حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بررسی Acer Liquid Z520 ؛ میان‌رده‌ای قابل توجه

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

شما از یک جهت علاقه زیادی به داشتن اسمارت فون با صفحه‌نمایش بزرگ دارید و از جهت دیگر قصد دارید در هزینه‌های خود نیز صرفه‌جویی کنید. این بار قصد دارید به سراغ دومین دستگاه از سوی ایسر برویم. دستگاهی که دقیقاً به دو هدف بالا طراحی‌شده است و می‌تواند نیاز شمارا برآورده کند. در ادامه با نقد و بررسی Acer Liquid Z520 همراه باشید.

رفع نیاز شما توسط اسمارت فون Acer Liquid Z520 خواهد بود. دستگاهی با بدنه پلاستیکی و مشخصاتی کاملاً برای میان رده؛ این دستگاه از همین ابتدا توانست توجه ما را به خودش جلب کند زیرا زمانی کهان را از جعبه بیرون می‌آورید همراه با یک کاور لپ تاپبی است یعنی به‌صورت کیفی بازخواهد شد. در جعبه قاب پشتی دستگاه نیز تعبیه‌شده است و این بدین معنی خواهد بود که شما می‌تواند قابی را نیز همراه با محصول دریافت کنید.

IMG_2015-09-27 11:33:37

IMG_2015-09-27 11:33:43

IMG_2015-09-27 11:33:47

در مدل قبلی نیز اشاره کردم که دستگاه‌ها وزن بسیار خوبی دارند. در این مدل نیز دقیقاً به همین صورت است. وزن دستگاه بسیار مناسب بوده. باید اشاره‌کنیم که این میزان مناسب بودن برابر است با ۱۱۸ گرم که این مقدار برای دستگاه با صفحه‌نمایش ۵ اینچی بسیار عالی است. ضخامت ۶٫۴ میلیمتری دستگاه خوبی را رقم‌زده است. انتظار یک شاهکار هنری را نداریم زیرا بامیان رده روبه‌رو هستیم و با این دید می‌توان گفت ایسر کم نگذاشته است. البته کم نذاشتن درزمینه صفحه‌نمایش کمی خود را نشان می‌دهد.
رزولوشن صفخه نمایش ۴۸۰ در ۸۵۴ است که چگالی ۱۸۷ پیکسل در هر اینج را فراهم کرده است. بازناب از صفحه‌نمایش بسیار زیاد بود و از وضح خوبی برخوردار نبود. در تجربه شخصی انتظار بیشتری را داشتم اما اینطور نبود و به نظر من می‌توانست بهتر باشد.

Screen Shot 2015-09-27 at 12.10.38 PM

وقتی صحبت از میان رده است، انتظار چیپستی جز Mediatek MT6582M را نداریم. چیپستی با پردازنده چهار هسته‌ای ۱٫۳GHz Cortex-A7 و Mali-400MP2 می‌تواند برای این دستگاه عملکرد خوبی را فراهم کند. در مدل Jade Z نیز اشاره کردیم که رابط کاربری در نظر گرفته‌شده از سوی ایسر بسیار سبک بوده اما در عین سبک بودن از انیمیشن‌های خوبی بهره گرفته است. اگر شما این دستگاه را با حافظه ۸ گیگابایتی خرید کنید، رم اصلی دستگاه برابر با یک گیگابایت است اما درصورتی‌که دستگاه با حافظه ۱۶ گیگابایتی دارای رم ۲ گیگابایتی خواهد بود.

دوربین این دستگاه ۸ مگاپیکسل است و می‌تواند تصاویری با رزولوشن ۳۲۶۴ در ۲۴۴۸ پیکسل ثبت کند. فلاش LED و استفاده از یک رابط کاربری مناسب دوربین صرفاً خوبی را فراهم کرده است. دوربین سلفی دستگاه برابر با ۲ مگاپیکسل است.

Screen Shot 2015-09-27 at 12.10.21 PM

IMG_2015-09-27 11:34:22

با توجه به ضخامت و این‌که انتظار داریم دستگاه میان رده باتری خوبی داشته باشد، بانری در نظر گرفته‌شده برای Acer Liquid Z520 برابر با ۲۰۰۰ میلی امپیر است. استند به ای فوق الاده ای دارد به حدی که بعد از دو روز در حالت آماده‌به‌کار تنها دو درصد از باتری مصرف شد. در برنامه کاری نیز خوب عمل کرده است. تصویر زیر می‌تواند دید خوبی را به شما ببخشد.

geeky-pinas-z520-battery

به صورت جمع‌بندی می‌توان گفت اگر نیاز به خرید یک اسمارت فون با صفحه نمایش بزرگ داشته باشید،  Acer Liquid Z520 با قیمت ۴۸۰ هزار تومان می‌توان یکی از انتخاب های مناسب باشد.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
VHAhoora

سلام
ببخشید این قسمت آخر و تصاویر مربوط به باتری رو میشه توضیح بدین یعنی چی ؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....