حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

در آخر این هفته، ۱۳ تا ۱۵ میلیون آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس به‌فروش خواهند رفت

نوشته

8 سال قبل | 7 دیدگاه | ترنجی

طبق برآوردهای Foursquare، اپل در آخر این هفته، ۱۳ میلیون تا ۱۵ میلیون آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس را به‌فروش خواهد رساند که بیشتر از ۱۰ میلیون واحد به‌فروش رفته اپل آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس در آخر هفته سال گذشته است. نگرانی‌هایی درباره‌ی فروش آیفون‌های جدید در نیویورک به دلیل سفر پاپ فرانسیس به کشور آمریکا و سفر به شهر نیویورک در این هفته وجود دارد اما Foursquare می‌گوید که طرفداران اپل آیفون، نباید نگران باشند. در ادامه همراه ترنجی باشید.

سال گذشته در اپل استورها، فروش خوبی را از آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس شاهد بودیم. در آخر این هفته نیز فروش خوبی را از آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس شاهد خواهیم بود. به گفته‌ی Jeff Glueck، خرید آیفون از روز جمعه تا یک‌شنبه، ۳۶۰ درصد از تعداد به‌فروش رفته در طول ۱۲ هفته‌ی گذشته بالا خواهد رفت.

پیش‌سفارش‌ها در کشور چین نیز قوی بوده است و تحلیلگر Daniel Ives، انتظار فروش ۷۷ میلیونی آیفون را در طول سه‌ماهه‌ی جاری دارد. این بدان معناست که تا آخر ماه دسامبر (اوایل دی)، ۷۷ میلیون آیفون به فروش خواهند رفت. سال گذشته، اپل توانست ۷۴٫۵ میلیون آیفون را در این مدت مشابه به فروش برساند و امسال، شاهد بالا رفتن میزان فروش گوشی‌های این شرکت خواهیم بود. گوشی‌های جدید اپل به ویژگی ۳D Touch، دوربین‌های بهبودیافته، پردازنده‌ی قوی‌تر و چند ویژگی جدید مجهز شده‌اند. این گوشی، در رنگ جدیدی با نام Rose Gold (طلای قرمز) نیز عرضه شده است.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Foursquare-Up-to-15-million-Apple-iPhone-6s-Apple-iPhone-6s-Plus-units-will-sell-this-weekend_id74053″ target=”blank” background=”#159f84″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ALiKiNG0098

مبارک اپل
مبارک خریداراش

راستی من همین الان عضو شدم
ولی خیلی وقت بود ترنجی رو دنبال میکنم
طرفدار سونی هستم :rose:
البته از نوع با منطق
یا حق

حبیب

خوش اومدی علی آقا
:rose: :rose:

صدرا مخملی

خوش اومدی دوست عزیز

arwp

به به خیلی خوش اومدی دوست عزیز :rose:

Nfs

خوش اومدی دوست عزیز :rose: :rose: :heart:

arwp

من اگه تصمیم بگیرم آیفون بخرم صبر میکنم تا آیفون ۷ که طراحی جدید جانی آیو رو تو دستام داشته باشم :yahoo:

احمد

۱۳تا ۱۵ میلیون!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!۱ :wacko: :wacko:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی