حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کوالکام از اسنپدارگون ۴۳۰ و اسنپدراگون ۶۱۷ رونمایی کرد

نوشته

8 سال قبل | 5 دیدگاه | ترنجی

امروز، کوالکام از دو پردازنده‌ی میان‌رده‌ی جدید خود برای اسمارت‌فون‌ها با نام اسنپدراگون ۴۳۰ و اسنپدراگون ۶۱۷ رونمایی کرد. این دو پردازنده‌ی جدید به ویژگی‌های جدیدی مجهز شده‌اند و دارای مودم‌های جدیدی هستند. این دو پردازنده، به زودی از سوی کوالکام عرضه خواهند شد. در ادامه همراه ترنجی باشید.

اسنپدراگون ۴۳۰ به مودم‌های جدید مجهز شده که دارای X6 LTE با Cat 6 و سرعت downlink تا ۱۵۰ مگابیت در ثانیه است. همچنین این مودم از باندهای مختلف ۲×۱۰ مگاهرتز پشتیبانی می‌کند و دارای Cat 5 با سرعت uplink تا ۷۵ مگابایت توسط پشتیبانی از ۶۴-QAM است. این پردازنده با قیمت پایینی که دارد، قابلیت‌های خوبی را ارائه می‌دهد. اسنپدراگون ۴۳۰ از دوربین‌ دوگانه و سنسورهای ۲۱ مگاپیکسلی پشتیبانی می‌کند. پردازنده‌ی گرافیکی کوالکام ادرنو ۵۰۵، پشتیبانی از Open GL ES3.1، اندروید Extension Pack و OpenCL 2.0 را به ارمغان می‌آورد.

اسنپدراگون ۶۱۷، مشخصات بهتری نسبت به اسنپدارگون ۴۳۰ دارد. اسنپدراگون ۶۱۷ دارای مودم X8 LTE است که دارای Cat 7 با سرعت دانلود تا ۳۰۰ مگابایت و سرعت آپلود تا ۱۰۰ مگابایت با استفاده از باندهای مختلف دو جهته ۲×۲۰ مگاهرتز است. این پردازنده، همچنین به نرم‌افزار و معماری دوربین مشابه (اسنپدراگون ۶۲۰ و اسنپدراگون ۶۱۸) با قیمت پایین‌تر مجهز شده است.

انتظار می‌رود دستگاه‌هایی که از اسنپدراگون ۴۳۰ استفاده می‌کنند، در سه‌ ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۶ عرضه شود اما اسنپدراگون ۶۱۷ تا قبل از سال ۲۰۱۵ در دسترس مصرف‌ کننده‌ها قرار خواهد گرفت.

[su_button url=”http://www.windowscentral.com/qualcomm-announces-snapdragon-430-and-617-processors” background=”#5ab28d”]Windows Central[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ناموسن از تعصب خود بکاهید :|

شاهد بازگشت قدرتمندانه ی کوالکام هستیم :yahoo: :yahoo:

عجب رقابتی بشه امسال :yes:

ناموسن از تعصب خود بکاهید :|

۱٫ چیه این کامنت باید دیده بشه؟

۲٫ اگه منظورت خود مطلبه، که خوب تا اینجا اوکیه!

هرچند باید بیاد بازار تا بشه نظر قطعی داد. (هنوزم یادم نمیره فن های سونی رو که قبل عرضه ی Z3 پلاس هم با اطمینان ۱۰۰ درصدی و بدون هیچگونه شکی میگفتن سونی مشکلشو حل کرده و امکان نداره Z3 پلاس گرم شه)

۳٫ ان شاالله که سونی فروش خوبی رو تجربه کنه با زد۵٫ بترکه چشم حسود 😉

Saber_xperia

داداشم منظورم خبر بود و اگه دقت کنی خبر از ایپرایس هست نه از خود اکسپریان
منم خیلی امیدوارم به زد ۵

ناموسن از تعصب خود بکاهید :|

کاری به منبع ندارم.
اکسپریان خودش هم منبع بدی نیس واسه خبرا.

ولی تا وارد بازار نشه نمیشه هیچ نظری داد 😉

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی