حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون ۶s پلاس با رنگ طلای قرمز، مدل مورد علاقه عموم است؛ تقاضا برای تولید بیشتر قوت می‌گیرد

نوشته

8 سال قبل | 8 دیدگاه | ترنجی

با شروع پیش‌خرید نسل جدید آیفون‌های اپل از روز شنبه، به نظر می‌رسد رنگ طلای قرمز این دستگاه‌هوشمند، برای عموم جذاب‌تر است؛ طی این گزارش، معلوم شده است که در طی ۳ الی ۴ هفته، این رنگ از آیفون‌ها بیشتر از دیگر مدل‌ها در بین فروشگاه‌ها حمل و نقل خواهد شد. برای مثال در ایالات متحده، آیفون ۶s پلاس در طی ۳ الی ۴ هفته به دست مشتریان T-Mobile خواهند رسید؛ زمان تحویل، بستگی به شما دارد که چه رنگ و مدلی از این دستگاه را برای خرید انتخاب کرده باشید. مشتریان AT&T و Verizon، نیز در طی ۳ الی ۴ هفته، مدل ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی این آیفون را، به همراه رنگ طلای قرمز دریافت خواهند کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

مشتریان دیگر اپراتورها در ایالات متحده، طی ۲ الی ۳ هفته این آیفون با این مشخصات را دریافت خواهند کرد که شامل مشتریان Sprint هم می‌شود. اگر مدل کوچک‌تر آیفون را برای خرید انتخاب کرده‌اید، باید گفت کمی شانس آورده‌اید! آیفون‌های ۶s، همگی به صورت هماهنگ، در روز عرضه رسمی یعنی ۲۵ سپتامبر (سوم مهر) عرضه خواهند شد. البته باز هم همانند مدل ۶s پلاس، رنگ طلای قرمز و حجم‌های ۱۲۸ و ۶۴ گیگابایتی این دستگاه، برای مشتریان Verizon، با حدود ۲ الی ۳ هفته تاخیر در عرضه همراه خواهند بود.

اینطور که به نظر می‌رسد و با توجه به تاخیرهایی که برای عرضه رنگ طلای قرمز این آیفون‌ها اتفاق افتاده است، می‌توان به این موضوع پی برد که رنگ طلای قرمز، بیشترین درخواست را بین مشتریان داشته است. این موضوع در آمریکا از شدت بیشتری برخوردار می‌باشد.

نظر شما در رابطه با این رنگ چیست؟ آیا شما هم همین رنگ را تهیه خواهید کرد؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Apple-iPhone-6s-Plus-in-Rose-Gold-is-the-early-favorite-demand-for-new-models-is-strong_id73698″ background=”#5ab28d”]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trojan

رنگ جذابی بودش…..اما به نظرم. خیلی حس لطیف بودن داره…همون خاکستری و طلاییش بهتر هست واس یه کار با کلاس….

سروش

والا هر کی میبینه میگه صورتی هست :wacko:

احمد

فقط نقرا ای

EH

فک میکنم بیشتر به این دلیل باشه که مشخصه ایفون ۶ اس خریدن

mostafasaeedix

فکر جالبیه 😐
دوستاااااان ایشونم هست هاا ببینیدش :scratch: :wacko:

Shahspik

رنگ مورد علاقه عموم نقره ایه . همین الان بهم گفت. گفتم درجریان باشین

doctor

انصافا ادم وقتی نسخه ی طلایی هپل رو تو دستش میگیره احساس میکنه
یه شمش طلا تو دستشه البته یه شمش طلای نازک.

rezayyakuza

دوستان از کجا میدونند تو یه کشور دگ که مردم نیازی ندارن اینهمه پول برا ایفون بدن و اونجا فرق زیادی نداره ….همه مردم به خاطر کلاسش و اینکه بدونن ایفون جدید رو خریده این رنگو انتخاب کردن… استدلال خوبیه براتون برا اینکه فروشش رو اثبات کنین برا خودتون یکم فکر کنین بد نیس

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....