حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ Gear S2 در ۱۰ مهر در آمریکا عرضه خواهد شد؛ عرضه‌ی مدل ۳G، تنها در آمریکا و کره

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

Gear S2، جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ است که به سیستم‌عامل تایزن مجهز شده است. ساعت‌های هوشمند جدید سامسونگ در سه مدل با نام‌های Gear S2 Classic ،Gear S2 و Gear S2 3G معرفی شده است. مدل ۳G این ساعت هوشمند، قابلیت برقراری تماس و ارسال و دریافت پیام را دارد اما به نظر می‌رسد که این مدل، تنها در کشورهای آمریکا و کره عرضه خواهد شد و شاهد عرضه‌ی آن در دیگر کشورها نخواهیم بود. در ادامه همراه ترنجی باشید.

هنوز اطلاعات رسمی از زمان عرضه‌ی این ساعت هوشمند از سوی سامسونگ منتشر نشده اما اخیرا اطلاعاتی از Gear S2 به بیرون درز کرده است: Gear S2 در ۲ اکتبر (۱۰ مهر) در کشور آمریکا عرضه خواهد شد. این تاریخ عرضه برای ساعت‌های هوشمند Gear S2 و Gear S2 Classic است و نسخه‌ی ۳G بعد از این مدل‌ها عرضه خواهد شد.

مدل ۳G این ساعت هوشمند، می‌تواند بدون گوشی شما کار کند اما تنها در کشورهای آمریکا و کره در دسترس خواهد بود و خبری از عرضه در دیگر کشورها نیست اما به چه دلیل؟ Gear S2 3G به یک e-SIM مجهز شده است و این یعنی شما نمی‌توانید سیم‌کارت خود را بر روی این ساعت هوشمند قرار دهید. e-SIM هنوز در اروپا و دیگر کشورها به صورت عمومی عرضه نشده است و به همین دلیل، Gear S2 3G تنها در آمریکا و کره عرضه خواهد شد.

قیمت‌های ساعت‌های هوشمند جدید سامسونگ:

  • سامسونگ Gear S2 با قیمت ۳۵۰ دلار
  • سامسونگ Gear S2 3G با قیمت ۴۰۰ دلار
  • سامسونگ Gear S2 Classic با قیمت ۴۰۰ دلار

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Samsung-Gear-S2-release-date-set-for-October-2nd-in-US-3G-model-coming-to-America-and-Korea-only-prices-rumored_id73831″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
kamix1353

واقعا زیبا هستن و به شدت شبیه ساعت های عادی،که به نظر من هر چقدر بیشتر شبیه ساعتهای عادی بشه زیباتره،قلقلک داره میده من رو ،میگه بیا من رو بخر 🙂

Reza Baniasadi

عالی هسته
خداییش بی رقیبه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی