حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ممکن است مایکروسافت Lumia 950 و Lumia 950 XL در ۱۰ اکتبر (۱۸ مهر) رونمایی شود

نوشته

8 سال قبل | 6 دیدگاه | ترنجی

اگر به یاد داشته باشید در ماه گذشته خبر های مبنی عرضه رسمی ویندوز ۱۰ موبایل را در ماه اکتبر، ماه آینده شاهد بودیم. همزمان با عرضه رسمی ویندوز ۱۰ انتظار داشتیم دو پرچمدار اساسی شرکت مایکروسافت نیز رونمایی شود. تاکید می‌کنم پرچمدار زیرا مدت زیادی است که خبر های مختلفی از پرچمدار آینده مایکروسافت را شاهد هستیم. Lumia 950 XL  با کد Talkman و Lumia 950 با کد Cityman از جمله دستگاه هایی هستند، که مشخصات ان ها منتشر شده است. در ادامه همراه باشید.

evleaks توسط یکی از همکاران خود در WMPowerUser صحبت هایی مبنی بر تاریخ رونمایی از دو دستگاه فوق را منتشر کرده‌است. در این صحبت ها کلمه launch به میان آمده است که منظور از launch یعنی دستگاه آماده و اکنون به رونمایی عمومی می‌رسد. البته دقیقا معلوم نشده است که در این تاریخ برای خرید نیز آماده خواهد شد یا صرفا مایکروسافت نام آن را مشخص می‌کند اما در هر صورت به نظر می‌رسد تا این تاریخ اخبار مربوط به پرجمدار شرکت مایکروسافت جدی تر خواهد شد.

همانطوری که معلوم است،  Lumia 950 و Lumia 950 XL در دو سایز رونمایی خواهند شد. بر اساس اخبار منتشر شده این دو دستگاه از صفحه نمایش QHD و پردازنده Snapdragon 810 تشکیل شده اند. باتری ۳۳۰۰ میلی‌امپری تضمین کننده کارکرد عالی دستگاه و دوربین ۲۰ مگاپیکسلی نیز کامل کننده مشخصات اصلی دستگاه است. البته اخباری نیز منتشر شده است که گویا  Lumia 950 به جای استفاده از اسنپدراگون ۸۱۰ به سراغ ۸۰۸ برود و باتری را ۳۰۰۰ میلی‌آمپر نگه دارد. تصاویری از این دو دستگاه نیز منتشر شده است که باهم ببینیم:

Microsoft-Lumia-950-XL-Cityman.jpg Microsoft-Lumia-950-Talkman

Microsoft-Lumia-950-Talkman.jpg

نظر شما چیست؟ از مایکروسافت چه انتظاری دارید؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Microsoft-Lumia-950-XL-and-Lumia-950-could-be-launched-on-October-10_id73684″ background=”#5ab28d”]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
S vs S

https://telegram.me/joinchat/BtFFTAAepw-EZTOUUjby3A

گروه تلگرام با موضوعیت تکنولوژی در هر زمینه ای.. (اندروید و ویندوز )هر سوال یا مشکلی داشتید میتونید مطرح کنید تا جواب بدن

فحاشی و تبلیغ گروه های دیگر همچنین اوردن ربات ممنوعه و اگه بیارین دلیت میشین

Hamid Reza Majidi

موبایل های مایکروسافت حنی با سری ۴۰۰ و ۶۰۰ اسنپدراگن،بهترین عملکرد خودشون رو نشون میدن.حالا که میخواد با اسنپ ۸۱۰ معرفی بشه،واقعا عالی میتونه باشه :yahoo:

Nfs

خیلی دوست دارم ویندوز فون رو تجربه کنم کاش سونی گوشی ویندوزی هم میزد 😥

حبیب

جان من کار و بار مایکی رو میبینی؟!
اونقدر نامعلومه که فردی مثل اولیکس هم با لفظ شاید و ممکنه و اما و اگر داره صحبت میکنه!

doctor

فکر کنم گوشیه خوبی باشه .اما هرچقدر هم گوشیه خوبی باشه بعید میدونم از نظر دوربین به z5 برسه. :negative:

Yasin__73

ظاهر عکسای لو رفتش خیلی بده خدا کنه مثل عکس بالاش باشه فقط

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....