حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویندوز ۱۰ رسما ۱۰۰ میلیونی شد! آیا رسیدن به ۱ میلیارد کاربر در ۳ سال امکان‌پذیر است؟

نوشته

8 سال قبل | 4 دیدگاه | ترنجی

بدون شک ویندوز ۱۰ را باید یکی از موفق‌ترین ویندوزهای تاریخ مایکروسافت بدانیم که فقط در مدت ۲ ماه که از عرضه‌ی آن می‌گذرد، تا این لحظه توانسته شمار کاربران خود را از مرز ۱۰۰ میلیون فراتر ببرد و این خود می‌تواند مهر تاییدی بر سیستم‌عامل جدید مایکروسافت باشد که در بخش‌های مختلف پیشرفت‌های چشمگیری را به خود دیده است. در ادامه با ما باشید تا از آخرین وضعیت تعداد کاربران این ویرایش از سیستم‌عامل ویندوز بیشتر مطلع گردید.

طبق گزارشی که توسط Petri منتشر شده به نقل از منابع ناشناس، پس از دو ماه از عرضه‌ی ویندوز ۱۰ به بازار، شمار کاربران این ویرایش از سیستم‌عامل بیش از ۱۰۰ میلیون نفر شده که یک موفقیت عالی برای ردموندی‌ها به حساب می‌آید.

در مدت فقط ۲۴ ساعت اول پس از عرضه‌ی این سیستم‌عامل؛ شمار کاربران آن از مرز ۱۴ میلیون کاربر گذشت و این مقدار پس از ۲ هفته به ۵۳ میلیون کاربر رسید و زمانی که یک ماه از عرضه سپری شد این آمار به ۷۵ میلیون نفر (البته کاربر!) رسید و اکنون در ماه دوم ظاهرا ۲۵ میلیون نفر دیگر به کاربران آن اضافه شده‌اند تا شاهد جمعی ۱۰۰ میلیونی پس از گذشت ۲ ماه از عرضه‌ی ویندوز ۱۰ باشیم و بدون شک نسبت به آنچه که در ویندوز ۸ و ۸٫۱ شاهدش بودیم فوق‌العاده چشمگیرتر است و شاید بتوان گفت که قابل مقایسه با سرعت پیشرفت نسخه‌ی قبلی نیست هرچند که سیاست ارتقای رایگان کاربران ۷ و ۸ خود تاثیر بسیار زیادی را در کسب این موفقیت ایفا کرد.

ردموندی‌ها قبل از عرضه‌ی ویندوز ۱۰ از آرزوهای خود گفتند و تاکید داشتند که هدف این شرکت رسیدن به ۱ میلیارد کاربر ویندوز ۱۰ پس از ۳ سال از عرضه‌ی آن است و اکنون با ۱۰۰ میلیونی شدن پس از ۲ ماه به نظر می‌رسد که رسیدن به این هدف آنچنان هم دست نیافتنی نیست و با عرضه‌ی ویندوز ۱۰ موبایل و ویندوز ۱۰ برای کنسول بازی ایکس باکس که میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان دارند، انتظار می‌رود که این شرکت بتواند به آرزوهای خود جامه‌ی عمل بپوشاند.

هفته‌ی آینده انبوهی از گجت‌های جدید ویندوزی مانند سرفیس پرو۴ و چند مدل اسمارت‌فون لومیای قدرتمند معرفی خواهند شد و مسلما با ورود آنها به بازار، سرعت پیشرفت ویندوز ۱۰ بیش از پیش تقویت خواهد شد و عوامل فراوانی دست به دست هم داده‌اند تا مایکروسافت بتواند پس از ۳ سال بیش از ۱ میلیارد کاربر ویندوز ۱۰ داشته باشد.

شما در مورد این سیستم‌عامل چگونه فکر می‌کنید؟ آیا واقعا کیفیت آن را در حدی می‌دانید که به اندازه‌ی یک هفتم جمعیت کره‌ی زمین کاربر داشته باشد؟

[su_button url=”http://www.techspot.com/news/62259-windows-10-surpasses-100-million-installations.html” target=”blank” background=”#159f84″]techspot[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
amir Narimnpour

نمیدونم چرا تو مغزم انقد این مایکروسافت محترمه
اصن یه حس خاصی بش دارم خداییش خیلی شرکت خوبیه
شاید نسبت ب قبلا که ب اعتقفاد خیلیا چند نسل از رقباش جلوتر بود فاصله گرفته
اما دوباره ب حقش خواهد رسید

HM-R O Y A L

من که چهار پنج بار تو سیستمهای مختلف نصب کردم نتونستم باهاش ارتباط برقرار کنم برتری خاصی نسبت به ورژنهای قبلی ویندوز پیدا نکردم جز اینکه یه سری قابلیتها را حذف کرده و با یک سری درایور ها و نرم افزارها ناسازگاری داره و درست نصب نمیشن , جای بعضی منو ها عوض شده و…
نمیدونم چرا بعضی موقعها کند میشه رو چند تا سیستم و لپتاپ تست کردم بدون داشتن هارد SSD کار کردن باهاش قابل تحمل نیست .از۸٫۱ و win 8 خیلی بهتر شده ولی در کل راضی نیستم.
در کل کار با مک و win7رو ترجیح میدم.

Mohammad Reza Ghorbani

Microsoft : Be What’s Next
واقعا این شرکت دوست داشتنی ثابت کرده که به شعارش پایبنده و در جهت این هدف گام برمیداره
ویندوز ۱۰ تمام رکورد های آپگرید سیستم عامل دسکتاپ رو شکونده ، واقعا عالیه

Ari khan

بنظر من که ویندوز ده کمی بهتر از نسخه های پیشین شده…درکل برخلاف اوایل زیاد ازش راضی نیستم :negative:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
پویا رحمانی
عاشق دنیای تکنولوژی، خودرو و فوتبالم! عشق به تمام معنا...