حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قدمی بیشتر برای استقلال کامل؛ Turtle Glass سامسونگ در راستای صفحه‌نمایش تاشو به ثبت رسید

نوشته

8 سال قبل | 6 دیدگاه | ترنجی

بعد از آن که سامسونگ، کوالکام را پشت سر گذاشت و به سراغ استفاده از ایگزینوس به عنوان فلب تپنده اسمارت‌فون های خود رفت توانست پایه‌محکمی را برای استقلال کامل خود بنا کند. در قدمی دیگر قصد دارد گوریلای دوست داشتی را کنار گذاشته و حتی محافظ صفحه نمایش دستگاه های آینده را خودش تولید کند. این قدم، قدمی برای توسعه اسمارت‌فون تاشو نیز خواهد بود. در ادامه همراه باشید.

samsung-turtle-glass

همانطوری که در جریان هستید از سال ۲۰۱۰ با رونمایی از اولین سری گلکسی اس تا هم اکنون که با نوت پنج و اس ۶ اج پلاس رو به رو هستیم، سامسونگ استفاده از Corning Gorilla Glass را در اختیار دارد. به یاد دارید در زمان اولین رونمایی از سری اج با اخباری منفی از سوی تولید محافظ صفحه نمایش خمیده رو به رو بودیم؟ با این حساب و در نظر گرفتن فکر های بزرگ سامسونگ استفاده از گوریلا گلس برای تولید اسمارت فون تاشو نیز مناسب نخواهد بود. پس چه بهتر سریع تر به سراغ رونمایی از سری محافظ های صفحه نمایش خود برود. همین نیز شده است و نام تجاری محافظ صفحه نمایش های این شرکت به ثبت رسیده است. Turtle Glass که از لاکپشت سرچمشه گرفته است گویا می‌تواند از نظر مقاومت همانند لاک یک لاکپشت عمل کند!

این تصاویر را ببینید:

Foldable-smartphone-patent-and-concept-by-Samsung.jpg

این طرح مفهومی است که از سمت سامسونگ برای دستگاه های تاشو خود به ثبت رسانده است. نظر شما چیست؟ آیا رونمایی زا اولین اسمارت فون تاشو نزدیک است؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Samsung-files-in-a-trademark-application-for-Turtle-Glass-is-it-parting-ways-with-Corning_id73832″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
kamix1353

موقعی که خواستم اس۶ بخرم،نتونستم با ادج ارتباط برقرار کنم و به نظرم مزاحم میومد و معمولی گرفتم اما این حقیقتا داستانش جداست..چیزیه که تا چند وقت پیش یه رویا بود.میخواهمش بسی

Amir Sepehr Ghasedi

تدبیر و لیاقت مدیران سامسونگ واقعا ستودنیه. تو ۶ سال اخیر از هیچ تبدیل شده به برندی که تو بیشتر حوزه های دیجیتال حرف اولو می زنه و یا حرف های زیادی برای گفتن داره.

حبیب

واقعاً تلاش سامسونگ برای پیشبرد تکنولوژی ستودنیه! :good:
باید قبول کرد که رگ غیرت سامی واسه پیشرفت، زودتر از خیلی از مدعیان متورم میشه!
با اینکه با بعضی سیاستای سامی مثل تعدد موبایل های گوناگون و آپدیت های بعضاً با تاخیر مخالفم،ولی باید باید باید قبول کرد که این شرکت طلایه دار دنیای اندروید و پیشتاز تحول در تکنولوژیه!

Mehdi_tr74

سامسونگ رو بخاطر استقلالش تحسین میکنم
واقعا شرکت با عظمتی هست و تو اکثر زمینه های الکنرونیکی جزو گزینه های برتر محسوب میشه (البته اگر تعصب رو کنار بگذاریم )
همین استقلال خیلی بهش کمک کرده. مخصوصا تو زمینه پردازنده.

no bias

یاد لاک پشتای نینجا افتادم.سامسونگ داره سعی میکنه تمام چیزاشو مستقل کنه. :good:

samf

آفرین سامی اج که عالی بود این دیگه چی بشه آفرین B-)

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....