حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات نکسوس هوآوی طی بنچمارک GFXbench لو رفت؛ ۵٫۷ اینچ صفحه نمایش QHD، دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی و سنسور فشار سنج!

نوشته

8 سال قبل | 10 دیدگاه | ترنجی

هر روز به زمان معرفی نکسوس‌های گوگل نزدیک‌تر می‌شویم و البته، اخبار زیادی را از آن‌ها دریافت می‌کنیم. اطلاعاتی که از نسل بعدی نکسوس ۵ به دستمان رسید، به مراتب مهم‌تر و بیشتر از اطلاعات منتشر شده از نسل بعدی نکسوس ۶ هستند. اخبار زیادی منتشر شده بود که وجود یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی را در نسل بعدی نکسوس ۶، رد یا تایید می‌کرد. حال به نظر می‌رسد هر شکی که تا کنون در رابطه با این دستگاه وجود داشت، با آخرین اطلاعات منتشر شده از GFXbench، تقریبا برطرف شده باشند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اول از همه، نام نکسوسی که توسط هوآوی ساخته شده است، Angler خواهد بود که قبلا هم با چنین نامی روبرو بوده‌ایم. این دستگاه هوشمند که پرچم‌دار بعدی گوگل هم به حساب می‌آید، از یک صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی با وضوح  ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰، بهره خواهد برد. به نظر می‌رسد با یک دستگاه غول‌پیکر طرف باشیم؛ البته نه به بزرگی نسل قبلی نکسوس ۶٫

Huawei-Nexus-specs

اسنپدراگون ۸۱۰، با ۳ گیگابایت حافظه رم و قدرت گرافیکی آدرنو ۴۳۰، قلب تپنده این دستگاه خواهد بود. همچنین سرعت پردازنده بر روی ۱٫۹ گیگاهرتز کلاک شده است. حافظه ثبت شده برای این دستگاه، مقدار ۲۴ گیگابایت را نشان می‌دهد که به نظر می‌رسد در واقع یک حافظه ۳۲ گیگابایتی باشد. دوربین پشت این دستگاه ۱۳ مگاپیکسل و دوربین جلو، ۸ مگاپیکسل خواهد بود. نکته قابل توجه در این دستگاه، وجود یک سنسور فشار سنج بوده که احتمالا برای رابط کاربری و نرم‌افزارهای خاصی مورد استفاده قرار گیرد.

قدرت نرم‌افزاری این دستگاه را اندروید مارشمالو پوشش خواهد داد. انتظار می‌رود این دستگاه و نسل بعدی نکسوس الجی، در هفتم مهر ماه معرفی شوند و در روز ۱۵ اکتبر یعنی دو هفته بعد و ۲۱ مهر، برای پیش‌خرید در دسترس باشند.

نظر شما در رابطه با نسل بعدی نکسوس‌های گوگل چیست؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Huawei-Nexus-specs-leak-on-GFXBench-5.7-QHD-screen-8-MP-selfie-shooter-barometer_id73773″ background=”#5ab28d”]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sajjad

اندروید خام زیبا نیست از نظر من
خشکه

mahyar Apple

من نظرم برعکسه هیچی اندروید خام نمیشه :heart:

ADIDAS

یه جوری نوشتید فشار سنج گفتم چی هست، اینو زد تو هم داره

massoud

“نظر شما در رابطه با نسل بعدی نکسوس‌های گوگل چیست؟” مضخرفه!!

Rhasta

اتفاقا قشنگه

دقیقا گلکسی s2 رو از پشت سر ته کنی میشه این(تا دیدمش یاد گوشیم افتادم)

ولی در کل عملکردش برا من مهم تره(طراحیشم بد نیست انصافا)

massoud

دقیقا منم واسه همین عملکردش نگرانم!! از لحاظ سخت افزاری کاملا معمولیه، یه چیزی تو مایه های اچ تی سی ام ۹ که ۱۰ ماه پیش معرفی شد، یعنی به محض اینکه به بازار بیاد یک سال از سخت افزارش گذشته که تو دنیای تکنولوژی خیلیه و واسه کسی مثل من که معمولا گوشیاشو بلند مدت نگه میداره اصلا جالب نیست.

amirreaza nariamanpour

جالبه :whistle: :whistle:

emad007

hdr nadare ????????????????????????

ناموسن از تعصب خود بکاهید :|

آخه این از وولکان گوگل (که قراره تو ماشملو بیاد) پشتیبانی کامل نمیکنه که 😐

Adreno 530 از این api پشتیبانی خواهند کرد.

sina sharif

تعظیم به هواوی محبوب ولی منفور :good:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....