حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ترنج‌اَپ: Thunder Jack’s ؛ تعادل را حفظ کن

نوشته

8 سال قبل | 4 دیدگاه | ترنجی

 Thunder Jack’s Log Runner نام بازی بسیار هیجان انگیز و جالبی است که توسط  کمپانی  Fuel Industries.Inc ساخته شده است. این بازی چالش بر انگیز کمی شما را به یاد کودکی و بازی های ساده قدیمی مانند سونیک می اندازد ولی این دو بازی اصلا قابل مقایسه نیستند. در آغاز شما حق انتخاب یک کاراکتر را برای انجام بازی دارید و باید کاراکتر جک که شخصیت اصلی بازی است و یا کاراکتر زن را انتخاب نمایید.

بازی Thunder Jack’s دارای داستان و یا موضوعی بسیار ساده است، برای رد کردن مراحل فقط کافیست به جلو حرکت کنید و تعادل خود را حفظ کنید. برای انجام این بازی باید شخصیت اصلی بازی را بر روی چوبی لغزان که بر روی آب شناور است ثابت نگه دارید و از موانعی مانند ماهی هایی که به سمت شما حمله می‌کنند بپرید. برای حفظ تعادل کافیست که انگشت خود را به سمت راست یا چپ نگه دارید تا جک دونده دقیقا وسط تکه چوب قرارگیرد و در همینحال باید از روی موانع یا همان  ماهی ها بپرید که انجام این دوکار نیاز به سرعت عمل بالا دارد.

اگر جک یا همان کاراکتر بازی  Thunder Jack’s با رودخانه کمترین تماسی داشته باشد شما بازنده می شوید و با پرداخت سکه می توانید دوباره به ادامه همان مسیر برگردید. بعد از افتادن در رودخانه،بازی تمام مسیری را که طی کرده اید نمایش می‌دهد و بعد از پیمودن مسیر خاصی شما به مرحله بعد می‌رسید و با چالش های بیشتری رو به رو خواهید شد.

این بازی دارای گرافیک نسبتا خوبی است ولی کمپانی سازنده این بازی می‌توانست از موسیقی های بهتری در بازی خود استفاده کند، البته این عیب دلیل بر بد بودن بازی نیست و ما حتما این بازی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. نظر شما راجع به این بازی چیست؟

  Thunder Jack’s Log Runner

Fuel Industries.Inc

اندروید و ios و ویندوزفون

۹۵٫۵ مگابایت و ۸۴٫۵ مگابایت و ۵۲٫۶۴ مگابایت

قیمت: رایگان

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
morteza.ZU

یکم بازی کردم معتادش شدم البته معتاد درجه یک مدرن کمبت ۵ هستم :yahoo:

نيما

mc 5 رو خوشم نیومد
نسخه ۴ به نظرم بهتر بود
نسخه ۵ رو فقط برای سود آوری ساخته بودن ، محیط بازی خیلی پیچیده شده بود و اصلا نمی فهمیدی کجا باید بری و کدوم سلاح و حالت رو باید انتخاب کنی :scratch:

Mr.MJ

اقای نصرپور لینک دانلود اندروید و ویندوز کار نمیکنه فقط ios فعاله :rose:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سروش نصرپور
سروش هستم. گرافیست ترنجی و عاشق دنیای اپلیکیشن‌ها و تکنولوژی