حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات تبلت ۱۰ اینچی آمازون Kindle Fire در بنچمارک ظاهر شد؛ مدیاتک MT8135، یک گیگابایت رم و صفحه‌نمایش ۱۰ اینچی

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

امروز، دو رندر مطبوعاتی از تبلت ۱۰ اینچی Kindle Fire آمازون به بیرون درز کرد که به نظر می‌رسد این شرکت درحال کار بر روی یک تبلت ۱۰ اینچی است. همچنین مشخصات این تبلت در GFX Bench لو رفته است و با مشاهده‌ی آن‌ها، می‌توان فهمید که این تبلت، یک دستگاه میان‌رده محسوب می‌شود. طبق رندرهای لو رفته، رابط کاربری Fire OS بازطراحی شده است و با رابط کاربری قبلی تفاوت دارد. در ادامه همراه ترنجی باشید.

طبق مشخصات لو رفته‌ی این تبلت در GFX Bench، آمازون Kindle Fire به یک صفحه‌نمایش ۱۰ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰×۸۰۰ پیکسل و پردازنده‌ی مدیاتک MT8135 مجهز شده که دارای دو هسته‌ی ARM Cortex-A15 و دو هسته‌ی Cortex-A7 است. همچنین این تبلت به یک پردازنده‌ی گرافیکی PowerVR Rogue G6200 و یک گیگابایت رم مجهز شده است. رم یک گیگابایتی و وجود این رزولوشن صفحه‌نمایش، از معایب‌های این تبلت به حساب می‌آید.

Amazon-10-inch-Kindle-Fire-Android

این تبلت به دوربین عقب ۵٫۱ مگاپیکسلی با توانایی ضبط ویدیوی Full HD و دوربین جلوی ۰٫۹ مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدیوهای HD مجهز شده است. این تبلت، دارای حافظه‌ی ذخیره‌سازی داخلی ۱۳ گیگابایتی می‌باشد.

این تبلت، به نسخه‌ی به‌روزرسانی شده‌ی سیستم‌عامل آمازون یعنی Fire OS مجهز شده است. این بنچمارک نشان می‌دهد که این دستگاه به اندروید ۵٫۱ آبنبات‌چوبی مجهز شده است. با این حال در این تبلت، خبری از سرویس‌های گوگل نیست و آمازون سعی کرده است تا سرویس‌های خود را جایگزین سرویس‌های گوگل کند.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/10-inch-Amazon-Kindle-Fire-shows-up-in-leaked-benchmark-result-with-mediocre-specs_id73808″ background=”#5ab28d”]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
parhamrs7

١ گیگ رم؟!
آمازون هم نمی فهمه با ١ گیگ رم چقدر دستگاه هنگ می کنه و لگ میزنه..!

Chalton

🚶‍♂️

Chalton

🚶‍♂️🏃‍♂️

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی