حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

از این پس اعلان‌های فیسبوک را از طریق نسخه اندروید گوگل کروم دریافت خواهید کرد

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

کسانی که از شبکه اجتماعی فیسبوک استفاده می‌کنند، از این پس توانایی دریافت اعلان‌ها را از طریق مرورگر کروم در اندروید خواهند داشت. اگر قبلا برای با خبر شدن از اعلان‌ها و موارد مختلف، به اپلیکیشن فیسبوک مراجعه می‌کردید، باید گفت نسخه وب این شبکه اجتماعی از هم اکنون دارای مواردی هماهنگ و هوشمند با مرورگر کروم در اندروید است که کار شما را در بسیاری موارد آسان‌تر خواهد کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

این یعنی وقتی شما از طریق کروم به m.facebook.com مراجعه کنید، از شما سوالی در رابطه با دریافت و یا عدم دریافت اعلان‌ها پرسیده خواهد شد. می‌توان از این اقدام فیسبوک، در قالب یک آپدیت هوشمندانه در عرصه صفحه وب یاد کرد.

اگر یکی از کاربران فیسبوک باشید، به احتمال زیاد با ارزش دریافت اعلان‌ها آشنایی خواهید داشت. از طریق اعلان‌ها، شما می‌توانید از بسیاری موارد که در پروفایلتان به وقوع می‌پیوندد آگاه شوید. حال گوگل و فیسبوک، از طریق اپلیکیشن کروم، دسترسی شما به اعلان‌ها را ساده‌تر کرده‌اند.

از این پس، همان کارهایی که با اپلیکشین فیسبوک به انجام می‌رساندید، حال در محیط وب و مرورگر هم انجام خواهید داد. بنظر می‌رسد فیسبوک سعی در آسان‌تر کردن دسترسی دارد.

نظر شما با این دسته از تغییرات وبسایت‌‌های مختلف در عرصه وب چیست؟

[su_button url=”http://www.androidcentral.com/facebook-can-now-send-you-notifications-through-google-chrome-android” background=”#5ab28d”]androidcentral[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ناصر

خیلی خوب میشه ترنجی هم این امکان را فراهم کنه اونوقت ما کاربرا تند تند سایت رو ریفرش نمیکنیم واسه مطالب جدید

md4956

قابلیت خیلی خوبی هست برای من .. ولی اگه برای کروم دسکتاپ بیاد خیلی بهتر میشه !

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....