حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حدود ۲۰۰ نفر از کاربران اینسایدر، بیلد ۱۰۵۳۶ ویندوز ۱۰ موبایل را نصب کردند

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

جدیدترین بیلد ویندوز ۱۰ موبایل یعنی بیلد ۱۰۵۳۶، چندی پیش برای بعضی از کاربران اینسایدر لو رفت و موفق به نصب آن شدند اما به نظر می‌رسد که این نسخه هم باگ بزرگی را در خود دارد و به همین دلیل، مایکروسافت تصمیم گرفت تا این نسخه را به صورت عمومی منتشر نکند. Gabe Aul خبر داده است که حدود ۲۰۰ نفر از کاربران اینسایدر، بیلد ۱۰۵۳۶ ویندوز ۱۰ موبایل را نصب کرده‌اند. در ادامه همراه ترنجی باشید.

Gabe Aul از مایکروسافت گفته است که حدود ۲۰۰ نفر از کاربران اینسایدر، بیلد ۱۰۵۳۶ ویندوز ۱۰ را بر روی گوشی ویندوزی خود نصب کرده‌اند. در این نسخه، باگی وجود دارد که ممکن است مانع دریافت این نسخه بر روی گوشی ویندوزی‌شان شود اما کاربرانی که موفق به نصب بیلد ۱۰۵۳۶ ویندوز ۱۰ موبایل شده‌اند، باید به ویندوز فون ۸٫۱ برگشته و سپس برای انتشار نسخه‌ی جدید ویندوز ۱۰ موبایل صبر کنند.

همچنین کسانی که بیلد ۱۰۵۳۶ را نصب کرده‌اند، نمی‌توانند به صورت مستقیم، بیلد جدید ویندوز ۱۰ موبایل را دریافت کنند. کاربران این نسخه در هنگام خرید یک برنامه، با کرش کردن برنامه‌ی Store مواجه می‌شوند. انتظار می‌رود که در روزهای آینده، بیلد جدید ویندوز ۱۰ موبایل برای کاربران اینسایدر عرضه شود.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Cancelled-Windows-10-Mobile-build-installed-by-200-insiders_id73709″ background=”#5ab28d”]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trojan

خبرتون کامل نیست….
۱.این بیلد منتشر نشد اصلا
۲.گابریل یک نظر سنجی گذاشت و اعلام کرد این بیلد رو اماده داریم اما مشکل خرید نرم افزار هست میخاین بیاد یا نه…که بیشتر گفتن بیاد…اما اخر شب اعلام کرد یک باگ دیگه کشف شده که کسانی اینو نصب کنن دیگه نمیتونن بیلد های بعدیو نصب کنن و کلا کنسل شد این باگ
۳.این اشخاصم لو رفت واسشون نه منتشر و نصبیدن….
۴.ببلد بعدی تا اخر هفته میاد

Sajjad

کلا مایکروسافت داره جون میکنه یه ویندوز میده میده بیرون
منم الان دارم مقدمات آپدیت به ویدوز ۱۰ (رو لب تابم البته) رو فراهم میکنم…تو این چیزام شانس درست درمون ندارم. خدا بخیر کنه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی