حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاییدی دوباره بر مشخصات منتشر شده از هوآوی نکسوس ۶‌ پی (Nexus 6p)

نوشته

8 سال قبل | 7 دیدگاه | ترنجی

هوآوی نکسوس ۶‌ پی (Nexus 6p) اولین دستگاه نکسوسی از شرکت هوآوی است که بزودی معرفی خواهد شد. دستگاه‌های نکسوس همیشه جز بهترین دستگاه اندرویدی حساب می شود. استفاده از اندروید خام و بالاخص وجود شرکت گوگل به عنوان یک ناظر، کیفیت نهایی دستگاه را تضمین کرده است. در ادامه با مشخصات نهایی این دستگاه همراه باشید

نکسوس ۶ پی دارای صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل خواهد بود که Gorilla Glass 4 از ان محافظت می‌کند. استفاده از چیپست اسنپدراگون ۸۱۰ (ورژن ۲٫۱) و Adreno 430 می تواند دستگاه خوبی را رقم بزند. باتری در نظر گرفته شده برای این نکسوس برابر با ۳۴۵۰mAh و بد نیست بدانید اولین دستگاه نکسوس با سنسور اثر انگشت بومی اندروید نیز رونمایی خواهد شد. Android 6.0 در این دستگاه  Nexus 6p را تبدیل به دستگاهی Google Now on Tap می‌کند تا بدین صورت بتوانید از اعمال صوتی گوگل در همه جا استفاده کنید.

به نظر می رسد از نظر دوربین با دستگاهی ارتقا یافته رو به رو هستیم که می تواند حتی در تاریکی نیز تصاویر خوبی را ثبت کند. حافظه های در نظر گرفته شده به ترتیب ۳۲ – ۶۴  و ۱۲۸ است.با توجه به تصاویر حدس می‌زنیم قاب دور دستگاه فلزی است و رنگ های در نظر گرفته شده نیز کاملا مات خواهند بود. USB-Type C به دستگاه جلوه‌ای دیگر بخشیده است و در نهایت ۱۷۸ وزن دستگاه، خوش‌دستی خوبی را رقم می‌زند. ۲۹ سپتامبر منتظر رونمایی از این دو دستگاه نکسوس هستیم.

Slides-for-Nexus-6p-presentation-leak.jpg Slides-for-Nexus-6p-presentation-leak.jpg-2 Slides-for-Nexus-6p-presentation-leak.jpg-3 Slides-for-Nexus-6p-presentation-leak.jpg-4 Slides-for-Nexus-6p-presentation-leak.jpg-5 Slides-for-Nexus-6p-presentation-leak.jpg-6 Slides-for-Nexus-6p-presentation-leak.jpg-7 Slides-for-Nexus-6p-presentation-leak.jpg-8 Slides-for-Nexus-6p-presentation-leak.jpg-9 Slides-for-Nexus-6p-presentation-leak.jpg-10 Slides-for-Nexus-6p-presentation-leak.jpg-11 Slides-for-Nexus-6p-presentation-leak.jpg-12

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Nexus-6p-slides-leak-confirming-name-specs-colors-memory-options-and-more_id74101″ target=”blank” background=”#159f84″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
هیولای فیلم برداری و عکس برداری

سلام.
صدرا جان میشه از شما درخواستی داشته باشم؟
همان طور که میدونیم بحث سر پردازنده در سایت های همسایه بالا گرفته و طرفداران اپل میگن بخش تک هسته ای پردازنده مهتره و باید قوی باشه و طرفداران سامسونگ هم میگن بخش چند هسته که کارهای پردازشی سنگین روش اجرا میشه باید قویتر باشه و همش سر پردازنده ۸۸۹۰ سامسونگ و A9 اپل دعوا هست.

حالا من میخوام شما یک مقاله ای تهیه کنید تا ما متوجه بشیم ایا بخش تک هسته مهمتره یا بخش چند هسته…میخوام در این ضمینه کمی شفاف سازی بشه.

امکانش هست که شما برامون این مقاله رو تهیه کنید و در ترنجی قرار بدید؟

ممنونم. 😉

هیولای فیلم برداری و عکس برداری

از شما بسیار سپاسگذارم.بنده هم منتظر مقاله خوبتون هستم تا لینک این مقاله رو در اون سایت ها بزارم و همه از این بلاتکلیفی دربیان…واقعا این مساله بد جوری بین طرفدارای سامسونگ و اپل چالش ایجاد کرده و هیچ مقاله جامع و کاملی هم در این زمینه وجود نداره که به روشنی شفاف سازی کرده باشه.

با تشکر فراوان از شما و سایت خوبتون.

Ari khan

اینکه همه چیش لو رفته!!!!فک کنم گوگل فقط میاد قیمتاشون رو اعلام کنه…..
پ.ن:بنظرم اگه اون نوار سیاه پشت نبود تا حدودی زیبا میبود

siavash-t

اون که البته. ولی تا الان هر شرکتی گوشی فلزی زده، همه اومدند و گفتند از اپل کپی کرده و اسکی رفته و از این جور حرفها!! اون نوار سیاه بالاش نبود دیگه هیچی!

HG

گوشی خوبی خواهد بود و ای کاش قیمتش در حد گوشی های هواوی باشه تا بشه بهترین گزینه.واقعا اولین نکسوس هست که از هر نظر کامل هست.

massoud

اینا میدونن من در مورد مقدار رم دستگاه حساسم هیچی راجع بهش نگفتن…آخه چرا؟!!!!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....