حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شایعات آیفون ۷ آغاز شد : استفاده از مواد ضد آب جدید

نوشته

8 سال قبل | 4 دیدگاه | ترنجی

هنوز یک هفته از شروع فروش آیفون های جدید اپل موسوم به آیفون ۶ اس نگذشته که شایعات در مورد آیفون های سال آینده این شرکت که آیفون ۷ نام خواهند داشت، آغاز گشته است.

با ترنجی در ادامه مطلب همراه باشید.

تنها چند روز پیش، فروش آیفون ۶ اس و ۶ اس پلاس آغاز شد و از آن جا که چرخ تکنولوژی خیال بازایستادن در سر ندارد، خبرها و گمانه زنی ها پیرامون آیفون های سال آینده اپل از حالا شروع شده است.

با توجه به اخبار و گمانه زنی هایی که یک وبلاگ اپلی در ژاپن با نام Mac Otakara، به همراه چند پست در شبکه اجتماعی Weibo  در چین، به راه انداخته اند، خبرها حکایت از آن دارند که آیفون ۷ دارای یک طرح اسپرت جدید (ورزشی) خواهد بود.

با این تفاصیل و چنین خبرهایی، آیا واقعا پس از آیفون ۵ سی، بار دیگر شاهد خضور متریالی به غیر از فلز در آیفون خواهیم بود؟! آن هم نه در یک آیفون فرعی، بلکه بر طبق این خبرها این اتفاق قرار است که در آیفون ۷ رخ دهد.

شایعات می گویند که اپل به جای فلز، از یک “شاسی با ماده ای غیر فلزی و جدید” دز آیفون های سال آینده استفاده خواهد کرد.

اما باید دید که این ماده آیا قدرت آلومینیوم سری ۷۰۰۰ به کار رفته در آیفون های ۶ اس را خواهد داشت تا مقاومتی در خور آیفون را به این دستگاه بدهد؟!

شاید خیلی ها بگویند که این شایعات یعنی این که اپل دوباره به پلاستیک باز خواهد گشت و خیلی ها اپل را به خاطر این کار از حالا سرزنش کنند. اما خیلی تند نروید. شاید اصلا پای پلاستیک در میان نباشد. زیرا این امکان وجود دارد که بر اساس پتنت هایی که اپل ثبت کرده، کوپرتینو از یک ماده انحصاری با نام LiquidMetal در بدنه آیفون ۷ استفاده کند که این ماده در زمزه فن آوری های فلزی قرار دارد و در عین حال دارای ویژگی های جالب توجه بیشتری نسبت به فلز است.

این گزارش در کنار جنس بدنه آیفون های سال بعد، ادعا می کند که آیفون های سال بعد اپل همچنان دارای صفحه نمایشی به طور کامل صاف و تخت خواهند بود و خبری از ورود صفحات خمیده همچون گلکسی اس ۶ در آیفون های سال بعد نیست.

در نهایت و بنا بر این گزارش، با توجه به تغییر جنس بدنه آیفون ۷، گفته شده که آیفون های سال بعد هم ضد آب هستند و هم ضد گردوغبار. که مطمئنا این امر می تواند برای هواداران بسیار خوشحال کننده باشد.

وبسایت ژاپنی  Mac Otakara، پیشتر خبرهای دقیق و موثقی را پیش از معرفی آیفون های پیشین منتشر کرده بود و در عین حال خبرهایی از این وبسایت هم غلط از آب درامدند. اما چیزی که روشن است این است که، مثل همیشه چنین خبرهایی آن هم تنها یک هفته پس از رونمایی از آیفون های ۶ اس، تنها در حد شایعه باقی می مانند تا این که در آینده و گذر زمان و انتشار خبرهای بیشتر، صحت و سقم این خبرها را برایمان بیش از پیش روشن کند.

نظر شما در این زمینه چیست؟ اگر این شایعات درست باشد، آیا سیاست اپل در تغییر متریال آیفون های نسل بعد را می پسندید؟!

[su_button url=”http://mashable.com/2015/09/28/iphone-7-waterproof-rumor/#GmotZdGIePqu” target=”blank” background=”#159f84″]mashable[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
master

بررسی تخصصی ایفون های جدید
https://hi-tech.mail.ru/review/Apple_iPhone_6s_6s_Plus-rev/#a01
از نظر کیفیت نمایشگر مقداری افت داشته!
https://htstatic.imgsmail.ru/pic_image/d69ad0b52b7a6ea043efa5ece97b0480/1920/-/1196017/
نظرشون در مورد ۳D touch(در اصل اسمش باید ۲D touch باشه)
“But in fact these additional steps make more confusion than benefit. In fact, Apple’s once again “invented” the usual context menu that appears when you long press on the object or on the icon.”
به نظر خودم نیازی نیست حتما یک ابداع جدید کاربردی باشه.همینکه جالب باشه و حس خوبی به ادم منتقل کنه هم کافیه
سامسونگ هم با سنسور Air Gesture می تونست کارهای جالبی مثل همین کارهایی که با ۳D touch میشه انجام داد انجام بده و حتی بهتر و کاربردی تر! نمی دونم چرا بعد از نوت ۳ تصمیم به حذف این سنسور گرفته شده!!
به نظر من ترکیب Air Gesture و ۳D touch هم می تونه خیلی جالب باشه

hamidreza2000m

چیزی جز حراب کردن ذهن خریداران بالقوه ی گوشی های اپل نیس!
خیلی ها که توی دوبه شک هستن که امسال ارتقا بدن یا بذارن سال بعد رو منصرف میکنه این اخبار!
به نظرم کاملا مغرضانه و با هدف و از سوی کمپین تبلیغاتی شرکتهای رقیب طراحی شده!

samf

بچه ها به نظرتون s6 edgeم رو بفروشم iphone6s بخرم یکی رفته امریکا بهم گفته اگر میخوای بگو بخرم نظرتون پیه اج یا ۶s
!؟!؟!؟؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟؟!؟؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟! :yahoo: ؟!؟!؟!؟!؟!؟!

Farzin

سلام من امروز ایفون ۶اس مشکی ۶۴ خریدم۴۲۰۰۰۰۰ عالیه مخصوصا تاچ سه بعدیش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسین عامریان