حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سرویس استریم موسیقی اپل به‌زودی برای اندروید منتشر خواهد شد

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

دوره سه ماهه‌ی رایگان سرویس موسیقی اپل، برای کاربران iOS در روز ۳۰ سپتامبر (هشتم مهرماه) به پایان خواهد رسید و به نظر می‌رسد قدم بعدی اپل، ارائه‌ی این سرویس برای کاربران اندروید باشد. این سرویس در حین کنفرانس توسعه‌دهندگان اپل معرفی شد و توانست رقیبی جدی برای دیگر سرویس‌های استریم موسیقی به حساب آید. اپل به صورت رسمی اعلام کرده بود که این سرویس را برای کاربران اندروید نیز منتشر خواهد کرد؛ حال طبق خبری از سوی TechAeris، گویا در حال نزدیک شدن به این رویداد هستیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

طبق گزارش TechAeris، ایمیلی برای کاربران اندروید از سوی اپل فرستاده خواهد شد که در آن پیامی مبنی بر استفاده‌ی حالت بتای این سرویس موجود است. این ایمیل توسط گروه Betabound فرستاده خواهد شد و می‌توان امضای این تیم را در پایان متن ایمیل، مشاهده نمود.

برای اینکه با متن چنین ایمیلی بیشتر آشنا شوید، می‌توانید نمونه‌ی زیر را مشاهده کنید؛

ما بسیار هیجان‌زده هستیم تا شما را برای استفاده‌ی دوره‌ی بتای سرویس موسیقی اپل دعوت کنیم! اگر از کاربران اندروید هستید، می‌توانید به مجموعه‌ی استفاده‌کنندگان بتای این سرویس بپیوندید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه و درخواست استفاده، از این لینک اقدام کنید؛ با آرزوی بهترین‌ها، تیم BetaBounds.

چنین اقدامی نشان می‌دهد اپل در مدت کوتاهی این سرویس را برای کاربران اکوسیستم اندروید منتشر خواهد کرد. بسیاری از کاربران به این سرویس روی خوشی نشان داده‌اند به طوری که تا کنون، بیش از ۱۵ میلیون کاربر از این سرویس در دوره‌ی رایگان استفاده کرده‌اند.

نظر شما در رابطه با این سرویس چیست؟ اگر از کاربران روبات سبز گوگل هستید، آیا از این سرویس استفاده خواهید کرد؟ بخش نظرات در اختیار شماست.

[su_button url=”http://www.geeky-gadgets.com/apple-music-could-land-on-android-soon-28-09-2015/” target=”blank” background=”#159f84″]geeky-gadgets[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
morteza.ZU

خیلی خوبه ولی فکر کنم پولی باشه واسه ما هم تحریم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....