حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آخرین نسخه از سیستم عامل iOS، در مدت ۵ روز بر روی ۳۵ درصد از دستگاه‌های اپل نصب شده‌است [بروزرسانی: اپل ۵۰ درصد را تایید کرد]

نوشته

8 سال قبل | 17 دیدگاه | ترنجی

به نظر می‌رسد iOS 9، به طور پیوسته و منظم در حال نصب شدن بر روی آیفون‌ها و آیپدهای سراسر جهان است! این سیستم عامل قدرتمند و دوست‌داشتنی، بعد از گذشت بیشتر از ۲۴ ساعت، تقریبا توسط ۲۰ درصد از کاربران iOS نصب شده و مورد استفاده قرار گرفته بود. حال که پنج روز از عرضه رسمی این نسل از iOS می‌گذرد، کاربران بیشتری اشتیاق به تجربه آن نشان داده‌اند؛ به طوری که گزارش شده است در حال حاضر، ۳۵ درصد از کاربران iOS، از آخرین نسخه این سیستم عامل استفاده می‌کنند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

بر اساس نموداری که از Mixpanel منتشر شده، می‌توان به این پی برد که iOS 9 توسط ۳۵ درصد از کاربران این سیستم عامل مورد استفاده قرار گرفته است. سال پیش هنگامی که iOS 8 منتشر شد، بعد از گذشت ۵ روز بر روی ۳۰ درصد از آیفون‌ها، آیپدها و آیپادها مورد استفاده قرار گرفته بود. این یعنی iOS 9 نسبت به نسخه قبلی این سیستم عامل، پیشرفت خوبی را به خود دیده و کاربران بیشتری را جذب کرده است.

با این روند رو به رشدی که iOS 9 با آن روبرو است، به نظر می‌رسد بتواند موفقیت iOS 7 را دوباره تکرار کند؛ اما به دلیل مشکلاتی که کاربران چه در نصب و چه در خود سیستم عامل با آن مواجه شده‌اند، شاید کمی از روند این پیشرفت کاسته شود. اگر توانسته‌اید آیفون، آیپد و یا آیپاد خود را به این سیستم عامل آپدیت کنید، باید گفت بسیار خوش شانس هستید! عده‌ای از کاربران هنگام آپدیت به این سیستم عامل، با خطای نصب مواجه شده‌اند و به صورت کلی نتوانستند این نسخه از iOS را استفاده کنند.

بروزرسانی؛

اپل اعلام کرده است که این سیستم عامل در حال حاضر بر روی ۵۰ درصد از دستگاه‌های هوشمندش نصب شده است! این مقدار سریع‌ترین روند آپدیت این سیستم عامل را نشان می‌دهد. iOS 8 در سال گذشته، پس از ۸ روز به این مقدار دست یافت که برای iOS 9 چنین روندی واقعا قابل تحسین است.

نظر شما در رابطه با iOS 9 و پیشرفت آن چیست؟

[su_button url=”http://www.ubergizmo.com/2015/09/ios-9-adoption-35-percent/”]ubergizmo[/su_button] [su_button url=”http://thenextweb.com/apple/2015/09/21/ios-9-is-already-on-50-of-devices-fastest-adoption-rate-ever/”]thenextweb[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
17 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sajjad

چار تا گوشی و تبلت تو تاریخش معرفی کرده و یه سیستم عامل سبک
شاخ نشکونده که سر جمع برا انگشتای دو دست محصول آپدیت داده اونم سالی یه نسخه

حسین

چارتا گوشی و تبلت تو تاریخش !!!!

شاخ نشکونده!!!

سر جمع برای انگشتای دو دست محصول آپدیت داده !!!

خخخخ. همین شرکتی که چار تا گوشی و تبلت میده و شاخ نمی شکنه و سر جمع واسه انگشتای دو دست محصول آپدیت میده ارزش و اهمیتش تو تاریخ فناوری جهان برابر با مجموع گوگل و مایکروسافت و سونی و سامسونگ و قس علی هذاست !!!

بازم خوبه میزان تولید و فروش کل اندروید رو رو هم بزاری فوق فوقش چند درصدی از میزان تولید وفروش آی او اس بالاترباشه !!! یه شرکت در مقابل صدها شرکت !!!

Sajjad

داش من الان پر فروش بودنش چه ربطی به میزان آپدیت نسبت به تعداد محصول داره؟
چرا میپیچونی؟

حسین

پرفروش بودنش چه ربطی به میزان آپدیت دادنش داره ؟ والله من دیگه حرفی ندارم !!!

سالی یک و نیم برابر کل اندروید دیوایس های مختلف می سازه با سیستم عامل خودش بعد سر موقع مقرر همشون رو بدون رد خور همشون رو آپدیت می کنه . این رو حالیت میشه عزیزم یا به یه زبون دیگه بگم ؟؟
حالا گوگل چی ؟ این جا دیگه حرف از متن باز و متن بسته بودن نزن که مرغ پخته خنده اش می گیره … صد ها شرکت در مقابل یک شرکت همین برای سکوت کافیه××

mortal galaxy

سجاد جان سامی تو همین برچمداراش مونده و ابدیت هاش افتضاحه. خب مگه مجبوره هزاران مدل بزنه و براش ابدیت نده؟
ابل مدل های کم و سابورت عالی.

نيما

من شخصا به خاطر اینکه اپل ، نخستین شرکتی نبوده که به سطح ماه قدم گذاشته و هنوز موجودات بیگانه رو کشف نکرده ، عذر خواهی میکنم.
چه آدمایی پیدا میشن
چنان میگه ۲تا گوشی ، انگار خودش سالی ۳۰ تا گوشی تولید میکنه :negative:

Steve Jobs

اپدیت دادن شرکت های اندرویدی
سه ماهه اول فلان گوشی ها
سه ماهه دوم فلان گوشی ها
:wacko:
اپل وقتی میخواد اپدیت بده از iphone 4s تا iphone 6 و از ipad 2 تا air 2 تو یه ساعت براشون اپدیت میده. هروقت یه شرکت اندرویدی تو یه روز به دو تا گوشیش اپدیت داد اونموقع بیا سر اپدیت کل کل کن B-)

se7en_boy

وحید
۱ ۰
لینک وحید ۱۳۹۴-۰۶-۳۰ ۱۵:۲۳
بچه ها منم ios 9 نصب کردم ولی مشکلاتش اونطوری نیست که اذیت کنه.حداقل برای من اینجوره.تا حالا هم کرشی تو برنامه ها نداشتم.مشکلاتی که تا حالا دیدم اینا بوده:
۱- تاخیر در حد ۱ ثانیه در اجرای برنامه ها
۲- وقتی تو اولین صفحه home هستم بعضی وقتا که به چپ سوایپ میکنم سرچ باکس با تسک بار بالا میرن توی هم.
۳- وقتی یه برنامه تو حالت landscape اجرا بشه اگه بری توی برنامه دیگه اون برنامه هم همونطوری landscape اجرا میشه.مثلا من رفتم تو کلش ، واتس اپ هم باز بود وقتی ۲ باز زدم رو home رفتم تو واتس اپ ، واتس اپ واسم landscape میومد و خودش portrait نمیشد.برای اینکه درست بشه باید از برنامه میومدم بیرون دوباره میرفتم توش
۴- وقتی هم که میری تو setting تقریبا از وسط صفحه باز میشه
۵- وقتی بخوای کیبورد عوض کنی بعضی وقتا یه تاخیر در حد ۱ ثانیه داره
۶- وقتی برنامه های اجرا میکنم اول یه صفحه سیاه میاد بعد برنامه باز میشه

ولی مطمئنم تو آپدیتای بعدی این لگ و باگ ها برطرف میشه.هر چی باشه از ios 8 بدتر نیست که هم کلی لگ و باگ داشت هم گوشی داغ میشد هم شارژ زود خالی میکرد

Sajjad

با این شرایط منم ب این نتیجه رسیدم که اصلا مشکل خاصی نیست!

حسین

ولی آپدیت نشدن ۵۰ درصد ( کم و بیش ) محصولات سال ۲۰۱۵ اندروید به اندروید ۵ که در سال ۲۰۱۴ معرفی شده اصلا اصلا اصلا نه تنها مشکل نیست بلکه اهمیتی هم نداره !!!

نيما

من هم خیلی مشکلی ندارم
فقط توی spotlight خیلی اذیت میکنه و کنده
برنامه ها هم که کرش میکنن ، باید آپدیت بشن ، این که تقصیر اپل نیست
فکر کنم بیشتر دستگاه های قدیمی مشکل دارن
کلا وقتی استیو جابز بود از اپل راضی تر بودم

kamix1353

Seven
میبخشی دستگاه تون چیه؟من من فایو اس رو فروختم شش گرفتم ،و هنوز آپدیت نکردم،ممکنه اشکالهایی که گفتید به خاطر سخت افزار پایین باشه؟با سپاس

Mordred-Ox

سلام
حدود یه سال میشه که خبرا و بررسی های ترنجی رو میخونم ولی امروز برای اولین بار خواستم ثبت نام کنم و بیشتر با این سایت و نویسنده ها و کاربرای خوبش وارد گفت و گو بشم و بعضی از سوالایی که دارم رو ازتون بپرسم چون بررسی هاتون خیلی با جاهای دیگه تفاوت داره و علاوه بر صمیمی بودن تخصصی و در عین حال قابل فهم نوشته شدن
امیدوارم بتونم کاربر خوبی برای سایتتون و یه دوست برای همگی باشم

پویا رحمانی

دوست و درود بر شما
خیلی خوش اومدید قدمتون روی چشم. امیدوارم که بتونیم مفید واقع بشیم

mahyar Apple

خوش اومدی دوست عزیز :rose: :heart:

raminrx7

دوراهی سختیه:
ای او اس پرسرعت و اپدیت های انگیزه دهندش یا اندروید نامحدود؟!؟!

kamix1353

من حلش کردم،هردو :heart:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....