حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آلکاتل وان‌تاچ، امسال از یک اسمارت‌فون با سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ رونمایی خواهد کرد

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

آلکاتل وان‌تاچ، شرکتی است که گوشی‌های ارزان قیمت خوبی را روانه‌ی بازار کرده است. این شرکت درحال کار بر روی یک اسمارت‌فون با سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ است. معاون ارشد این شرکت چینی در آمریکای شمالی، آقای Steve Cistulli گفته است که آن‌ها در نظر دارند تا دستگاهی را تا پایان امسال معرفی کنند. در ادامه همراه ترنجی باشید.

مشخصات رسمی این گوشی توسط آلکاتل وان‌تاچ گفته نشده است اما لودهنده‌ی معروف evleaks@ گفته است که این گوشی به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۲۱۰ و یک صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰×۷۲۰ پیکسل مجهز خواهد شد. این گوشی، دارای دو گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی قابل ارتقاء و باتری ۲۵۰۰ میلی‌آمپری خواهد بود.

این دستگاه که احتمالا با نام Fierce XL عرضه خواهد شد، به یک دوربین عقب ۸ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۲ مگاپیکسلی نیز مجهز خواهد شد. همچنین گفته می‌شود که این گوشی از VoLTE پشتیبانی خواهد کرد. evleaks@ می‌گوید که Fierce XL در ماه دسامبر (آذر) معرفی خواهد شد.

[su_button url=”http://www.gsmarena.com/alcatel_onetouch_planning_to_unveil_a_windows_10_smartphone_this_year-news-13980.php” background=”#5ab28d”]GSMARENA[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Son Of Taurus

مشخصاتش فوق العادست ، اسنپ ۲۱۰ واس اونایی که کار خاصی ندارن خوبه .. !
رم ۲ گیگ ، صفحه اچ دی ، حافظه ۱۶ ؟؟ کاملا به صرفه !!
دمش گرم ..

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی