حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قلم اپل چه مدت نیاز دارد تا شارژ گردد؟

نوشته

8 سال قبل | 21 دیدگاه | ترنجی

اپل هفته‌ی گذشته در کنفرانس خود، علاوه بر معرفی اپل تی‌وی و آیفون های جدید آیپد پروی ۱۲.۹ اینچی را معرفی کرد. این دستگاه که کلاس حرفه ای تری از تبلت بود، لوازم جانبی منحصر به فردی همانند Apple Pencil و Smart کیبورد را دارا بود. اما نکته‌ی قابل توجه درباره این دستگاه نیاز به انرژی جهت کار کردن داشت که برخی کاربران را مایوس کرده بود؛ اما خوشبختانه این دستگاه نیازی به شارژ چند ساعته و حتی چند دقیقه ای ندارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

طبق گفته های اپل در وبسایت رسمی اش، نسخه اول قلم آیپد پرو نیاز به شارژ شدن دارد؛ البته قلم یاد شده تنها با ۱۵ ثانیه شارژ شدن، می‌تواند ۳۰ دقیقه برای شما بی وقفه کار و طراحی کند. لازم به ذکر است که در ابتدای قلم، پورت لایتنینگ قرار داده است تا کاربران به راحتی آن را به پورت موجود در آیپد پرو متصل نمایند.

Apple-Pencil-charging-times-image-003

البته اپل هیچ عددی را به عنوان میزان ظرفیت Apple Pencil اعلام نکرده است. نکته قابل توجه این است که طبق ادعای درصورت تکمیل شارژ قلم کاربران به راحتی می‌توانند تا ۱۲ ساعت از آن بهره ببرند که به نظر می‌رسد چند درصدی هم از میزان باتری ایپد پرو کاسته شود؛ این درحالی است که یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده قلم طراحی برای آیپد ها به نام FiftyThree’s، با یک بار شارژ کامل، بازدهی فوق العاده تا ۹۰ روز را می‌دهد.

نظر شما چیست؟ واضح است که قلم اپل جهت طراحی است و قلم های شرکت های رقیب، ویژه نوت برداری طراحی شده اند پس از این نظر،‌تداخلی به هم ندارند.

[su_button url=”http://www.idownloadblog.com/2015/09/11/apple-pencil-charging/” background=”#5ab28d”]idownloadblog[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
21 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dontbon

دم اپل گرم عالیه مدت زمانش :good:

Dontbon

آقا ارشیا یه سوال بی ربط اگه اطلاع دارید جواب بدید . من Z3Plus Dual دارم و دوتا آپدیت اومد براش و آپدیت کردم ولی هنوز روی ۵٫۰٫۲ مونده؟؟؟

JOHN

هنوز سونی داره روش کار میکنه تا هرچی میتونه دما رو پایین بیاره.نگران نباش :yes:

Dontbon

این پست چه ربطی به سامسونگ داره آخه :unsure:

Saeed Sj

ربطش برمیگرده به کپی کاری اپل ! الان میای میگی اولین قلم فلان و بمان بوده ! مهم اینه که کی تا حالا تونسته به بهترین نحو ازش استفاده کنه که سری نوت سامسونگه ! حالا ربطش رو متوجه شدی ؟ :mail:

farbod_SONY

قلم سری از اسپن بهتره.

farbod_SONY

سرفیس نه سری از دست کیبورد موبایل 🙂

Saeed Sj

یه لحظه قلم رو چسببیده به ایپد پرو تصور کن ! خدایی مسخرس :negative:

Dontbon

اتفاقا خیلیم خوبه 😉

Saeed Sj

صفحه به اون بزرگی کج بشه بزنه لایتنینگ رو بشکنه ! باید بری ۱۰۰ دلار از حسابت بکشی!

احمد

مسخره خودتی ترول متعصب سامسونگی
http://www.businessinsider.com/apple-patent-stylus-steve-jobs-hated-2015-4

Saeed Sj

اولا من گفتم تو مسخره ای ؟ که میگی مسخره خودتی ! 😥 گفتم روش مسخره ایه ! ضمنا من با سامسونگ کاری ندارم ! ترول هم نیستم نوت دوس دارم !

