حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

محصول جدید الجی و گوگل؛ با نکسوس ۵ ایکس آشنا شوید

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

شایعات درست از آب درآمدند؛ الجی دوباره به همکاری با گوگل تن داده و اسمارت‌فون ۵٫۲ اینچی خود را تولید نموده است. از چند هفته گذشته شاهد شایعات تولید این اسمارت‌فون بوده ایم که به اعتقاد برخی ها چندان شگفت انگیز نیست. در ادامه با ترنجی همراه شوید.

همراه این پرچمدار، برادر بزرگتری نیز پیوسته که هم اکنون گل سرسبد تر(!) نکسوسی ها شناخته می شود. پردازندش تسک های این اسمارت‌فون را چیپ کوالکام، اسنپ درگون ۸۰۸ به همراه ۲ گیگابایت رم و دوربین اصلی ۱۲٫۳ مگا پیکسلی بر عهده گرفته که در نوع خود کم نظیر است. دوربین این گوشی هوشمند دارای قابلیت اتو فوکوس با دو فلش متناسب با فیلم برداری ۴K می باشد. قدرت نرم افزاری سوار بر نکسوس ۵ ایکس را اندروید ۶ یا مارشمالو تامین خواهد کرد. دیگر تازه نکسوس سنسور اثر انگشت کمتر از ۲ میکرونی می باشد که برای اولین بار در دستگاه های نکسوسی قرار گرفته است. پورت یو اس بی از نوع C خواهد بود که برای شارژ سریع تر کارآمد تر است و برای باتری ۲۷۰۰ میلی آمپری قدرت تازه ای می بخشد. این اسمارت‌فون در سه رنگ مشکی، سفید و آبی روش عرضه خواهد شد.

[su_button url=”http://www.engadget.com/2015/09/29/lg-is-making-another-nexus-meet-the-nexus-5x/” target=”blank” background=”#159f84″]snapsnapsnap[/su_button]

 

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
H.Et

خوبه

mahdiar70

اگه نتونم ایفون امسال بخرم …نکسوس ۵ایکس رو حتما میخرم…حیف که پرچم دار اصلی رو هوآوی زده… 😥 😥 😥 قیمت هاش فوق العاده است
دو ساله به همه گفتم هوآوی نخرن خخخخ نمیشه که خودم بخرم خخخ

Ari khan

پشتش شبیه لومیا ۹۲۵ هستش :whistle:
ولی باقی موارد خوبه….. :good:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....