حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نکسوس ۵ ایکس (Nexus 5X) و نکسوس ۶ پی (Nexus 6P) نام های نهایی نکسوس های ۲۰۱۵

نوشته

8 سال قبل | 5 دیدگاه | ترنجی

تقریبا همه تولید کننده ها پرچمداران ۲۰۱۵ خود را معرفی و ارایه کرده اند و ما منتظر آخرین رونمایی های سال، یعنی رونمایی گوگل از نکسوس های خود هستیم. البته می دانیم که HTC می خواهد مراسمی برای معرفی چند دستگاه جدید هم داشته باشد. اما به معرفی گوگل بازگردیم، می دانیم که قرار بر معرفی دو دستگاه است و با تقریب خوبی مشخصات این دو دستگاه را می دانیم، اما امروز داده های لو رفته است که چیزهای جدیدی را به معلومات ما اضافه می کند، در ادامه با ترنجی باشید.

طبق تصاویر لو رفته، بسته بندی دو نکسوس بعدی که ساخت الجی و هوآوی خواهند بود را می بینیم. بر اساس این تصاویر، نکسوس ۵٫۲ اینچی را نکسوس ۵ ایکس (Nexus 5X) و نکسوس ۵٫۷ اینچی را نکسوس ۶ پی (Nexus 6P) خواهند نامید. بسته بندی زیبایی به نظر می رسد و بیشتر روی حروف X و P متمرکز است پس پر بیراه نیست که این دستگاه ها را نکسوس ایکس و نکسوس پی صدا بزنند! تصویر زیر متعلق به رندر جدیدی از نکسوس ۶ پی است.

New-Huawei-Nexus-6P-render-alongside-two-previously-leaked-photos

نکته قابل توجه دیگر تصویر زمینه های اندروید M یا همان اندروید مارش مالو در درون این حروف است. اگر کمی روی جعبه ها دقیق شوید، می بینید که این عکس ها مربوط به نسخه ۳۲ گیگابایتی است و احتمالا این دستگاه ها هم حداقل حافظه ۳۲ گیگابایتی داشته باشند. از دیگر مشخصات این دستگاه می تواند به اسنپدراگون ۸۱۰، ۳ گیگابایت حافظه رم، حافظه داخلی تا ۱۲۸ گیگابایت و نمایشگر ۵٫۷ اینچی QHD برای نکسوس ۶ پی اشاره کرد. نکسوس ۵ ایکس اما نمایشگر ۵٫۲ اینچی FHD با پردازنده اسنپدراگون ۸۰۸ ارایه خواهد شد. هر دو این دستگاه ها مجهز به حسگر اثر انگشت در قاب پشتی خود هستند.

مراسم رونمایی از نکسوس های جدید در تاریخ ۷ مهر و در سن فرنسیسکو خواهد بود. نظر شما درباره نکسوس های احتمالی چیست؟ انتخاب شما در اکوسیستم اندروید چیست؟

[su_button url=”http://www.gsmarena.com/nexus_5x_and_nexus_6p_names_confirmed_by_leaked_retail_boxes-news-14128.php” target=”blank” background=”#159f84″]Gsmarena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mahdiar70

واقعا حیف که نکسوس ۶ پی رو هواوی تولید میکنه…مشخصات خیلی خوبی داره اما همین اسم هواوی که میاد آدم دل چرکین میشه ازش

Ari khan

خوب بالاخره یک مهر رسید…..امیدوارم شاهد کاهش تعداد بچه ترولهای مدرسه ای باشیم تا یکم جو نظرات سایت بهتر بشه….هرچند مشکل اصلی همچنان پابرجاست :whistle:

milad danesh

دوست عزیز اگه صبح نباشن عصر صد در صد میان

amir N

خخخ امیدوارم

Cortex

هواوی…کنترل تلویزیون…بارکدخوان فروشگاه :scratch:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)