احمد

من کاری ندارم به چی گفته مسخره فقط ایجور جواب دادم تا بفهمی مسخره کردن کار درستی نیس.این بدون عزیزم من نوت۴ دارم نوت بی نظیره ولی من هرگز به خودم اجازه نمیدم یه برند دیگه رو مسخره کنم باز اگه ناراحتتون کردم عذر میخوام :rose: :rose: :rose: :rose: :rose:

M.Amin.M

سلام خسته نباشید
دوستان عزیز واقعا ببخشید که سوالم رو اینجا مطرح میکنم
کسی میتونه واسم توضیح بده ک چطوری میشه OnePlus Two رو سفارش داد؟؟
ممنون مرسی :rose:

Dontbon

بفرما دوست عزیز:
http://digikala.com/Product/DKP-91493/OnePlus-2/%DA%AF%D9%88%D8%B4%D9%8A-%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%D9%8A%D9%84-OnePlus-2/keyword-oneplus
البته باید صبرکنی تا آماده شه واسه خرید . بنظر من Oneplus نخری بهتره این همه برند خوب. سونی و سامسونگ وقتی هستن نباید طرف این برندا بری مخصوصا برای اولین بارت اگه باشه 😉 وضعیت آپدیت و ایناشم خوب نیست بنظرم از سونی و سامسونگ یک گوشی انتخاب کن :bye:

hamed8080

بابا این قلم اصلا ربطی به گوشی نداره وهنوز اپل قلم واسه گوشی معرفی نکرده حتی این قلم رو به عنوان لوازم جانبی ارائه کرد برای آیپد پرو .هر وقت اپل برای گوشی قلم درست کرد اون وقت هی گیر بدید . قبول دارم سامسونگ تاثیر گذار بوده رو اینکه اپل مجبور به ساخت قلم بشه اما کاربرد جفتشون کاملاً فرق دراه و قلم اپل اصلا برای افراد عادی نیست و فقط مخصوص طراح هاست .قبلا هم قلم بود برای طراحها همین fiftythree بهترین قلم ها رو برای طراحان آیپد سالیان سال می ساخت .به نظر من اپل باید ساخت این قلم رو می سپرد به این شرکت ، نه این که قلم اپل بد باشه اتفاقاً خیلی هم عالیه اما باید هوای شرکت هایی که یه عمر به وسایل ما ، لوازم جانبی اضافه کردن رو داشت .میومد تو کنفرانس قلم این شرکت رو برای آیپد معرفی می کرد صدای هیچ احد وناسی هم در نمی اومد.

Mohsen Gladreall

دوستان این قلم چجور کار میکنه؟؟؟ واکوم؟؟ سنسور؟ لمس؟ فشار؟ الکترومغناطیس؟؟؟؟

samsung king

تفاوت های قلم spen سامسونگ و پنسل اپل
قلم های سامسونگ چه در تبلت ها چه در گوشی هاش به خاطر اینکه جزیی از گوشی یا تبلت هست همیشه در دسترسه
قلم های سامسونگ در صورت دور شدن بیشتر از چند متر از گوشی یا تبلت ، دستگاه از طریق زنگ هشدار و پیام شما را آگاه میکنه و به همین خاطر گم نمیشه
قلم های سامسونگ بسیار خوش دست و سبکه و کارکردن با اون بسیار لذت بخشه
قلم های سامسونگ نیاز به شارژ ندارن و هروقت که اراده کنی آماده خدمت هستن
قلم های سامسونگ همراه با گوشی و تبلت عرضه میشه و نیازی به پرداخت پول بیشتر نیست

Mehdi_tr74

من با قلم اپل اشنایی کامل ندارم ولی اینطور که متوجه شدم یه چیز ضروری و کاربردی واسه همه کاربرا نیست
یعنی مثل نوت سامسونگ جوری نیست که همه بتونن ازش استفاده کنن
حس میکنم واسه کاربرای حرفه ای اونم در زمینه طراحی بسیار خوبه پس فک میکنم نمیشه با اس پن سامسونگ مقایسه کرد
سامسونگ هدفش کاربردی بودن قلم تو استفاده روزانه هست که به همین دلیل سیستمش جوریه که همراهت باشه و نیازی هم به شارژ کردن نداشته باشه.
به نظرم هدف اپل چیز دیگه ای بوده نسبت به سامسونگ.
فک کنم به همین خاطر هست که همراه با ایپد پرو عرضه نمیشه و جداگانه فروش میره. چون بدرد همه نمیخوره.

Sattar Panjehshahin

من که کلا از اپل خوشم نمیات (نمیدونم چرا؟ :unsure: شاید به دلیل اینه که در کل از سیب متنفرم) ولی مبارک طرفداراش باشه، فقط یه نگرانی داشتن که اینم برطرف شد، طبق نسبتی که من بستم، باید در عرض شش دقه ۱۲ ساعت همراهیتون کنه، با اینکه قلم بدون شارژ بهتره، ولی خوب اینم برای شروع خوبه و مطمعنم اپل تو نسخه های بعدی یا بهبود میده عمرشو یا هم مثه اس پن بی باتری میکنه.

empire wei

باید ماشاالله به سامسونگ گفت که از اولین نوت تولیدیش اصلا قلم هاش به این بازیا نیاز نداشت شارژ و اینا سیری چند قلمی که شارژی باشه چه بسا در موقعیت مورد نیاز ادم رو غال بزاره
مایکروسافت و اپل باید یه فکری به حال این درد بکنن نه اینکه به فکر باتری برای قلم باشن چیز جالبی نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....