حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ماسماسک: ماوس انگشتی Mycestro

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

شاید وقتی بحث تکنولوژی به‌میان آید، فوری انواع اسمارت‌فون و تبلت‌های مختلف و یا حتی برند‌های معتبر روز دنیا را به‌یاد آوریم. اما فکر نمی‌کنید که همین دنیای اسمارت‌فون‌ها و امثالش کمی خسته‌کننده و تکراری شده‌اند؟ هرچند که هنوز هم نوآوری‌های جالبی را شاهد هستیم ولی همچنان جواب این سوال حداقل برای شرایط فعلی مثبت است. اما شاید دنیای گجت‌های کوچک یا اصطلاحا ماسماسک‌ها کمی متفاوت باشد، زیرا هر روز ایده‌های بسیار جالب و متفاوتی را شاهد هستیم. در سری مطالب “ماسماسک” به همین موضوع اشاره خواهیم داشت. در ادامه با ترنجی همراه شوید.

شاید فکر کنید که صفحه‌های لمسی جایگزین ماوس‌ها و کیبورد‌های سخت‌افزاری در کامپیوترها می‌شوند اما متاسفانه و یا خوشبختانه این اتفاق به‌طور کامل نیوفتاده باشد! این دو هنوز هم به‌صورت‌های مختلف در دستگاه‌های امروزی یافت می‌شوند. سال‌هاست که همگی با ماوس‌ها آشنا هستیم، از مدل‌های ساده توپی حساب کنید تا مدل‌های بسیار پیشرفته لیزری که اکثرا خوراک گیمرهاست! اما شاید بسیاری از افراد دوست داشته باشند یک وسیله متفاوت و جالب را تجربه کنند. اگر شما هم از این دسته افراد هستید پس بهتر است نگاهی به ماوس انگشتی Mycestro بیاندازید.

1

شاید بهتر باشد در یک جمله کوتاه، نحوه شکل گرفتن این ایده را شرح دهیم. Nick Mastandrea، بنیان‌گذار این شرکت درحال تماشای ویدئویی بود که درآن یک فرد تلاش می‌کرد که از ماوس خود در هوا استفاده کند! پس شاید نیازی به توضیح بیشتر نباشد زیرا احتمالا طرز کار با این ماوس را درک کرده اید.

این گجت که روی انگشت شما سوار می‌شود نقش یک ماوس که با فرمان شما کار می‌کند را دارد. این محصول ۱۵ گرم وزن دارد و از طریق شبکه‌های بیسیم مانند بلوتوث به لپتاپ شما وصل می‌شود که البته برای اتصال نیاز به هیچ درایور خاصی ندارد و به اصطلاح Plug And Play است. برای کلیک کردن روی محتوا سه دکمه در سمت چپ دستگاه دارید که با انگشت شصت دست راستتان به آن دسترسی خواهید داشت. برای اسکرول‌کردن بین مطالب کافیست انگشت خود را همانند یک ترک‌پد بر روی همان سه‌ دکمه بکشید.

“این گجت بسیار زیباست و مهمتر از آن، استفاده از آن بسیار راحت است.”

  _نظر یکی از کاربران این گجت

333

در کل این گجت یک محصول واقعا جالب و ارزشمند است. شما می‌توانید بدون هیچ مشکلی با روشی بسیار جالب متون مختلف را انتخاب کنید، به رسم اشکال مختلف بپردازید، برنامه‌های مختلف را اجرا کنید و مهم‌تر از همه، می‌توانید از آن به‌عنوان وسیله‌ای برای حرکت صفحات پاورپوینت در یک کنفرانس استفاده کنید. در نهایت باید بگوییم که دکمه‌های این محصول قابل‌ شخصی‌سازی است و می‌توانید آن‌ها را مطابق میلتان تنظیم کنید. اما دو ایراد این محصول، می‌تواند کاربران را به‌طور کامل از خرید این ماوس منصرف کند. ایراد اول این است که این محصول هنوز برای افراد چپ‌دست طراحی نشده است و ایراد دوم، قیمت ۱۴۹ دلاری این محصول است که احتمالا در بازار ما قیمتی بیشتر از پانصد هزار تومان خواهد داشت.

[aparat]http://www.aparat.com/v/HWXKn[/aparat]

نظر شما چیست؟ آیا مایلید که یکی از این محصولات داشته باشید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
میثم نورالدین

من متوجه نشدم چجوری کار میکنه

mohammadh hossein

قبلا مدل لیزریش تو بازار ایران بود به درد نمیخورد. گویا این خیلی بهتر شده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs