حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اطلاعات بیشتری از گوشی شیائومی می ۴ سی (Xiaomi Mi 4c) منتشر شد

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

مدیران شرکت‌های میزو و شیائومی در صفحه‌های Weibo خود، اطلاعاتی را درباره‌ی گوشی‌های جدیدی که قصد دارند معرفی کنند، منتشر کرده‌اند. چند روز پیش، اطلاعاتی از میزو پرو ۵ منتشر شد و امروز، مدیران شیائومی نیز اطلاعات بیشتری را درباره‌ی گوشی می ۴ سی (Xiaomi Mi 4c) منتشر کرده‌اند. Li Nan و Lei Jun، این اطلاعات را در صفحه‌های Weibo منتشر کرده‌اند. در ادامه همراه ترنجی باشید.

There-will-be-dual-4G-dual-standby-SIM-slots-on-the-XiaomibrMi-4c

شیائومی می ۴ سی (Xiaomi Mi 4c) از دو سیم‌کارت ۴G پشتیبانی می‌کند. همچنین می‌توانید با دو بار زدن بر روی صفحه‌نمایش، این گوشی را از حالت قفل خارج کنید. مدیران شیائومی تایید کرده‌اند که این گوشی به یک پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۰۸ کوالکام مجهز خواهد شد که دارای شش هسته و پردازنده‌ی گرافیکی ادرنو ۴۱۸ است. این گوشی از اتصال بهبود یافته پشتیبانی خواهد کرد و ۲۰ درصد سریع‌تر از مدل‌های قبلی، دانلود خواهد کرد.

Old-boring-packaging-on-the-left-new-and-brighter-packaging-on-the-right

 

Chairman-Lei-Jun-confirms-that-the-phone-is-powered-by-the-Snapdragon-808-SoC

 

Double-tap-to-wake-will-be-a-feature-on-the-phone

از دیگر مشخصات شایعه‌شده‌ی شیائومی می ۴ سی می‌توان به صفحه‌نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل اشاره کرد که دارای تراکم پیکسلی ۴۴۱ppi است. این گوشی به دوربین عقب ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی و باتری ۳۰۸۰ میلی‌آمپری مجهز خواهد شد. همچنین سیستم‌عامل پیش‌فرض شیائومی می ۴ سی، اندروید ۵٫۱ در کنار MIUI خواهد بود.

شیائومی می ۴ سی در سه نسخه عرضه خواهد شد:

  • ۲ گیگابایت رم با ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی
  • ۳ گیگابایت رم با ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی
  • ۳ گیگابایت رم با ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی

یکی از ویژگی‌های شایعه شده‌ی این گوشی، درگاه مادون قرمز است. لازم به ذکر است که این یک قابلیت امنیتی بر روی شیائومی می ۴ سی خواهد بود. این گوشی در ۲۲ سپتامبر (۳۱ شهریور) معرفی و در ۳ اکتبر (۱۱ مهر) عرضه خواهد شد. شایعه شده است که قیمت نسخه‌ی ۳ گیگابایتی با حافظه‌ی ذخیره‌سازی داخلی ۳۲ گیگابایت، ۲۳۵ دلار خواهد بود.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Xiaomis-co-founders-reveal-more-information-about-the-Xiaomi-Mi-4c_id73889″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Omid sony baz 2

چهل و پنج بار گوشی شیاومی رو پوشش دادید، یه بار پنجمارک های زد۵ رو نزاشتید :wacko:

just samsung

کلا سامسونگ که اخبار خودشو و فعالیتهاشو منتشر نکنه اصن دنیای موبایل سوت کور میشه الان چند روزیه اخبار خاصی روی سایتهای تکنولوژی نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی