حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

به‌روزرسانی ۳ ویندوز RT، منوی استارت جدیدی را برای این سیستم‌عامل به ارمغان می‌آورد

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

این هفته مایکروسافت، به‌روزرسانی جدیدی را برای سیستم‌عامل ویندوز RT منتشر کرد. پیش از این، مایکروسافت اعلام کرده بود که این شرکت قصد دارد تا آخرین به‌روزرسانی را برای ویندوز RT منتشر کند. کاربرانی که از ویندوز RT استفاده می‌کنند، هم‌اکنون می‌توانند با مراجعه به بخش Windows Update، این به‌روزرسانی را دریافت کنند. در ادامه همراه ترنجی باشید.

در این نسخه، چند ویژگی جدید اضافه شده است و همچنین، باگ‌ها رفع شده‌اند. به‌روزرسانی جدید، منوی استارت جدیدی را برای این سیستم‌عامل به ارمغان می‌آورد که برای پردازنده‌های مبتنی بر ARM طراحی شده است. در این به‌روزرسانی، خبری از دستیار صوتی مایکروسافت یعنی کورتانا و مرورگر جدید مایکروسافت اج نیست و تنها کاربران ویندوز ۱۰، می‌توانند از آن‌ها لذت ببرند.

ویندوز RT، تنها می‌تواند برنامه‌هایی را اجرا کند که در Windows Store برای دانلود قرار گرفته‌اند، چرا که این برنامه‌ها برای پردازنده‌های مبتنی بر ARM طراحی شده‌اند.

[su_button url=”http://www.geeky-gadgets.com/windows-rt-update-3-brings-new-start-menu-to-os-16-09-2015/” background=”#5ab28d”]Geeky Gadgets[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
alirad

اینتل خوب با پردازنده های موبایل x86 و x64 نسل ویندوز arm رو منقرض کرد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی