حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نتایج طول عمر باتری Xperia C5 Ultra منتشر شد

نوشته

8 سال قبل | 27 دیدگاه | ترنجی

سونی قبل از معرفی سری زد ۵ خود از دو مدل C5 الترا و M5 رونمایی کرد، دو محصولی که به اصطلاح میان‌رده هستند اما در حقیقت می‌توانند نقش یک پرچمدار را هم ایفا کنند. سونی اکسپریا C5 آلترا، فبلتی جدید از سونی است و از ویژگی‌هایی مانند صفحه‎‌نمایش ۶ اینچی با حاشیه باریک در اطراف صفحه و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در دو طرف دستگاه و پردازنده ۸ هسته‌ای مدیاتک MT6752 برخوردار است. حال امروز نتایج طول عمر باتری این محصول منتشر شده است. در ادامه با ترنجی همراه شوید.

باتری یکی از مهم‌ترین فاکتور‌ها در هنگام بررسی و خرید یک محصول است و به‌شخصه آن را مهم‌ترین فاکتور برای خود می‌دانم. باتری Xperia C5 Ultra یک باتری ۲۹۳۰ میلی‌آمپر بر ساعتی است که از نسل قبلی خود یعنی اکسپریا C4 که به باتری ۲۶۰۰ میلی‌آمپری محهز شده بود بزرگ‌تر است. البته هنوز در بین محصولات بزرگ و میان‌رده سونی هیچ‌کدام نتوانسته‌اند به اندازه اکسپریا T2 آلترا شارژدهی کنند. حال بیایید و به بررسی طول‌ عمر باتری اکسپریا C5 آلترا بپردازیم.

 
gsmarena_005

در تست‌های انجام شده توسط GSMArena، باتری این محصول با مرورگری وب می‌تواند تا حدود ۷ ساعت شارژدهی کند که میزان چندان جذابی نیست. برقراری تماس با استفاده از ۳G نیز عملکرد فوق‌العاده‌ای ندارد اما همچنان رضایت‌بخش است. شما می‌توانید با Xperia C5 Ultra تا حدود ۱۵ ساعت با استفاده از ۳G تماس برقرار کنید. و در نهایت می‌توانید چیزی حدود ۸ ساعت به تماشای فیلم و انواع محتوا بپردازید که نسبتا راضی‌کننده است. در کل با یک ساعت استفاده روزانه از هر یک از این موارد می‌توانید انتظار ۶۲ ساعت استند‌بای را از اکسپریا C5 آلترا داشته باشید.

gsmarena_001 (1)

در کل طول عمر باتری این محصول چندان فوق‌العاده نیست اما شاید ویژگی‌های دیگری مانند دوربین جلوی با کیفیت و یا پردازنده سریع (که نتیجه ۴۶۰۰۰ را در آنتوتو ثبت کرده است) بتواند مشکل طول عمر باتری متوسط این محصول را کم‌رنگ‌تر جلوه دهد.

نظر شما چیست؟ شما درباره این محصول چه فکر می‌کنید؟

[su_button url=”http://www.gsmarena.com/sony_xperia_c5_ultra-review-1310p3.php” target=”blank” background=”#159f84″]GSMArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
27 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
hadi_2012

به نظر من که امتیاز خوبیه با صفحه ۶ اینچی.

Ari khan

ضعیفه اما شاید با بروزرسانیهای آتی بهتر بشه!!! :yes:

AraZ1

از کی تا حالا شارژدهی متوسط باطری شده مشکل؟؟؟
در کل خسته نباشید :rose:

Moazez

نسبت به صفحه نمایش و پردازندش و میانرده بودنش خوبه البته در آپدیتهای بعدی قطعا بهتر میشه. لالی پاپ هم که امسال کلا باتریهارو تحت شعاع قرار داد.

Rhasta

نسبت به صفحه نمایش و پردازندش و میانرده بودنش خوبه!!!!!!!!!

کاکا فکر کنم تو ی پستی گفتی فقط اسم میانرده روشه
و از بیشتر پرچمدارا ، پرچمدار تره

الان میگی میان رده،قبلا میگفتی پرچمداراااا!!!!!!

just samsung

ناامید کنندس چون از اونور مدن زمان شارژ شدنش عم زیاده . اگه میخیاد تفاوت رو بدونید و‌نگید بخاطر صفحه بزرگ ، اونو با نوت پنج و نوت چهار مقایسه کنید که از صفحه کواد اچ دی استفاده میکنه اما زمان شارژ و نگهداریش چقدره نوت ۴ نود ساعت نوت پنج ۸۵ ساعت باطری نوت پنج ۳۰۰۰ میلی امپر هست که تفاوت چندانی با این گوشی نداره
https://toranji.ir/مقایسه-کامل-شارژدهی-باتری-گلکسی-نوت-۵-با/

pouya

اسمش میان رده هست اون وقت شما این با نوت ۴ ۵ مقایسه میکنی ؟؟

خب من بابت این موضوع خوشحالم ک داری پرچم دار با میان رده سونی مقایسه میکنی و میگی برتر خب مشخص نوت ۴ ۵ برتر خواهد بود :whistle: 😉

just samsung

واقعا نمیفهمی شما یا خودتو داری بع ندونستن میزنی ؟ دوستی اون بالا گفت بخاطر صفحه نمایش بزرگش شارژدهیش کمه گفتم اگه به صفحه نمایشه نوت پنج هم با میلی امپر برابر و صفحه بززگ تازه کواد اچ دی ۸۵ ساعت شارژ دهی داره درصورتی که اگر این گوشی کواد اچ‌دی بود این زمان خیلی کمتر میشد ‌ این ضعف بهینه سازی سونی رو نشون میده امساا هیچکدوم از گوشی هاش از نظر باطری راضی کننده نبودن حالا شما اصل ماجرا رو ول کن بچسب به تخیلات

Moazez

شما چرا به هیکل صفحه نمایش چسبیدی تو کیفیت صغحه نمایش نوت۴-۵ رو داری با کیفیت صفحه نمایش c5 مقایسه میکنی؟ اونا اندازه کیفیتشون باتری مصرف میکنن. کیفیتشون در حد hd و مصرفشون هم در حد hd. یچیز طبیعیه

ناموسن از تعصب خود بکاهید :|

معزز 😐

یعنی کیفیت صفحه C5 بهتر از نوت ۵ هست؟ =))))))))))))))))))))))))))

بعدشم به بقیه میگی ترول :negative:

pouya

جوابت جناب معزز عزیز دادن من دیگه جسارت نمیکنم با وجود حضور جناب معزز جوابتون بدم :rose: :heart:

ناموسن از تعصب خود بکاهید :|

@جاست سامسونگ

میان رده رو با میان رده مقایسه میکنن نه با یه پرچمدار!!

همین نوت ۵ پرچمدار ۲.۵ میلیونی تست باتریش ۸۵ ساعته. در حالی که سونی C3 با قیمت ۷۰۰ هزارتومن ۹۱ ساعت دووم آورده!!

just samsung

چرا شماها اینجوری هستید ؟!! برید نظر منو بخونید من نوت پنج رو با این گوشی مقایسه نکردم بحث سر رابطه میلی امپر باطری با سایز صفحه نمایش بود یکی از فن های سونی گفت چون صفحه نمایشش بزرگه شارژ کمتری نگه میداره منم گفتم اگه به صفحه نمایشه که نوت پنج با اون کواد اچ دی و میلی امپر برار ۸۵ ساعت نگه میداره کجای حرف من مقایسه بود اصن ؟؟؟ منظور این بود این کم بودن شارژ ربطی به صفحه بزرگش نداره کلا بهینه نیست وگرنه این میانرده است با سخت افزار ضعیف تر باید شارژ دهی بیشتری داشت نسبت به یه پرچمدار . یکم دقت کنید متن رو درست بخونید بعد نظر بدید اقایون :negative:

nia110

سلام دوستان
یه سوال داشتم من میخوام یه گوشی زیر ۵ اینچ بخرم که باتری و دوربین خوبی داشته باشه و بودجه ۸۰۰ هزار تومن دارم حالا دو گزینه دارم البته دسته دو:
galaxy aloha و z3 compact
به نظر شما بین این دو کدوم بهتره؟

ناموسن از تعصب خود بکاهید :|

به نظر من زد۳ کامپکت بهترین انتخابه!

به زودی سامسونگ گلکسی آلفا رو فراموش خواهد کرد و آپدیت بی آپدیت. (پدر من گلکسی E5 داره، با این که یکی دو ماه از انتشار لالیپاپ واسه E5 میگذره و یه هفته دیگه قراره اندروید ۶ بیاد ولی هنوز E5 رو تو ایران نمیشه آپدیت OTA کرد و باید فلش کنی! در حالی که C3 خواهرم اندروید ۵.۱.۱ رو گرفته)

اما سونی خیلی وقته ارادتشو نسبت به سری زد ثابت کرده! :rose:

nia110

تا الان انتخاب اولم سونی هست کلا سونی رو بیشتر دوست دارم.البته سامسونگ هم واسه آلفا آپدیت میده

pouya

با ۸۰۰ تومن زد ۳ کامپکت میخوای بگیری ؟؟ کجا میفروشن با این قیمت ما هم بگیریم

شما میتونی با این قیمت زد ۱ نوع ۳ جی رو بگیری از بقیه برندا دیگه خبر ندارم

nia110

من گفتم دسته دو وگرنه نوش که میدونم یک و صد هست

amir Narimnpour

با این قیمت جی۲ بهترین گزینس ب نظر من

iman

همین که با نوت۵ و نوت۴ مقایسه میکنیدش خودش باعث میشه من الکی برم اینو بخرم اصن :)))))

shahab

من میخواستم بخرمش 🙁 باطریش نا امیدم کرد، البته بد نیست نوع متوسطه باطریه ولی برای من خیلی مهمه، دم t2 ultra خودم گرم که باطریش رتبه ۹۶ رو داره :heart:

به این حساب باید یجورهایی بیخیالش بشم ، وایستم ببینم فبلت جدید معرفی میکنه یا قیمت z5p تا کجا میاد :rose:

pika

باتریش راضی کنندس ولی بذارین بررسیش بیاد ببینیم اگه مثل M5 مشکلات اساسی نداشته باشه عالیه مخصوصا حاشیه باریکش :rose:

HG

این در رده Galaxy A8 قرار می گیره و A8 هم نمره عالی ۹۸ ساعت رو گرفت.سونی تو میانرده هاش خوب نبود و کسی که میخواد میانرده سونی بگیره باید از پرچمدار های سال قبل استفاده کنه.

Nfs

:scratch:

ghost

با سلام خدمت دوستان گل ترنجی
یه نکته عجیب در مورد این گوشی وجود داره که گفتنش خالی از لطف نیست. در سایت gsmarena در واقع عمر باتری این گوشی ۵۶ ساعت هست و ۶۲ ساعت مربوط به ورژن دو سیم کارت هستش که البته خیلی عجیبه چون ظرفیت باتری هر دو نسخه یکی هست. :wacko: :wacko: :wacko:
اینجا می تونید ببینید http://www.gsmarena.com/battery-test.php3?idPhone=7463#show
در مجموع هم به نظرم این گوشی در بخش باتری خوب عمل نکرده و نسخه هم رده ی اون مثل J7 سامسونگ (البته مطمئن نیستم که هر دو در یک کلاس قرار میگرند :unsure: :unsure: :unsure: ) تونسته ۹۱ ساعت دوام بیاره پس خواهشا رفقای طرفدار سونی نیاین بگین برای یه میان رده خوبه. میتونست بهتر باشه دیگه. بهتر به جای اینکار مزایای خوب دیگش رو مورد توجه قرار بدیم مثل بدون حاشیه بودن، دوربین سلفی عالی و اسپیکر دو بانده. :rose: :rose: :rose:

shahryar

اینقد بگو تا دلت خنک شه

Mohammad Ghasemi

اب قطه؟؟؟ با گلگسی پاکش کن :yahoo: :good:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs