حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نصب محافظ‌ صفحه‌نمایش در عملکرد تاچ‌سه‌بعدی آیفون ۶ اس و ۶ اس پلاس خللی وارد نمی‌کند

نوشته

8 سال قبل | 9 دیدگاه | ترنجی

با رونمایی از آیفون های جدید دو سوال مهم در ذهن کاربران شکل گرفت. در ابتدا تکلیف قاب و کیس های خریداری شده برای آیفون چه خواهد شد؟ و آیا می‌توان از محافظ صفحه نمایش باز هم استفاده کرد؟ شاید این دو سوال برای شما کمی ساده باشد اما می‌توان جالشی را نیز ایجاد کند. تقریبا هر دو سوال به صورت رسمی پاسخ داده شده است و می‌توان انتخاب های خوبی داشته باشید. در ادامه همراه باشید.

 

این مقاله را بخوانید

اختصاصی ترنجی : محافظ ها از اسمارت فون دوست داشتنی مان محافظت می کنند یا از افکار بیهوده و قدیمی مان؟!

 اگر شما به سایت شرکت قاب یا کیس خریداری شده خود بروید، به احتمال زیاد می بینید که ۹۰ درصد محصولات در کنار iPhone 6 نام iPhone 6s را نیز نوشته‌اند. برای نسخه plus نیز به همین صورت است اما به صورت کلی باید به شما این مورد را بگوییم که بیشتر قاب های ساخته شده، مشکلی از بابت نصب بر روی آیفون های آینده ندارند مگر این که در دسته قاب های شیشه‌ای محکمی قرار داشته باشند. در این صورت نیز ممکن است جوابگو باشد اما احتمال شکستن قاب وجود دارد.

سوال دیگر که در مورد استفاده از گلس یا محافظ‌های صفحه نمایش بود، با توجه به فناوری تاچ‌سه بعدی امکان ایجاد مشکل وجود داشت اما فیل شیلر به صورت رسمی این مورد را بیان کرد که استفاده از محافظ های صفحه نمایش هیچ خللی در کار دستگاه ایجاد نخواهد کرد. این مورد نیز اضافه شد که شرکت های سازنده لوازم جانبی باید خط مش اپل را در تولید محافظ صفحه نمایش رعایت کنند تا در نهایت برای کاربر مشکلی ایجاد نشود.

 

[su_button url=”http://www.ubergizmo.com/2015/09/3d-touch-works-with-screen-protectors/” background=”#5ab28d”]ubergizmo[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SadeQCcX

یه سیستم فوق حساس تعبیه شده که کوچکترین فشارهارو میتونه بسنجه..قانونا هم نبایست خللی ایجاد میکرد..وگرنه کار تولیدشون ناقص طراحی شده بود.. این یعنی اپل دیگه..ببینیم سیستم فورس تاچ هواوی هم مثل این هس یا نه!

Samsung--Electronics

مال هواوی:
تا۱ ماه اول خیلی عالی کار میکنه. بعد از یه ماه بیانیه هواوی میلد و میگه یکم باید بیش تر ار قبل فشار بدید. بعد از ۶ ماه میاد میگه کلا کار نمیکنه. و از وارد کردن نیروی زیادی به گدشی خود داری بکنید. چون عمرش به سر رسیده :whistle:

blue eye

سلام اقای م خملی
این که شایعه شده از اول مهر ماه طرح رجیستری گوشی ها اجرا میشه من الان برم نوت ۵ بخرم بعدا مشکلی پیش میاد
خواهشا جواب بدین ..

blue eye

یعنی من هر گوشی با گارانتی بخرم بدون مشکله?

mahyar Apple

تکلیف ایفون ها چی میشه صدرا جان؟؟؟ :scratch:

Samsung--Electronics

آقا ص.د.را فک نکنم بتونن اجراش کنن. آیفون ها و هزاران گوشی دیگه که نمایندگی ندارند. مثل وان پلاس و …
تازه خیلی ها imei گوشی رو هنگام عوض کردن ران از دست میدن:-X
تکلیف اونا چیه؟؟
ماشین رو نمیشه قاچاق کرد.چون پلاک میخواد.گوشی رو چی؟ من حاضرم یه گوشی قاچاق داشته باشم مثلا نوت ۵ و از گوشی الانم به عنوان گووشی سیمکارت دار استفاده کنم :wacko: اگر هم گوشی بخرم ۱۰۰ قاچاقص رو میخرم :yes:

milad danesh

یعنی اگه این طرح اجرا بشه مسافران خارجی نمیتونن از گوشیشون استفاده کنن ؟؟؟

milad danesh

اگه این طرح اجرا بشه که کل موبایل فروشی ها ورشکست میکنن فقط نمایندگی ها سود میبرن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....