حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر‌هایی از OnePlus X و تایید دو دوربین در پشت دستگاه ؛ رونمایی رسمی تا قبل از پایان سال ۲۰۱۵

نوشته

8 سال قبل | 4 دیدگاه | ترنجی

تقریباً دو ماه شده است که پرچمدار جدید شرکت وان‌پلاس قدرت‌نمایی خود را شروع کرد. وان‌پلاس دو از زمان رونمایی و اماده شدن برای فروش توانست رکورد خوبی را ازنظر میزان مخاطب داشته باشد. برگردیم به ماه آگوست. مدیرعامل وان‌پلاس Carl Pei تأیید کرد که دستگاه سومی نیز از سوی وان پلاس پا به این دنیا خواهد گذاشت. بر اساس اخبار منتشرشده این دستگاه به‌عنوان یکی از قوی‌ترین دستگاه‌های شرکت و یا حتی رقابت با دیگر شرکت‌ها شناخته خواهد شد. امروز رندری اختصاصی از دستگاه متشر شده است که در ادامه به ان خواهیم پرداخت. همراه باشید.

نویسنده این مطلب، دستگاه را بدین‌صورت توصیف می‌کند:

بخواهید یا نخواهید دستگاه بسیار زیباتری از این شرکت رونمایی خواهد شد. وان پلاس دو به‌عنوان یک پرچمدار، دستگاه مناسبی بود اما با توجه به تصاویر منتشرشده، این لعنتی بسیار خشگل تر شده است. ممکن است سخت‌افزار بالاتری استفاده‌شده باشد اما به نظر می‌رسد تغییری نداشته باشد. ظاهر و دوربین می‌توان نقطه عطف باشد. تصمیم‌گیری یکم سخت شد!

oneplus-x-01-2

oneplus-x-02-2

بر اساس منبع، این دستگاه وان‌پلاس ایکس (OnePlus X) نام دارد. اصولاً نام ایکس را برای دستگاه‌هایی استفاده می‌کنیم که قدرت زیادی دارند و یا به نسبت مدل‌های عمومی، کمی خاص‌تر طراحی‌شده‌اند. تاریخ رنمایی معلوم نیست اما به‌احتمال ۹۰ درصد تا پایان سا معرفی خواهد شد. قیمتی که بیان‌شده است، در حدود ۲۵۰ دلار است و این برای دستگاهی ایکس می‌تواند فوق‌العاده باشد. طراحی کلی شباهت زیادی به وان‌پلاس دو دارد و بعضی از افراد در وب سایت‌های چینی بیان کرده‌اند که این نسخه مینی خواهد بود اما شما اگر به دوربین دوگانه دستگاه نگاه کنید کمی استفاده از واژه مینی عجیب خواهد بود. نظر شما چیست؟

[su_button url=”http://www.gizmochina.com/2015/09/20/oneplus-x-renders-emerge-with-dual-cameras-may-launch-before-the-end-of-2015/”]gizmochina[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sirish tech

فوقو العاده شیکو زیباست
ولی چه فایده ایران که نمیاد بخوای بخریم هزار تا دنگو فنگ داره خیلی گرونتر تموم میشه
🙁

Sajjad

ایکاش رو ساینوژن میموندی

HG

از وقتی فون آرنا به وان پلاس ۲ نمره افتضاح ۵٫۸ رو داد و خیلی از این گوشی ایراد گرفت دیگه گوشی هاش برای من مهم نیست.

massoud

اگه قیافش همین شکلی باشه و پردازندش اسنپ ۸۲۰ یه لحظه ام واسه خریدنش شک نمی کنم، وان پلاس دو سخت افزارش مشکلی نداشت، مهمترین عیبش مصرف بالای باتری بود که فک می کنم به خاطر بهینه نبودن سیستم عاملش باشه چون سازندش واسه مچ کردن نرم افزار و سخت افزار خیلی کم تجربست و هنوز اول راهه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....