حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شایعه: سامسونگ در حال آماده سازی نسل جدید گلکسی A7, A5 و A3 است

نوشته

8 سال قبل | 17 دیدگاه | ترنجی

سال گذشته بود که سامسونگ با معرفی سری A سعی کرد تا کیفیت را چاشنی گوشی های میان رده کند که بسیار هم خوب جواب داد و آمار فروش خوبی را برای سری A به ارمغان آورد. طبق گزارش جدید سم موبایل، سامسونگ در حال توسعه و طراحی نسل دوم این گوشی های محبوب و ارزان قیمت است تا دوباره از کاربران وفادارش دلبری کند. با ما همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم با شایعات پیرامون این اخبار.

در قدم اول سم موبایل اطلاعاتی درباره شماره مدل این گوشی منتشر کرده که به صورت SM-A310F, SM-A510F, and SM-A710F برای روسیه و SM-A5100 و SM-A7100 برای چین می باشد که با توجه به تغییرات کوچک در شماره مدل می توان تصور کرد که تغییرات انقلابی در این گوشی ها نقشی نخواهند داشت و در این نسل فقط شاهد بهبود امکانات و کارایی‌ها خواهیم بود. در قدم دوم که تحلیل ترنجی به حساب می‌آید، امکان دارد این گوشی ها با همان نام های قدیمی و با پسوند ۲۰۱۵ و یا ۲۰۱۶ عرضه شوند که احتمال این مورد بسیار پایین است چون در تاریخچه نام گزاری سامسونگ هم‌چین موردی به چشم نمی‌خورد. ناگفته نماند که امکان دارد این گوشی ها مانند سری S به‌صورت عددی نام گزاری شوند که درنهایت هم‌چین اسم‌هایی پدید می آیند، گلکسی A3 2, A5 2 و A7 2. در هر صورت نام گوشی تأثیری در کارایی و قابلیت های آن ندارد و برای کاربران هم اهمیت چندانی ندارد که اسم تلفنشان چه باشد. نسل کنونی این گوشی ها به صفحه نمایش هایی در اندازه‌های ۴٫۵ تا ۵٫۵ اینچی، پردازنده‌هایی پرقدرت و دوبین‌هایی قابل‌قبول مجهز شده‌اند که برای تمامی کاربران مناسب ارزیابی می شوند؛ انتظار می‌رود تا نسل جدید سری A نیز به خوبی نسل قبل نظر کاربران را جلب کند و نام خوبی برای خود به جای بگزارد. نظرات خود را درباره نسل کنونی و نسل آینده این دسته از گوشی های سامسونگ با ما در میان بگزارید.

 [su_button url=”http://www.sammobile.com/2015/09/21/exclusive-samsung-working-on-sequels-to-the-galaxy-a3-galaxy-a5-and-galaxy-a7/” target=”blank” background=”#159f84″]Sam Mobile[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
17 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Nfs

A3 2, A5 2 و A7 2.
:wacko: :wacko: :wacko: :wacko:

pouya

داش ولشون کن

ما ک افتخار نمیدیم اصلا پامون به پستای سامی بزاریم ههه

اینم واسه شما سامیا

http://zoomit.ir/articles/mobile/24338-analysts-expect-samsung-q3-profits-to-remain-weak

kamix1353

Z5c,z5p,z5
:wacko: :wacko: :wacko:
با سخت افزار یکسان

✰ BARDIYA ✰

raminrx7
یک دلـقک رو فقط دلـقک های مثل خودش لایک میکنن…!!
این جواب شما که تعصب چشماتو کور کرده…

kamix1353
جالبه مثلا فن سامسونگ هستید اما امار گوشی هایی که معرفی کرده از دست خودتون هم در رفته!! به اطلاعت برسونم S6 edge رو در اسفند معرفی کرد و S6 edge plus رو همین یک ماه پیش پس میشن دوتا!!
دوما شما گفتی با پردازنده یکسان من هم نوت ۵ رو گفتم چون مثل سه تای دیگه از یه پردازنده استفاده کرده بود تنها تفاوتش با اون سه تای دیگه تنها توی داشتن قلم هست مقدار رمش نسبت به S6 شده ۴ اما با S6 edge plus یکی هست به جز اینا تفاوتی نداره!!
سوما اگه به این باشه Z5p دارای صفحه ۴K هست ۵٫۵ اینچی و بحثش کاملا جداست خود Z5 دارای صفحه FHD هست ۵٫۲ اینچی و در نهایت Z5c دارای صفحه نمایش HD هست ۴٫۶ اینچی با رم ۲ گیگ و هر کدوم خریدار های خودشو داره و به همدیگه ربطی پیدا نمیکنن و ترول بودن شما رو نشون میده اگه بخوای این سه تا گوشی رو یکی بدونی این ها فقط تو پردازنده با هم مشترک هستن!! اما اون چهارتا گوشی سامسونگ چی؟؟!! همشون صفحه نمایش QHD دارن و دوتاشون ۵٫۱ اینچی و دوتاشون ۵٫۷ اینچی هست اون لبه خمیده هم فعلا بجز زیبایی کاربردی نداره که بخواییم راجبش حرفی بزنیم!
چهارما وقتی شما داری برند مورد علاقه من رو تمسخر میکنی من حق دارم جوابتونو بدم پس به شما مربوط نمیشه که من جواب میدم یا کسی دیگه!
موفق باشی…

saman_67

:rose: بردیا جان دمت گرم ، جوابت خیلی هم کامل و منطقی بود ، مشکل اینجاست سوپرترول های دامدونگی دچار سو تغذیه ن ، غذا ندین بهشون :heart:

✰ BARDIYA ✰

اقای مخملی نظر من به ایشون چرا حذف شد دقیقا میشه بگید؟؟!!
این اقا اومدن تو پست سامسونگ اسم گوشی های سونی رو اوردن و دلـقک بازی کردن بعد شما جواب من به ایشون رو حذف میکنید؟؟؟!!
واقعا عجیبه که بجای حذف کردن نظر این اقا نظر من حذف میشه!! :negative: :negative:

AMIR 2311

این سامسونگم فقط بلده گوشی بده بیرون داداش خودم به توصیه ام گوش نکرد رفت a5 گرفت دوربینش که خوب نبود الانم اندروید ۵ رو ota براش نداده ۱.۱۰۰ گرفت الان ۹۰۰ تومنه داداش من که خوب ضرر کرد گوشی بعدیش هم حتما مال سونیه.

Mostafa Javidi

دوست عزیز شما که خیییلی خوبی براش فلش بزن
ضمن اینکه ترنجی جان جایگزین a7 رو داده a8

AMIR 2311

نخیر من چرا فلش بزنم پول دادیم که خود سامسونگ ota بده روی خود دستگاه سونی رو نگاه کن برای m2 که یه میان ردس داره ota میاد من نمیخوام رام کشور های دیگه روی دستگاه بزنم.

Mostafa Javidi

خب شما فن بویی و تکلیفت معلومه

just samsung

دوست عزیز سری a جزو بهترین میانرده ها هستند و دوربین و صفحه خیلی خوبی دارن متوجه نمیشم دوربینش خوب نبود یعنی چی . همین الان توی خانواده از سری a داریم و بسیار هم عالی هستند ‌ در مورد ابدیت چه اصراری هست که ota باشه حتما خیلی راحت با یه برنامه اودین مبتدی ها هم میتونن جدیدترین رام رو بزنن. ابدیت های سونی هم که میفرمایید همون اندروید خام هست دیگه چیزی توش عوض نمیشه که بخاد دیر یا زود بده همه ورژن هاش همونه و‌فقط عدد رام میره بالا . درضمن ابدیت که میاد برای اکثر نقاط دنیا ota هست و برخی مناطق دیرتر میاد که اصلا ارزش نداره صرفا بخاطر ابدیت باگوشی بشینی تا ota بیاد. . نمیدونم مگه با خود گوشی ابدیت کنی دیگه درتغییری توی رام ایجاد میشه ؟؟ :scratch: کسی که یه گوشی مورد علاقشه مطمعن باش واسش فرقی نداره بمحض ریلز شدن رام گوشی رو ابدیت میکنه روشش مهم نیست . مطمعن باش داداشت چون سامسونگ داشته اصلا نمیتونه با سونی کنار بیاد . خیلی از دوستان خودم سونی خریدن و بشدت پشیمون شدن و اومدن سمت سامسونگ

Nfs

AMIR 2311
دوست عزیز خواهش میکنم در مورد اخبار سامسونگ اینجا چیزی نگید ما مثل سامسونگیا نیستیم که تا یه خبر از سونی میاد بیشتر کامنت ها مال سامسونگیاست :rose: :rose: :rose:

AMIR 2311

چشم داداش

just samsung

ترنجی جان جایگزین a7 اومده و a8 هست .a7 2 دیگه چیه :wacko: هیچجوره نمیشه تصور‌کرد که همچین نامگذاری داشته باشه ‌کیفیت سری a بسیار عالی بود و همین الان هم a8 یه میانرده در حد پرچمداره‌ . توی خانواده ما اکثرا سری a رو دارن و بسیار عالی هست و همه بشدت راضی هستند و ندیدم که گوشی خراب بشه ‌

Amir Sepehr Ghasedi

A8 که جانشین A7 شد. به نظرم مدل دستگاه های جدید A4 و A6 خواهند بود. واقعا سری A فوق العادست.

alirad

واقعا جالبه اندرویید سازایه قدیمی هنوزم به بازار فروش همونطور قبلی چشم دوختن. ی زمانی چینی سازا بی کیفیت و بنجول میساختن اما الان طراحیا کیفیت ها همه بالا رفته و قیمتاشونم پایینه واقعا ساختن گوشیایی که بخواد با اونا رقابت کنه غیرممکنه چون سخت افزارها یک سطحن و ی سری سازنده ها نرم افزار زیاد میزادن در صورتی که دیگه همه قابلیتهایه نرم افزاری با اکسپوزد نصب میشن. عجیبه هنوز منابع فراوانی رو برا ساخت مدلهایه بی شمار صرف کرد

BLACK box

من a5 دارم و تا حالا ازش راضی بودم
تنها مشکلش اینه اپدیت اندروید ۵ رو نمیده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....