حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آفیس ۲۰۱۶، در روز ۳۱ شهریور برای کاربران ویندوز در دسترس خواهد بود

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

اگر یکی از طرفداران بزرگ آفیس هستید، باید گفت در روز ۳۱ شهریور، نسخه جدید این سری برنامه محبوب، در دسترس کاربران ویندوز قرار خواهد گرفت. البته کاربران مک، این آفیس را در ماه جولای دریافت کرده بودند که هم اکنون، به انتشار این آفیس برای ویندوز هم نزدیک شده‌ایم. در ادامه با ترنحی همراه باشید.

آفیس ۲۰۱۶ دارای ویژگی‌های بسیاری مخصوصا برای افراد اهل کسب و کار است. شرکت‌هایی که مشترک Office 365 ProPlus هستند، مدل‌های جدیدی از بروزرسانی را شاهد خواهند بود. این مشترکان از این پس، به صورت سالانه آپدیت‌های تجمعی دریافت خواهند کرد بعلاوه اینکه، هر ماه آپدیت‌های امنیتی برای این مشترکان منتشر خواهد شد.

همچنین گفته شده بود که این نسخه از آفیس، برای صفحه‌های لمسی هم بهینه شده است که می‌توان نتایح این صحبت را در روز ۳۱ شهریور و پس از انتشار رسمی، مشاهده کرد. اولین نسخه از پیشنمایش این آفیس در ماه فوریه منتشر شد و در ماه می برای عرضه‌ی عمومی آماده شد. در ماه جولای به صورت رسمی برای کاربران مک در دسترس قرار گرفت و این ماه، یعنی ماه سپتامبر، برای عرضه‌ی رسمی برای کاربران ویندوز آماده شده است.

از ویژگی‌های این آفیس می‌توان به دسترسی مستقیم به فضای ابری برای ویزایش و ذخیره فایل‌ها، همکاری بهتر افراد آنلاین شده در آفیس، ابزار جستجو تازه افزوده شده و… اشاره کرد که این آفیس را قوی‌تر از قبل جلوه می‌دهد.

نظر شما در رابطه با سری آفیس چیست؟

[su_button url=”http://www.gsmarena.com/office_2016_for_windows_will_be_out_on_september_22-blog-13954.php” background=”#5ab28d”]gsmarena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mamzi

جالبه مایکروسافت آخر از همه برنامه های خوبشو برای خودش ریلیز میکنه؟!؟ :scratch:

doctor

۳۱ شهریور میخوام چیکار حتی اگه افیس رو بزنم فرداش زهرمار میشه چون ۱مهر. 😥

professionalcraft

یه سوال لطفا جواب بدید.
آفیس ۲۰۱۶ نسخه اصلی رو میشه دانلود کرد؟اگه میشه دانلود کرد:
:yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo:
اگه نمیشه دانلود کرد:
😥 😥 😥 😥 😥 😥 😥 😥 😥 😥 😥 😥 😥 😥 😥 😥 😥 😥 😥 😥 😥 😥 😥 😥 😥 😥 😥 😥 😥 😥 😥 😥 😥 😥 😥 😥 😥 😥 😥 😥 😥 😥 😥 😥 😥 😥 😥 😥 😥 😥 😥 😥 😥 😥

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....