حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بلک‌بری Priv در دستان مدیرعامل شرکت بلک‌بری؛ صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی منحنی تایید شد

نوشته

8 سال قبل | 4 دیدگاه | ترنجی

امروز بلک‌بری، وجود اسمارت‌فون Priv با سیستم‌عامل اندروید (بلک‌بری Venice) را تایید کرد اما این شرکت تاکنون تصویری را از این گوشی منتشر نکرده است. امروز، مدیرعامل بلک‌بری آقای John Chen، بلک‌بری Priv را در BNN Canada video به نمایش گذاشته است که وجود صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی منحنی را تایید می‌کند. در ادامه همراه ترنجی باشید.

انتظار می‌رود بلک‌بری Priv به یک صفحه‌نمایش بزرگ که کناره‌های آن منحنی است (شبیه به گلکسی اس ۶ اج و گلکسی اس ۶ اج پلاس سامسونگ)، مجهز شود. John Chen همچنین تایید می‌کند که صفحه‌نمایش این گوشی، ۵٫۵ اینچ (به احتمال زیاد با رزولوشن ۲۵۶۰×۱۴۴۰ پیکسل) خواهد بود. مدیرعامل بلک‌بری می‌گوید که Priv دارای پردازنده‌ی کوالکام (احتمالا اسنپدراگون ۸۰۸) و یک صفحه‌کلید QWERTY است. صفحه‌کلید این دستگاه مانند بلک‌بری پاسپورت به لمس حساس است؛ این بدان معناست که شما می‌توانید از آن به عنوان تاچ‌پد استفاده کنید.

بلک‌بری Priv تا قبل از پایان امسال عرضه خواهد شد اما هنوز قیمت این دستگاه اعلام نشده است و باید تا معرفی این گوشی از سوی شرکت بلک‌بری صبر کنیم.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Meet-the-Android-based-BlackBerry-Priv-as-showcased-by-John-Chen-curved-5.5-inch-screen-confirmed_id74088″ target=”blank” background=”#159f84″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
M҉O҉H҉A҉M҉M҉A҉D҉

گوشی خوبیه در کل امیدوارم این شرکت به اوج بر گرده

arwp

امیدوارم استقبال خوبی بشه از این گوشی و بتونه برگرده به رقابت. حیفن این برند های خوب که از رقابت بیرون برن

Ari khan

من که خیلی از این مدلش خوشم اومده…. :yes:

alirad

لامصب گوشیایه با کیفیت و پر تکنولوژی میزنه یادمه با یه مدلش کار کردم عالی بود ولی سیستم عاملش خیلی ضعیفه و برنامه زیادی نداشت خوب شد سیستم عاملش نابود شد فقط کافی بود خاموش شه لامسب ۵ دقیقه طول میکشید تا بوت شه بیاد بالا

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی