حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون پرو (iPhone Pro) چیست؟ مدیرعامل مایکروسافت، ساتیا نادلا توضیح می‌دهد

نوشته

8 سال قبل | 11 دیدگاه | ترنجی

آیفون پرو (iPhone Pro) چیست؟ نسخه‌ی اسمارت‌فونی تبلت اپل آیپد پرو؟ خیر، این یک اصطلاح استفاده شده توسط مدیرعامل مایکروسافت، ساتیا نادلا بود. مدیرعامل مایکروسافت، توضیح داد که آیفون پرو، آیفونی است که دارای برنامه‌های iOS مایکروسافت است. در ادامه همراه ترنجی باشید.

ساتیا نادلا در کنفرانس Salesforce Dreamforce به چند نرم‌افزار اشاره کرد که برای iOS عرضه شده‌اند. نرم‌افزارهایی که ساتیا نادلا در این کنفرانس به آن‌ها اشاره کرد، Skype ،Sway و Outlook بودند. نادلا، نرم‌افزار Outlook را بهترین نرم‌افزار ایمیل برای iOS نامید، حتی بهتر از نرم‌افزار ایمیلی که همراه با سیستم‌عامل موبایل اپل عرضه می‌شود.

مایکروسافت، درآمد بیشتری را از پتنت‌های اندرویدی خود نسبت به گوشی‌های ویندوز فونی بدست می‌آورد. نسخه‌ی جدید ویندوز برای موبایل با نام ویندوز ۱۰ موبایل به زودی عرضه خواهد شد و مایکروسافت قصد دارد تا از دو مدل بالارده‌ی جدید در مراسم ۶ اکتبر (۱۴ مهر) رونمایی کند. نادلا در این کنفرانس گفته است که نوشتن برنامه برای iOS، چیزی است که مایکروسافت “مشتاق به انجام دادن” آن است.

مایکروسافت تصمیم گرفت تا نام نسخه‌ی جدید ویندوز برای اسمارت‌فون‌ها را از ویندوز فون به ویندوز ۱۰ موبایل تغییر دهد. ویندوز ۱۰ موبایل به زودی برای کاربران ویندوزی عرضه خواهد شد.

[aparat]http://www.aparat.com/v/IwThD[/aparat]

Aparat_QrCode

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/What-is-an-iPhone-Pro-Microsoft-CEO-Nadella-explains_id73886″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سامی ( سامسونگ یعنی سه ستاره )

ios ساخت مایکروسافت :yahoo: :yahoo:

Shahspik

فک کنم اشتباه برداشت کردی 😐

mostafasaeedix

خدا شفات بده توروهم :scratch:
سه ستاره :scratch: :scratch:

trojan

خدایی مایکی سیاستی رو در پیش گرفته که خیلیا ازش میترسن……حتی خود من که کاربر وینفون هستم.مایکی داره با نرم افزار که به جد میشه گفت غول هست توش داره نفوذ میکنه تا همه رو جذب کنه….

امروز داشتم با واندرایو تحت وب کار میکردم.جالب بود.دستری کامل به اسناد ورد و وان نوتم داشتم با ویرایش بالا.بعدش که ویرایش کردم با گوشیم بقیه کار.ترسناکه…..یه اکانت یه برنامه.اما در تمام جاها و پلتفرم ها در دسترس….
خیلی جالبه حالا میشه فهمید پروژه های کانتینیوم و دلیل نرمافزارای بقیه او اس هارو

Shahspik

آره واقعا خیلی باحاله. یه کلاس بیزینسی خاصی داره. من که خیلی ازش استفاده میکنم بخصوص از اکسلش. اینقد ذوق میکنم وقتی پسورد ایمیلمو عوض میکنم پسورد کامپیوترمم عوض میشه. اصن یه وضی 🙂

Dr.po

البته دوست عزیز همه این کارهایى که فرمودین رو میشه با آیکلود هم انجام داد! شما تو آیکلودتون به تمام اسماد ثبت شده با iworks دسترسى دارین و کاملا با تمام دیوایس هاى اپلیتون sync شده و هر تغییرى بدین به تمام دیوایسهاى تحت پوشش همون اپل آیدى منتقل میشه

trojan

dr.po
دوست عزیز.چند درصد مردم جهان مک و یا کامپیوتر اپل دارن؟؟؟؟
اما میشه گفت عموم ویندوز رو دارن و هدف مایکی هم همینه…..منم عمری اپل داشتم و میدونم منظورت چیه.اما قبول کن عموم و کلیت کاراشون با ویندوز هست

no bias

به نظرم مایکی تو زمینه ی موبایل نسبت به ویندوز کم کاری کرده یه خورده وگرنه هیچ سیستم عاملی به ویندوز نمی رسه اگه ویندوزفونو یه جوری طراحی می کرد که برنامه های ویندوز عادی روش نصب بشه الان حداقل ۴۰ درصد بازار ویندوز فون بود. :good:

trojan

عزیز اگه پیگیر خبر ها باشین.هدف ماکی هم همینه با قابلیت کانتینیوم و برنامه های یونیورسال.
یونیورسال جدا موفق بود.الانم توی پروژه اینسایدر از برنامه هایی که یونیورسال شده استفاده میکنم خیلی خوبن و کارامد.
تا کمتر از ۱ ماه همه چی مشخص میشه.

HasanHoseinPoor

اگه مایکروسافت بازی های تحت ایکس باکس لابو رو برای اندروید و ای او اس ارائه کنه عالی میشه

در ضمن با اینکه الان ایفون برای من مناسب نیست ولی همه حتی مایکروسافت هم میدونه ایفون بهترین گوشی جهان هستش

HAMID3D

من دلم میخواست یه گوشی ویندوزی بخرم ولی الان دیگه نه
چون سخت افزار گوشی های ویندوزی مایکی ضعیفتر از نوکیاست 🙁

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی