حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کالبد شکافی اپل آی‌پد مینی ۴ (iPad mini 4)

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

تبلت کوچک اپل تنها ۳۰ ثانیه از مراسم اپل را به خود اختصاص داد. اپل آی‌پد مینی ۴ (iPad mini 4) که به عنوان نسخه کوچک شده تبلت اصلی اپل می‌شناسیم دارای مشخصات خوبی است که در حد نیاز می‌توان رفع کننده یک کاربر باشد. از مشخصات اصلی آی‌پد مینی ۴ با خبر بودیم اما iFixit قرار است اطلاعات کامل تری را از آن به ما بگویید. در ادامه همراه باشید.

 از نظر پردازش با اطلاعات درستی رو به رو بودیم. چیپست ۱٫۵GHz Apple A8 همراه با دو گیگابایت رم مشخصات این دستگاه را تامین کرده است. در زمینه باتری آی‌پد مینی ۴ پسرفتی داشته است و اکنون به جای  ۶,۴۷۱mAh در نسل قبل از ۵,۱۲۴mAh انرژی خود را تامین می‌کند. بهبود های نرم افزاری و سیستمی در این نسل باعث شده است که این میزان کاهش باتری تاثیری در تجربه کاربری نداشته باشد و با همان حدود۱۰ ساعت در نسل قبلی، طول عمر خود را حفظ کند.

HUXLnFFPtHNHitIO.medium

مثل همیشه ساختار طراحی سخت افزار اپل مرتب و تمیز است البته این ساختار باعث شده است که از نظر تعمیر پذیری دستگاه امتیار پایینی را کسب کند. iFixit به  آی‌پد مینی ۴ امتیاز ۲ از ۱۰ را می‌دهد. با این حساب اگر تبلت آینده شما خراب شد، بسیار مراقب انتخاب فرد فنی بابت تعمیر باشید تا صدمه ای به دستگاه وارد نشود.

EZRgRxvjtcZMNqht.medium EMYUsPCYyUHKFWyW.medium F6SldlmXcMgEqpvq.medium OMECiYBMm63XZg14.medium

1o2LMYDYTjxAg5DB.medium D1TCVgIfxhQbkeoH.medium lRIf3ycI4fQpVtdj.medium IRVcTQASL3htocSd.medium 2J4lxZesJEAbju4o.medium rSVLoVmaoVCgVlIU.medium

rbbySkwgTHYJYOLx.medium FJTXkVGB3wJ66ltY.medium kP2uCbI5PJXOX3ww.medium QTuBCi2LOoNgbUDj.medium QTGj5FvIfWMFJB42.medium AmpgZt4Eqn1iUNMl.medium BixeXEulK6ejWrGt.medium ApKsCbdB6XWRJI6W.medium 63dLdbgh6SWvuJmx.medium rSmpWTNZGnMR4O6c.medium 2rxTFQe5jT1obK4I.medium

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SadeQCcX

خب اگه اپل اینجور طراحی مرتب و منظمی رو نکنه سامسونگ میکنه؟؟؟
اپل یعنی حساب شده یعنی کیفیت و دقت!
افرین و عالی مثل همیشه…

SAYROS

بدون تعصب تعمیر پذیری زد۲ و زد۳ با امتیاز ۸ از ۱۰ عالی بود. درباره زد۳پلاس و سری۵نمیدونم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....