حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ممکن است هوآوی نکسوس (Huawei Nexus) با حافظه ۱۲۸ گیگابایتی عرضه شود

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

تاریخ معرفی دو نکسوس گوگل به صورت کامل مشخص شده و انتظار می‌رود دو دستگاه از راه نرسیده، مشخصاتی قابل قبول را ارائه دهند. اگر از تاریخ این رویداد اطلاعاتی ندارید، هفتم مهر و ساعت ۱۱:۳۰ شب به وقت تهران، زمان دقیق معرفی دو دستگاه جدید خواهد بود. حال که به این تاریخ نزدیک‌تر می‌شویم، اطلاعات و شایعات، بیشتر از قبل منتشر می‌شوند. اکنون شایعه‌ای دیگر از نکسوس هوآوی منتشر شده که اعلام می‌کند این دستگاه، با حافظه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی هم عرضه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

بر اساس آخرین اطلاعات، احتمالا این دستگاه را Nexus 6P بنامیم. همچنین انتظار می‌رود این دستگاه از روز ۲۱ مهر برای پیش‌خرید در دسترس باشد. اگر به آخرین شایعه منتشر شده توجه کنیم، در می‌یابیم که هیچ نکسوسی تا قبل از این، به این حافظه‌ نرسیده بود. پس با این حال، باید انتظار حافظه‌های ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی را برای این دستگاه داشته باشیم.

سال گذشته، برای اینکه یک نکسوس ۶ با حافظه ۶۴ گیگابایتی را تهیه کنید، باید ۵۰ دلار بیشتر از نسخه ۳۲ گیگابایتی هزینه می‌کردید؛ و این در حالی بود که اگر در چنین حالتی نکسوس ۹ را تهیه می‌کردید، چیزی حدود ۸۰ دلار باید بیشتر پرداخت می‌کردید.

به همین علت دقیقا مشخص نیست که فاصله قیمتی بین هر نسخه در نسل جدید نکسوس ۶ چقدر خواهد بود؛ با این حال انتظار قیمت بالایی را نداریم.

نکسوس ۵X با دو حافظه ۳۲ و ۱۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد و قیمت آن به مراتب کم‌تر خواهد بود. شاید به همین علت فروش بیشتری داشته باشد چرا که سری نکسوس، ثابت کرده‌اند که تنها در قیمت پایین‌تر نسبت به رقبا، فروش بهتری خواهند داشت.

نظر شما در رابطه با نکسوس هوآوی چیست؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/What-is-an-iPhone-Pro-Microsoft-CEO-Nadella-explains_id73886″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....