دوستان .زیاد به این تستها دل خوش نکنید .واسه نوت ۵ ۹ساعت زده بود .اما وقتی خریدمش به زور ۶ساعت میتونه دوام بیاره .
کلا این تستها رو نمدونم چطور انجام میدن .واسه همه گوشیا همینطوره

حَمید iSony

ولی من با زد۳ در حالت وای فای روشن و پخش موسیقی ۲۴ ساعت دارم.!
شاید باور نکنید ولی دروغ نمیگم

mostafam

با این عمر باتری عالی شده اگه مشکل انتقال فایل حل بشه حتما دوباره به اپل برمیگردم

micro0

عالیه فقط همینو می تونم بگم

Amir Howwwsein

دوستان ببخشید اینجا کسی گلکسی اس۶ و اس۶اج داره؟؟
میشه بپرسم با توجه به تجربه شخصیشون ایا تو بازیا لگ یا افت فریم داره؟

mostafasaeedix

اقا من داشتم خدا شاهده عین حقیقتو هم میخوام بگم بهت .
اگه واقعا گیمری و برات مهمه بازیت افت فریم نداشته باشه سراغ صفحه نمایش های بالای full hd نرو..
در ضمن بحث توان پردازنده و گرافیک ضعیفش نسبت به رقبا هم هست..
الان من حرفی بزنم دوستان میگن فن بازی در میاره ولی همین ترنجی تستی گذاشت چند وقت پیش که ثابت میکرد ios تو گیمینگ هم بی رقیبه حالا خوددانی .
:unsure:
البته بگمااا هرچیزی که خودت حال میکنی بگیر 😉

ناموسن از تعصب خود بکاهید :|

بستگی به بازی هایی داره میخوای انجام بدی. بعضی بازی ها رو به روونترین شکل ممکن اجرا میکنه، ولی تو بعضی بازی هایی که واسه گرافیک مالی بهینه نشدن افت فریم خواهد داشت.

اگه یوزر حرفه ای هستی میتونی روت کنی و رزولوشن گوشی رو بذاری رو ۱۰۸۰p و حالشو ببری.

خلاصه میگم اگه امکانات گوشی واست مهمه و میخوای در کنارش بازی هم کنی اس۶ یکی از بهترین انتخاب هاست. (میتونی سال های بعد گرافیک بازی ها رو بذاری رو medium و راحت ۶۰ فریم رو بگیری)

ولی اگه به گوشیت به چشم کنسول دستی نگاه میکنی، به نظرم آیفون انتخاب بهتریه. اگه پولشو داری یا میتونی صبر کنی ۶ اس بخر اگه نه، آیفون ۶ خودش انتخاب خوبیه. فقط به هیچ وجه سراغ مدل ۱۶ گیگ نرو خیلی اذیتت میکنه.

اینو هم در نظر داشته باش که آیفون ۶ نسبت به اس۶ سریع تر باتری خالی میکنه.

در ضمن اگه میخوای گوشی اندرویدی بخری، صبر کن تا گوشی های جدید با گرافیک های جدید (آدرنو ۵۳۰) بیاد که از Vulkan گوگل هم پشتیبانی کامل بکنه.
Vulkan تقریبا مشابه متال اپل هست که تاثیر زیادی تو بازی ها داره :rose:

امیر

اگر گیمری فقط آیفون تعداد فریمی که در آیفون داری هیچ جا نداری!مورتال کمبات ایکس دارم رو آیفون ۶ داره ۶۰ فریم اجرا میکنه!تا حالا لگ یا ارور نداشتم از یک طرف مستقیم از اپل استور ارجینال و اصلشو دانلود میکنی و خودتو درگیر دانلود دیتا های مختلف و سر در گرمی در فایل های مختلف نمی کنی.

امین

جونم edge+
خدایی باتریش حرف نداره
به اپلی ها تبریک میگم ظاهرا نقص بزرگ ایفون بر طرف شده.
البته منتظر تست gsmarena میمونم تا مطمئن بشم.

Farzin

سلام من امروز ایفون ۶اس مشکی ۶۴ خریدم۴۲۰۰۰۰۰ عالیه مخصوصا تاچ سه بعدیش

عشق ایرانی

باتری ایفون ۶ اس خوبیه بد نیست اما سریع تر نیست عقب تر از اس ۶ اج پلاس و نوت ۵٫٫٫ 🙁

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی