حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون ۶ اس ۶۴ گیگابایتی تنها ۲۳۴ دلار هزینه ساخت دارد!

نوشته

8 سال قبل | 6 دیدگاه | ترنجی

آیفون های اپل کیفیت خوبی دارند و طراحی مناسب با متریال قابل توجه باعث شده است که گوشی های اپل لوکس به نظر برسد و حس داشتن یک گوشی با کیفیت را به کاربر القا کنند. اما این به تنهایی دلیل نمی‌شود که اپل سود کمی از هر دستگاه فروخته شده داشته باشد! تحلیل گران معتقند که آیفون ۶ اس نسخه ۶۴ گیگابایتی ۲۳۴ دلار هزینه برای اپل داشته است. در ادامه با ترنجی همراه باشید .

iPhone 6s اپل، نسخه ۶۴ گیگابایتی با وجود تکنولوژی تاچ سه بعدی، دوربین بهتر گران ترین آیفون ساخته شده برای اپل است. یعنی در کل این دستگاه برای شرکت، ۲۳۴ دلار هزینه دارد و از آنجایی که در آمریکا قیمتی که به دست مصرف کننده می‌رسد ۷۴۹ دلار است، از ۵۱۵ دلار باقی مانده مقداری سود اپل، هزینه کارکنان ، بخش بازاریابی و تحقیق و توسعه تکنولوژی های جدید است.

طبق این گزارش ۲۵ دلار هزینه چیپست ۱۴ نانو متری پردازشی جدید آیفون به نام  A9، تراشه مخابراتی و LTE Cat 6 هم که ساخت کوالکام است، ۳۶ دلار هزینه داشته است. باقی سنسور هایی که در این نسل آیفون موجود است ۲۲ دلار و در نهایت حافظه ۶۴ گیگابایتی ۲۰ دلار خرج داشته است.

حسگر امنیتی اثر انگشت اپل هم ۲۰ دلار ارزش دارد و در نهایت هم صفحه نمایش و دیگر ماژول ها از جمله دوربین، باتری و… ۷۴ دلار قیمت داشته اند. آلومینیوم آیفون و کابل ها هم ۳۳ دلار هزینه برداشته اند.

نظر شما چیست؟ شاید به همین دلایل باشد که اپل، پر سود ترین کمپانی دنیا باشد.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/The-64-GB-iPhone-6s-costs-Apple-only-234-in-components-say-analysts_id73795″ background=”#5ab28d”]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
احمد

اپل رعایت کن زشته بابا خخخخ

mostafasaeedix

گرون فروش ارزون بفروش خخخخ 🙂

fable

سلام کسی میدونه با چه برنامه ای میشه تبلیغ اول گوشی شاپ برای فیلم آموزشی ساخت؟؟؟؟

اینم لینک ویدیو http://www.aparat.com/v/wmdMX

kamix1353

البته میدونم قصد این مطلب فقط اینه که قیمت قطعات رو کاغد بیاره و ابدا قصد دفاع از قیمت های بالای اپل رو ندارم اما به هرحال برای اینکه یک گوشی ساخته بشه خیلی خرجها میشه برای تحقیق و آزمایش و طراحی و کلی چیز دیگه.فقط قطعه گذاشتن پیش هم نیست.با سپاس.

Behzad 1280

حالا شما بگو اصن ۲۵۰ دلار
نه عاقا ۳۰۰ دلار
واقعا طرفدارهای گوشی های اپل و بچه هایی که اینهمه پول میدن برای این گوشی ، چی فکر میکنن ؟
البته میدونیم چی فکر میکنن …
این معجزه فرهنگ سازی و ایجاد اتمسفر هیپنوتیزم کننده اپل هست که باعث میشه خریدارهاش فکر نکنن که دارن محصول ۳۰۰ دلاری رو ، ۷۵۰ دلار پول میدن و خوشحالن …
کاشکی بقیه برندها بجای مسابقه های عجیب و رقابت های عجیبتر، کمی روی ایجاد اتمسفر و فرهنگ و پرسونالیتی برای برندشون کار میکردن …
این بود انشای من
:rose:

Chalton

ای پدر سوخته

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....