حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جالب ترین بخش کنفرانس اپل، یک گجت نبود

نوشته

8 سال قبل | 7 دیدگاه | ترنجی

آیفون های جدید، آیپدهای جدید، اپل تی وی جدید. این ها همگی در کنفرانس اپل در روز چهارشنبه معرفی شدند، مجموعه ای زرق و برق دار از سخت افزارهای جدید که همگی آمده اند تا یک سال آینده، از هواداران اپل دلبری کنند.

اما شاید مهمترین اعلام از سوی شرکت اپل و قطعا جذابترین آن، چیزی بیش از یک برنامه کسب و کار جدید از سوی این شرکت بود.

با ترنجی در ادامه مطلب همراه باشید.

ما درباره به روزرسانی آیفون صحبت می کنیم. یک برنامه جدید که به کاربران این امکان را می دهد که در ازای پردخت هزینه ای در ماه، در مقابل، هرساله بتوانند آیفونشان را با آیفون جدید آن سال معاوضه کنند.

آن ها همچنین به +AppleCare هم دسترسی خواهند داشت. که برنامه ای برای دریافت ضمانت های فوق العاده اپل پیرامون محصولاتش خواهد بود. نسخه پلاس این سرویس برخلاف نسخه های معمولی آن، خسارت های همچون صفحه نمایش ترک خورده را رفع آسیب خواهد کرد.

برنامه جدید ارتقای آیفون، به کاربران اجازه ارتقای آیفونشان را به آیفون جدید برای یک بار در سال (یا بیشتر) خواهد داد. همچنین، کاربران در این برنامه، نمی توانند هر زمان که دلشان می خواهد از این برنامه خارج شوند، زیرا آن ها بر اساس قوانین این سرویس، هنگام ورود به آن، باید برای ۲۴ ماه در این سرویس باقی بمانند. اما در عین حال، کاربران می توانند یک آیفون جدید قراردادی اپراتوری قفل شده را پس از ۱۲ ماه از اولین پرداخت ماهیانه شان دریافت کنند.

rtx1l8xa

اما ببینیم که مبلغ پرداختی ماهیانه برای آیفون ها چگونه است؟

برای حداقل هزینه، یعنی آیفون های ۱۶ گیگابایتی ۶ اس، هزینه ماهیانه، ۳۲٫۶۱ دلار است. و اگر تصور می کنید که ۱۶ گیگابایت برای شما کافی نیست، گام بعدی یک آیفون ۶۴ گیگابایتی است.

برای این سرویس در به روزرسانی آیفون ۶۴ گیگابایتی ۶ اس، پرداخت هزینه ۳۶٫۵۸ دلار در ماه، ۴۳۸٫۹۶ دلار در سال و ۸۷۷٫۹۲ دلار در طول مدت قرارداد برای کاربران الزامی خواهد بود.(یک آیفون ۶ آنلاک ۶۴ گیگابابتی برای مقایسه، در وب سایت آمازون ۷۸۲ دلار قیمت گذاری شده است.)

و اما این برنامه اشتراکی برای گرانترین آیفون، یعنی آیفون ۱۲۸ گیگابایتی. جدیدترین آیفون اپل یعنی ۶ اس در نسخه ۱۲۸ گیگابایتی، دارای هزینه ای کمی بیش از ۱٫۲۰ دلار در روز است. با فرض این که یک کاربر در طول شبانه روز هفت ساعت بخوابد و از آیفونش در این زمان استفاده نکند، او در این زمان که در خواب است، ۷ سنت در هر ساعت برای آیفونش باید هزینه کند.

iphone-install-1200

آیفون اپل و برنامه ارتقای آن برای ترغیب مردم به خرید مدل جدید در هر سال، شاید بیشتر برای خوره های تکنولوژی و یا کسانی که مدگرا هستند و ارزش دستگاه را در تازگی آن می بینند، بسیار جذاب به نظر بیاید.

اما قرار دادن یک قیمت دقیق ماهانه و ارتقای سالانه آیفون، برای کاربران، امتیازی در داشتن جدیدترین استاندارد تکنولوژی اپلیست. و در عین حال، این گوشی را برای کاربران به یک ابزار ثابت تبدیل کرده که همچون پرداخت قبض آب و برق، خرید آیفون را هم به یک پرداخت ثابت در کشیدن پولهایشان از حساب بانکی خود در هر ماه مبدل کرده است.

آیفون در یک نقطه خنده دار در تاریخ آن است. گوشی های هوشمند فراوانی برای خرید وجود دارند. اندروید گوگل به عنوان محبوب ترین سیستم عامل در جهان در برخی از زمان ها شناخته شده است و اما، آیفون همچنان ویژه باقی می ماند. حتی در چرخه ارتقایش و در این سرویس جدید اپل که نشان می دهد، در دنیای تلفن های همراه اکنون، پیشرفت های تکرار شونده بیش از تغییرات انقلابی هستند.

[su_button url=”http://www.businessinsider.com/most-interesting-part-of-apples-keynote-2015-9″ background=”#5ab28d”]BI[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MILAD1986

آخر متن چی میگه دقیقا ؟!
گوشی بهت میدهند با فناوری که رقبا هنوز کپیش هم نکردند که هیچ وارانتی به این خوبی میدهند که اونم میگیم هیچ اصلا !
قیمت به این خوبی انهم آیفون قراردادی که پیامک رایگان دایره هزینه تماسش هم ممکنه رایگان باشه !
دیگه جی میخواید از گوشی ؟!
نکنه دوست دارید دکمه ضد جاذبه داشته باشه ؟!
تاچ٣ بعدی که ٣ سطح مختلف فشار و تشخیص میدهد و نرم افزار دستگاه هم برایش بهینه شده است
موتور تیپ تاک و امکاناتش
کیفیت ساخت عالی
دوربین با فیلمبرداری ۴K 30f و ۱۰۸۰P با فریم ١٢٠ !! و ۷۲۰P با ٢۴٠ فریم !!! در ثانیه
بهترین نمایشگر lcd-LED دنیا با کیفیتی که فقط در نمایشگرهای مخصوص پزشکی با قیمت الای هزار دلار هستش
و خود ios که اقیانوسی از برنامه های حرفه ایی و بروز و عالی هستش

mostafasaeedix

چه میشه گفت …
همیشه اینجا به ایفون کم لطفی میشه من یکی دیگه بی تفاوت شدم نسبت به این رفتار بعضی نویسنده ها ..
حالا ایشالا وقتی سامسونگ دقیقا همین فناوری رو به کار برد سر تیتر همه مطالبشون میشه کهکشانی های ۳ بعدی 😐

riofarina

شخصا حال کردم با ایده شون.
یعنی تو ایران باشه مطمئن هستم کلا بدون استثنا همه آیفون میخرن.

amirreaza nariamanpour

جالب بود

رضا (z best)

ایفون به درد ما نمی خوره چون انتظار داریم اگه از بالای دو متری پرت شد سالم سالم باشه چون معتقدیم سه میلیون پول دادیم!!!

Mani.Mustaine

به این میگن خدمات دادن….تا زمانی که تو کشورمون نمایندگی های استاندارد نباشه همین آشه و همین کاسه….فعلا که ما نهایت قدرت خریدمون ۲۰۰ تومنه…..زنده باد زندگی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسین عامریان